Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Viscous heater - Cherokee 2.8 CRD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Viscous heater - Cherokee 2.8 CRD

    Привет,

    Днес свалих пистовия ремък, за да проверя ролките за луфтове и шумове.
    Установих луфт в шайбата на "viscous heater".
    Свалих болта 10мм, но зегерката е така сложена, че се чудя дали трябва да сваля целия viscous heater, за да се извади шайбата.
    Моля ви за съвет как да извадя най-лесно въпросната шайба

    Също видях, че има хъркане и в двете паразитни ролки - чудя се да разпробия ли нитовете и да сменя само лагерите, а после да стегна двете черупки с болтове или да купя направо нови ролки?
    Прикачени файлове

  • #2
    Това са въпросните ролки, като едната съм я разглобил и свалил лагера 6203.
    Прикачени файлове

    Коментар


    • #3
      Виж тук какво намерих:
      http://www.lostjeeps.com/forum/phpBB...hp?f=5&t=83123

      и тук:


      http://www.lostjeeps.com/forum/phpBB...hp?f=5&t=83315

      Коментар


      • #4
        Смени си лагерите и намери подходящи "бурмички",мажи с осигурител и си ти...Все пак са едни лагери...

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от sttekata Преглед на мнение
          Това са въпросните ролки, като едната съм я разглобил и свалил лагера 6203.
          Ролките се продават нови и не са скъпи , разглобяването им и подмяната само на лагерите е за хора без работа и много свободно време. За компресора на климатика , махаш зегерката и със скоба или леко почукване шайбата излиза , след което избиваш лагера. В Горубляне има магазин за лагери , там го има въпросният лагер.
          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

          Коментар


          • sttekata
            sttekata коментира
            Редактиране на коментар
            Това е високо отоплителя. Зегерката е навряна и няма място да бръкна мисля да източа антифриза и да го демонтирам, за да извадя зегерката

        • #6
          Говорих с Дядо Владо и той каза, че щом е за моята кола, а не за някой клиент - сваляй смело нитовете и смени само лагерите - след , като той ми го потвърждава го правя без да се замисля
          Равносметката е 3 лагера NSK 6203 х 8.00лв (с отстъпката) = 24,00лв пред нови ролки 3 х 24лв (с отстъпката) = 72лв.

          Болтчета М5х8мм (Якост 6,8 или 8,8 с гайка и уплътнител за резба = преправени за редовна подмяна само на лагерите , т.е. ако пак се наложи, развивам, сменям и карам

          Коментар


          • #7
            Ще кажеш каква е сметката след време - когато дойде време за поредна смяна на ролките или ако междувременно самоделните ролки са се разпаднали и са направили едно голямо мазало...
            Че лагерите освен номер, имат и куп други означения, които ти няма откъде да знаеш.
            А темата за ментетата е друг разговор...
            Не чета коментари и не отговарям на такива.

            И коментаторите...

            Коментар


            • #8
              при условие, че същия лагер е и в новите ролки какво да му гледам на лагера

              Коментар


              • #9
                http://prado-club.su/forum/index.php?topic=169707.0

                Коментар


                • #10
                  Лагерите са сменени и монтирани
                  Свалих виско отоплителя, като лагера в неговата ролка беше същия NSK Made in Japan.
                  Стария лагер беше тотално разбит.

                  Благодаря на всички за съветите и информацията!

                  Коментар


                  • #11
                    На фона на това да бъде проиизведено нещо приличащо на лагер,
                    да му се добави надпис "маде ин от Намсикъде" и да с епоръча опаковка със съответните надписи не е някакво велико предизвикателство...
                    Не чета коментари и не отговарям на такива.

                    И коментаторите...

                    Коментар


                    • Kalin Galinov
                      Kalin Galinov коментира
                      Редактиране на коментар
                      То бива черногледство, ама твоето е върха

                    • kameno karp
                      kameno karp коментира
                      Редактиране на коментар
                      Което важи и за готова ролка.
                      ПП Словашките лагери са добри и на добра цена. Не мисля, че се правят техни ментета.

                  • #12
                    Много благодаря за коментарите, но съм ги блокирал. Не чета и не пиша коментари. Ако желаете да комуникираме, се научете как да използвате форума. Благодаря.
                    Не чета коментари и не отговарям на такива.

                    И коментаторите...

                    Коментар


                    • #13
                      Щом си ги блокирал, ето:
                      То бива черногледство, ама твоето е върха
                      Ама си и нещо на криво станал днес....терсене си...

                      Коментар


                      • #14
                        Ittso, това да купя готова ролка менте, с лагер менте, но фабрично сглобена не я прави по-добра от оригинална ролка с лагер NSK, при условие, че такива лагери ползвам от 6г и досега сменен лагер не съм повтарял със смяна. Фабричните ролки ги нитоват, за да не се отварят, а да си купиш нови само защото те правят и продават ролки и от това се хранят! Ти като сменяш всичко като ти протече рейка що не си купиш нова, след като във оторизираните сервизи казват - консуматив, не се ремонтира!

                        Коментар


                        • motor_men
                          motor_men коментира
                          Редактиране на коментар
                          За умора на материала , чувал ли си?

                        • sttekata
                          sttekata коментира
                          Редактиране на коментар
                          Обясни ми , аз съм машинен инженер

                        • sparkybg
                          sparkybg коментира
                          Редактиране на коментар
                          За умора на материала при такава ролка има да почакаш. Тя няма никакво аксиално натоварване, а радиалното е смешно. Те и лагерите на тия ролки се скапват от водата, дето се лее върху тях докато караш в дъжд, а не от натоварване.

                          На почти всички автомобили до към края на 90-те, на които съм гледал ролки, са с официално сменяем лагер, нищо че част от тях също не се продават отделно.

                      • #15
                        Да кажем, че моето не е черногледство, а някакъв опит.
                        Може би държа рекорда за най-кратко работил лагер - 30 мин. Не знам колко пъти са се опитвали да ми пробутват какви ли не отпадъци и ментаци. Затова имам умерена вяра на нашите търговци. Да не говорим, че е изтичала
                        и "вътрешна"информация какви ги вършат... Та затова няколко мнения по-нагоре споменах - хвалбите като мине време. Сега е рано.
                        Не чета коментари и не отговарям на такива.

                        И коментаторите...

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X