Обява

Свий
Няма добавени обяви.

DIY - Добавяне на шоков датчик към фабрична аларма

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • DIY - Добавяне на шоков датчик към фабрична аларма

    Здравейте,

    Реших да пусна тема за монтаж на шоков датчик към фабрична аларма с идеята на някой му бъде полезна.

    Това е схемата...
    АСС се взема от предпазител 13, +12В (акум.) се взема от OBD буксата, както и масата.
    Прикачени файлове

  • #2
    Така, както си го обяснил, и с тази схема, никой нищо няма да разбере.
    Мога да си обясня схемата, но казаното от теб- не.
    Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
    SSang Yong Kyron 2.0xdi
    Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от atanas_93 Преглед на мнение
      Така, както си го обяснил, и с тази схема, никой нищо няма да разбере.
      Мога да си обясня схемата, но казаното от теб- не.
      Ще се опитам да се коригирам

      Идеята е да се сложат две релета, които се свързват по горната скица (схема), като въпросните релета служат да захранят шоковия датчик, когато колата не е на контакт,
      както и да прекъснат захранването на шоковия датчик, когато колата е на контакт/запалена.
      При случай, когато колата не е на контакт шоковия датчик се захранва и прекъсва бутона за отворен капак (преден) чрез второто реле, като при сработване подава +12В сигнал към релето,
      което преминава от нормално отворено положение в затворено положение, като подава маса към описания кабел (дефакто се подвързва успоредно на ключа на капака).
      Във въпросната схема съм го направил да прекъсва контакта, но не трябв да е така просто се подава маса чрез второто реле кум кабела на клеморед C-1 (BR/TN).

      Коментар


      • #4
        Така вече съм съгласен.
        Но, няма смисъл да е толкова сложно. Взема се един съвременен шоков датчик, който се захранва с + и - , а сигнала подаван от него - , се свързва към бутона на предния капак, ако е нормално отворен контакта при затворен капак. Когато шока не е задействан няма никаква консумация и не му пречи да е постоянно свързан.
        Последно редактирано от atanas_93; 07-01-20, 11:28.
        Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
        SSang Yong Kyron 2.0xdi
        Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от atanas_93 Преглед на мнение
          Така вече съм съгласен.
          Но, няма смисъл да е толкова сложно. Взема се един съвременен шоков датчик, който се захранва с + и - , а сигнала подаван от него - , се свързва към бутона на предния капак, ако е нормално отворен контакта при затворен капак. Когато шока не е задействан няма никаква консумация и не му пречи да е постоянно свързан.
          Проблема е , че ако си с евик дисплей при отворен преден капак пищи в колата и изписва - отворен капак.
          Точно затова когато дадеш на контакт се прекъсва работата на датчика. Датчика , който ползвам е съвременен и е за автоаларма, но при него са 3 кабела: +12/-12 и сигнален изход +12В. затова този сигнал се подава на реле, защото ключа под капака при отворен капак подава маса към компа.

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X