Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смяна на ангренажен ремък

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    И тук, много подробно:

    https://www.youtube.com/playlist?lis...wIViobDPGbbwVD

    Коментар


    • #17
      Реших да не го сменям сам, защото нямам някои инструменти, също така нямам къде на закрито да го направя. Частите купих от Autodoc за 600 лева - комплект ангренажен ремък и ролки+обтегач Gates, механизъм за свободен ход на генератора Ina, водна помпа Ina и пистов ремък Gates. Труда ще е 120-150 лева.

      Коментар


      • #18
        Къде ще го правиш за 120-150лв? Дай инфо за друг колега ..

        Коментар


        • #19
          Там, където живея. Брезник.

          Коментар


          • #20
            Колко зле е положението?

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20200311_140237.jpg
Прегледи:201
Размер:29.0 КБ
ID:6570374

            Коментар


            • sttekata
              sttekata коментира
              Редактиране на коментар
              Това водната помпа ли е?

            • Kalin Galinov
              Kalin Galinov коментира
              Редактиране на коментар
              Турбото. Всичко около него е чисто и сухо, колкото трябва да е сухо, но ето това видях вътре...

            • motor_men
              motor_men коментира
              Редактиране на коментар
              Силно се съмнявам , че това се върти.

          • #21
            Двигателите на моя Вранглер и на този Черок НЕ са идентични но са много близки, Черока е с по-стария модел двигател, който прилича на Мики Мауз, принципа на ремонта е на 90% еднакъв и мисля съм посочил и части и принципите в началото на моята тема.
            Бъдете живи и здрави!

            Коментар


            • #22
              Вчера извърших въпросната процедура , отне ми около осем часа. Мотора е 2.8 до 2007 . Но автомобила е Grand Voyager , и понеже двигателя е напречно разположен , е нужно сериозно разглобяване. Но пък смених всичко , водна помпа , всички ремъци , ролки , обтегачи , термостат.
              В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

              Коментар


              • #23
                Ами чува се развъртането на турбото, и се усеща...освен аз да нямам никакво усещане за мощност
                Последно редактирано от Kalin Galinov; 22-03-20, 19:28.

                Коментар


                • #24
                  Здрасти,сигурно вече си си сглобил колата,но един съвет от вече препатил:рециклирай турбото!И аз така неглижирах ситуацията когато сменях ангренажа и реших да карам до последно и после писах тука тема как колата сама удари 5000 оборота,слава богу без други поражения.С рециклирано турбо тая кола върви по съвсем друг начин,разхода падна и най-важното маслото в мотора не мърда на пръчката!Преди това беше едно мерене,гледане,доливане и за всичко си е било виновно турбото!

                  Коментар


                  • #25
                    Да, вече е сглобена колата, засега няма никакви проблеми, работи малко по-тихо от преди, разхода не мога да го засека, защото карам все на къси разстояния. Турбото се надявам да е ОК, въпреки, че по лопатките си личи да е имало удари отнякъде...

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X