Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Теч от десен външен накрайник на кормилната щанга. KJ 2005

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Теч от десен външен накрайник на кормилната щанга. KJ 2005

    Здравейте,
    Уплашиха ме, че се сменяла цялата кормилна рейка. Така ли е наистина?
    Благодаря

  • #2
    Да.
    По някое време теча ще стане такъв,че ще останеш без хидравлика. Ако караш дълго без хидравлика - поради липса на АТФ+4 (това е флуида) ще прецакаш и помпата. Вече минах по този път.
    Dacia Duster 1.5 dci 115Hp 4х4 - Екзотика на колела.

    Коментар


    • #3
      Мдам, благодаря...що трябваше да е по лесния начин...
      Ти как се справи с проблема?

      Коментар


      • #4
        Интересното е, че протече след реглаж на предницата....дали нещо не са пренатегнали дясната щанга?

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от Kalin Galinov Преглед на мнение
          ........дали нещо не са пренатегнали дясната щанга?
          И какво общо има реглажа с теча? На ръка та дори и с метър тръба надали ще успееш да натегнеш толкова колкото колкото рязък удар странично в гумата в някоя канавка. То хубаво да търсите под вола теле ама чак пък толкоз

          Коментар


          • #6
            Не е имало никакъв удар, теча се появи точно след реглажа, като момчето, което го правеше, каза,че има някакъв птоблем с дясната част на предницата, и не може да направи добре реглажа. Та, що да не е натегнал малко повече накрайника?

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от Kalin Galinov Преглед на мнение
              Мдам, благодаря...що трябваше да е по лесния начин...
              Ти как се справи с проблема?
              След 2004-та година тези коли нямат радиаторче за охлаждане на флуида. От прегрянане на атф-а в процеса на експлоатация свършва курса всичко в системата. Неизбежно е.
              При мен протече единия маркуч. После рейката (купих нова,оригинална от щатите на цена 1000 лева,но може да бъде рециклирана тук - 300-500 лева). Проблема е,че демонтаж - монтаж струва минимум 200 лева.
              За рециклираните дават гаранция 6 месеца,но си я сваляш и монтиращ пак срещу нови 200 лева или сам.
              При мен след рейката протече и втория маркуч (маркучите ги рециклирах),след което свърши курса и помпата. Това всичкото в рамките на 1 година. Помпата я смених със заводски ремонтирана от Рокауто.
              Вече 2 години нямам проблеми.

              Няма връзка,но и маркучите за охлаждане на флуида на скоростната кутия протичат. Обикновено отпред при радиатора. Огледай ги за да няма после олеле.
              Dacia Duster 1.5 dci 115Hp 4х4 - Екзотика на колела.

              Коментар


              • #8
                Семеринг. На предното Митсубиши сменях. Струваше 7 лв. Сам си го сменях, връткаво е.
                сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
                dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

                Коментар


                • #9
                  От месец и нещо вече няма теч, но като че ли рейката е за смяна...вчера чукаше леко, и един майстор я натегна от гайката отдолу, но сега пък е прекалено стегната- почти не връща в центъра след завой. А и усещам лек свободен ход, нещо, което го нямаше преди.
                  Сега се чудя дали да поръчвам ребилдвана от щатите,-140 долара, нова за 350 долара или тази да я нося за ремонт...но къде??
                  Последно редактирано от Kalin Galinov; 02-09-20, 08:37.

                  Коментар


                  • sttekata
                    sttekata коментира
                    Редактиране на коментар
                    Само да вметна , че тази гайка се навива само във фабриката производител! Не подлежи на донатягане и други подобни.
                    Ако се отваря правиш маркер и броиш оборотите на отвиване - после със същите обороти завиваш до маркера.
                    Има опасност от затягане в някой завой и да стане проблем.....
                    Хлопането може да се реши с уплътняване с грес, правил съм го на друга кола,
                    защото фабрично рейките им заминаваха на 190 000км - разбира се зависи от големината на износването на гребена.

                • #10
                  Развихме я до вчерашното положение. Много по-добре е сега.
                  Щом има лесен достъп до гайката, все си мисля, че може да се пипа...

                  Коментар


                  • sttekata
                    sttekata коментира
                    Редактиране на коментар
                    нали не очакваш да ти я заварят/залепят в завода

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X