Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с 2.7crd Р0702, P2210 id17

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с 2.7crd Р0702, P2210 id17

    Здравейте колеги,
    след престой не можах да запаля, запалих с кабели. Светна чека(помослих че е power supply на соленоидите, демек трия и газз) да ама не, излезнаха следните грешки:
    P0702, P2210 id17 shifter signal invalid. Викам си айде и аз да си купя платка. При опит да ги изтрия те забиваха пак веднага. Изтриха се когато дадох на 4-та и след това ги изтрих. Покарах 7-8км и пак се появиха и този път изобщо не могат да се изтрият. Днес сутринта си запали нормално, но грешките си седят и нямат махане.
    Акумулатора уж е нов на 6 месеца, но е 80AH и 700 стартов. Днес го премерих 12.34v на 14.3v, мерих за оттечки 0.19мА.
    Дали ще се размина само с нов по-силен акумулатор поне 95ah или ще се моля на дядо Коледа и за нова платка под лостовете? ​​​​​​​
    Прикачени файлове

  • #2
    Определено акумолаторът не е този. Вземи си 100 Ah на поне 820 пусков. Може и нещо друго да е, но задължително почни от тук.
    WG Limited 2.7 CRD 02
    WG Overland 2.7 CRD 04/05

    Коментар


    • #3
      Благодаря, ще го сменя и ще пиша.

      Коментар


      • #4
        Коя платка смени (на шифтъра) ?
        Нова ли сложи или втора употреба ?
        Изтри ли грешките в ТСМ ?
        Еди Рангелов : 0885 088 444
        Няма незаменими има незабравими хора !!!

        Коментар


        • #5
          Буксата в картера на скоростите сменяна ли е скоро? Струва ~20 лв. и се сменя в комплект с масло и филтър. До колкото знам е слабото място на тези кутии генериращо именно подобен род проблеми.
          WG 2.7 CRD

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение
            Буксата в картера на скоростите сменяна ли е скоро? Струва ~20 лв. и се сменя в комплект с масло и филтър. До колкото знам е слабото място на тези кутии генериращо именно подобен род проблеми.
            Да буксата е сменена, благодаря.

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от edirangelov Преглед на мнение
              Коя платка смени (на шифтъра) ?
              Нова ли сложи или втора употреба ?
              Изтри ли грешките в ТСМ ?
              Да изтрих грешките и в ТСМ, но 0702 и 2210 си забиват постоянно, до 2 дена ще дойде новата(шифтъра)платка ще я сменя и ще пиша.
              Старата я свалих(тия топки на лостовете са...) чакам DHL-a.

              Коментар


              • #8
                Така ще се оправи !
                Еди Рангелов : 0885 088 444
                Няма незаменими има незабравими хора !!!

                Коментар


                • #9
                  Дам новата платка е ок. Всички грешки се изтриха. Колата вече си върви супер. Благодаря на всички за помоща.

                  Коментар


                  • #10
                    И все пак си смени акумулатора с правилния. Провери сериозно за отечки.
                    Grand Cherokee WJ
                    Dodge Caliber
                    E 430 4-matic-T(S210)
                    GLK

                    Коментар


                    • #11
                      Да ще го сменя, за сега го заредих добре и всичко е ок. Показва ми утечка 0.19, но акумулатора за 1 седмица го няма. Ще потърся по щателно и през бушоните. Четох, че често при wj има утечка от моторчето на задната чистачка.
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                      • #12
                        След няколко дни тестване, се оказа, че цялата утечка изчезва след като махна бушон номер 7 който е вътре в купето. На него пише, че е за лампата под капака(нямам такава) и за SKIM това го разбрах като имобилайзер.
                        Когато е махнат бушона:
                        -няма аларма само централното работи,
                        -няма и климатроник,
                        -колата се кара странно сякаш е в авариен режим кутията но не е,
                        -плафоните не светкат когато отвориш вратата, а когато дадеш на контакт.
                        Четох по чуждите форуми, че това може да е проблем от модулите в предните врати, ще свалям корите и ще пробвам.
                        Ако имате някакви идеи или сте се сблъсквали с този проблем, моля за помощ.
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                        • #13
                          Прегледай всички кабели в шофьорската врата.
                          Grand Cherokee WJ
                          Dodge Caliber
                          E 430 4-matic-T(S210)
                          GLK

                          Коментар


                          • #14
                            ОК, благодаря ще сваля кората и ще търся.

                            Коментар


                            • #15
                              Първоначално публикуван от Пламен С Преглед на мнение
                              Прегледай всички кабели в шофьорската врата.
                              И по-специално в маншона, който седи между купето и вратата. Обикновенно там е драмата с тези кабели.

                              По повод утечката. Преди време, като имах съмнение замерих на затворени врати и след загасване на лампите - в първият момент дърпа 3.5А, след ~10 сек. пада на ~1A, след още ~10сек. на 200-300mA и след още ~10 сек. се колебае между 10-30mA без включена аларма. Та, изчакваш ли го достатъчно?
                              WG 2.7 CRD

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X