Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Може ли малко помощ колеги

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Може ли малко помощ колеги

    Здравейте колеги.
    Моля за малко внимание. Имам проблем със предният диф на моето Чероки 2.7 със Куадра Драйв.
    Като го взех му подкапваше масло от капака на дифа. Така или иначе исках да сменя чорбите. Промих го с Брейк клийнър. Смених го с Фуш Синтопоид 75w140. Сипах му 1,1 литра. Толкова побра преди да потече от пробката.
    Странното е че почна да тече от дясната полуоска. Разглобих Дифа и смених семерингите. Старият не ми се стори хлабав, но вече ги бях взел и ги смених и двата.
    И ПАК продължава да тече от тази полуоска..
    Прави ми впечатление че не виждам отдушник никъде.
    Това е Дифа:


    Прикачени файлове

  • #2
    Трябва да е от другата страна - откъм кардана.
    "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

    Коментар


    • #3
      Намерих го говедото. Продухах го. Не беше запушен. Нещо друго е. Като надуя маркуча през отдушника държи и налягане и вакуум.
      Идеи?

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от peshimyra Преглед на мнение
        .и........вакуум.
        Идеи?
        Я пак го прегледай Налягане да ама вакуум!!!!!!

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от peshimyra Преглед на мнение
          Намерих го говедото. Продухах го. Не беше запушен. Нещо друго е. Като надуя маркуча през отдушника държи и налягане и вакуум.
          Идеи?
          Е, трябва отвътре по някакъв начин да го надуеш, нали е (уж) клапан. Не е само дупка за проветрение, с мЪркуч от нея да не влиза вОда.
          "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

          Коментар


          • #6
            От криви ръкави на моста също ще тече. И няма спиране. Моят е така, ма си го карам без проблем вече пет години. В началото отварях пробката да проверявам загубите на масло, но като установих, че са нищожни спрях. Единствения негативен ефект е, че ми е омаслена гумата от вътрешната страна и го разхвърля по подкалника. Не е нещо фрапиращо де. Търпи се.
            Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
            SSang Yong Kyron 2.0xdi
            Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение

              Е, трябва отвътре по някакъв начин да го надуеш, нали е (уж) клапан. Не е само дупка за проветрение, с мЪркуч от нея да не влиза вОда.
              Като сваля пробката като надуя или всмукна през щуцера има проводимост. Като завия пробката държи и налягане и вакуум. Не е клапан. А го правя по лесният начин-вадя фабричният маркуч и слагам друг на щуцера. Оригинално се хваща под АБС-а и не мога да му откача края. Но и маркуча е Ок.

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от peshimyra Преглед на мнение
                Като сваля пробката като надуя или всмукна през щуцера има проводимост. Като завия пробката държи и налягане и вакуум. Не е клапан. А го правя по лесният начин-вадя фабричният маркуч и слагам друг на щуцера. Оригинално се хваща под АБС-а и не мога да му откача края. Но и маркуча е Ок.
                Значи не е проблем в отдушника. Не съм запознат, но съм чел и тука някъде, че полуоските се смазват със същото масло, което е в диференциала и при смяна на масло в него нарочно поставят колата под наклон, за да се препълни и да има повече масло за смазване на полуоските. Т.е. течът е от нещо друго - например както са писали по-горе.
                "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                Коментар


                • bocho64
                  bocho64 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Твойто не беше ли WJ? На това семерингите са му вътре до касетата та какво се маже по полуосите?

                • Bogoljub Gagic
                  Bogoljub Gagic коментира
                  Редактиране на коментар
                  Да, прав си.

              • #9
                Да, WJ с Куадра Драйв. Семерингите са вътре при касетата. Тече през полуоската и цапа гумата отвътре и подкалника.

                Коментар


                • #10
                  Не в от отдушника. Има нещо друго но не мога да го хвана. Странното е че като го взех не течеше. Смених маслото и започна. Единственото различно е че липсваше един болт от долните и като сложих капака взех един от горе, а дупката напълних със силикон.

                  Коментар


                  • #11
                    Случайно да спираш колата под наклон?
                    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                    Коментар


                    • #12
                      Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                      Случайно да спираш колата под наклон?
                      Благодаря че се включи. Това бих го имал впредвид. Тече само в движение, на място мисля че не. Затова се замислих за запушен маркуч на отдушника. Много ми се искаше да дойда до Костинброд да ги погледнеш че доста се кара джипката, но с тези корони и блокади трудна работа. Технически грамотен съм, но нещо ми убягва тук. Има нещо специфично.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X