Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Изолиране на EGR Jeep Cherokee 2.8 CRD 2004

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Изолиране на EGR Jeep Cherokee 2.8 CRD 2004

    Днес четох, че най-лесно egr се изолира чрез затапване на една от дете тръби към соленоида за EGR.
    Това важи за модели до края на 2004, т. е, нямат сонда до кутията на филтъра.
    Затапването го правели с винт в един от двата щуцера на пластмасовото тяло (соленоида), като после пак връщаш маркуча върху щуцера, като така се крие главата на винта.
    Ето и къде го пише:
    https://www.jeepkj.com/threads/2004-...removal.57708/

    Някой правил ли го е или само сте го затапвали механично с пластина, но това ще коства повече работа докато се свали, че е наврян на майната си...
    Прикачени файлове
    Последно редактирано от sttekata; 03-01-20, 18:10.

  • #2
    А това за какво се прави?
    Grand Cherokee 3.0 CRD 2006 г.
    Kia K5 LPG 2012 г.
    LZ1DED

    Коментар


    • #3
      Иначе намерих размера на пластината ако някой иска да го изолира механично!
      Прикачени файлове

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от denkov Преглед на мнение
        А това за какво се прави?
        Цитат от чужд сайт Jeep:

        "If yours is one of the early 2.8 Export CRDs without the variable vane turbo that the newer USA CRDs have then this solenoid is used to open/close the EGR valve. The older 2.5 and 2.8 Export CRDs such as I have has a fixed vane turbo.
        The vacuum from the vacuum pump operates three things....the EGR, the brake servo and the flaps for the A/C heater vanes inside the cabin. You need to trace the vacuum line to the brake servo to check that there are no leaks, check your air-flow inside the cabin is not only blowing out the demister vents and you need to check the lines to the solenoid you mention to check for leaks as well. Assuming yours is the early fixed-vane turbo setup....the ECU only checks that the wires going to the solenoid are not open or short-circuited. If one of these conditions happens you would have gotten a CEL with an error code. The ECU does not actually check on these older CRDs whether or not the vacuum is opening and closing the EGR valve...this is only checked on newer models. A common fix on the older models is to disable the EGR by blocking off the one hole on the solenoid (the outer one) with a small self-tapping screw and replace the pipe over the screw head. This stops the EGR from operating ie. stops heated soot-filled gas being pumped straight into the intake manifold. I have been running with my EGR disabled for some time now...as long as you leave the leads connected to the solenoid the ECU is happy. You need to check all the vacuum leads for any leaks and maybe block off the EGR. Edit to add: AS mentioned in your other post on your brake problem....check with a gauge how much vacuum you do have!"
        Последно редактирано от sttekata; 03-01-20, 19:31.

        Коментар


        • ivo-police
          ivo-police коментира
          Редактиране на коментар
          Това което си пляснал ти ли го написа ,копира ли и какво демонстрираме в български форум ...иначе давай още тема за въздуха в резервната гума не си пуснал.

      • #5
        Това за въздуха и резервната ти гума някакъв лаф на милиционер ли трябва да е ? 😂

        Коментар


        • ivo-police
          ivo-police коментира
          Редактиране на коментар
          Ставаш нагъл ,човек с човек се среща ...но давай ,всяка нова тема е извор на знания.

      • #6
        Да, прав си, колега - Колелото се върти....!

        Нагъл си ти, защото без никой да те е цитирал или написал нещо към теб се включваш в темата с нападки и подигравки, а пък пък после пишеш, че аз съм бил нагъл?? !!
        Винаги ли си такъв или е професионално изкривяване от работата?
        Последно редактирано от sttekata; 03-01-20, 19:56.

        Коментар


        • #7
          Колега изолира ли EGRа по този начин?
          Jeep Grand Cherokee WJ 4.0

          Коментар


          • #8
            Да, дори смених мембраната на отдушника за картерни газове.
            Препоръчвам да сложиш парче от гумена ръкавица върху щуцера и после му нахлузваш маркуча идващ от егр

            Коментар


            • #9
              А кой щуцер запуши?
              Моя е 2.5 но не мисля,че има разлика.Преди две седмици разглобих клапана на катерните газове,мембраната бе леко напукана по ръба но здрава.
              Jeep Grand Cherokee WJ 4.0

              Коментар


              • #10
                Защо ги правите тези неща?
                В парламента гласуват промени в закона за движение по пътищата и ще започнат да спират от движение коли с неизправни системи за намаляване на емисиите.
                В София вече проведоха акция. Новите коли хич не ги интересуват. Като визят по-стара и веднага вдигат палката. Вдигнаха данъка до небесата.
                Замислете се,ако искате да ги карате тези джипове. От средата на годината ще има стикери за еконорма.
                Jeep Cherokee (Liberty) 2.8 CRD 2006.

                Коментар


                • #11
                  Първоначално публикуван от Vrabcho Преглед на мнение
                  А кой щуцер запуши?
                  Моя е 2.5 но не мисля,че има разлика.Преди две седмици разглобих клапана на катерните газове,мембраната бе леко напукана по ръба но здрава.
                  Този водещ към егр

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X