Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ESP BAS

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ESP BAS

    По време на рязък десен завой едновременно ми светна ха индикация та за ESP и надпис ESP Bas! С натискането на бутона за ESP(2пъти),индикацияте се изключва, но надписа ESP Bas остава!Какво може да означава? Колата е JEEP Compass, 2008 година, двигател 2000 CRD limited 4x4, 140 коня
    ​​​​
    ​​​​

  • #2
    "Гугъл" дава като най-чест проблем двата задни ABS-датчика. Ако не се оправят с почистване - смяна (не са скъпи).
    "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

    Коментар


    • #3
      Най-разумното е да отидете на диагностик, дето знае какво прави, да види тази система от какво се оплаква.

      Коментар


      • #4
        А гугъла не казва ли нещо за различни по диаметър гуми, за различно напомпени гуми, за предни датчици на АБС, за лентов кабел във волана, и още доста неща може да каже гугъла..

        Какво ще каже диагностика - зависи от опита му. Системите на ESP/BAS не могат да се тестват с живи данни - системите се деактивират, при включена диагностика.

        Ако евентуално има записани f или F, оттам може да се съди за проблема.

        Коментар


        • #5
          Системите се четат нормално, но над определена скорост(10 km/h) прекъсват връзката с тестера. Проблема може и да е "външен" - раздатка, мотор.

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
            А гугъла не казва ли нещо за...
            Бръснача на Окам, Вени. Пък и "Jeep" са прости селски автоНобили, не са софистицирани като мРецедес (поклон-тряс!) или Тооооойотааааа (припад-в-захлас).
            "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

            Коментар


            • #7
              Благодаря за отговорите! Сега бях при диагностик, резултата е "C123 steering angle sensor comparative performance"

              Коментар


              • #8
                Честито.
                Относително леко решение.

                С помощта на Гугъл, Гагич и меча на Окам се потвърди предположението ми за лентов кабел, което, прочее, е честа повреда - несофицистирана, при мРецедес

                Прочее, преди да тръгнеш към смяна на "охлюва", пробвай да ресетираш грешката - при запален двигател върти пълен ляв, задръж, после пълен десен, пак задържаш..
                Така се фиксира нулевото положение на angle sensor, което по разни причини може да е избягало.
                Ако след това грешката се появи отново, няма начин - ще сменяш лентовия кабел.

                Успех!

                Коментар


                • #9
                  Оказа се леко решение, точно така се изчисти("при запален двигател върти пълен ляв, задръж, после пълен десен, пак задържа"), но със закачена диагностика Ланчер(или нещо подобно)!Цена-10 лева!Благодаря за съветите!

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X