Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep Grand Cherokee 3.1 TD - силиконов съединител

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Jeep Grand Cherokee 3.1 TD - силиконов съединител

    Дядото си купи Jeep Grand Cherokee 3.1 TD 2000г. и много се кефи, но има проблем с климатроника и двигателчето за предното му стъкло блокира периодично и не може да се вдигне стъклото (шофьорска врата - десен волан). Извинявам се, че пиша в тази тема обаче, ако някой може да ми предложи нещо ще съм Ви благодарен. Освен това тъй като той не може да се оправя с нет-а ме помоли аз до го представлявам във форума. Та значи поръчахме силиконов съединител за перката на радиатора , защото един познат автомонтьор го погледна Jeep-a и констатира, че има проблем, защото при загрял двигател перката може да се спре с ръка и позволява да се завърти дори в обратна посока. За сметка на това вентилатора на климатика въртеше като луд. Според него радиатора се охлажда от вентилатора на климатроника и има опасност да прегрее двигателя. Поръчахме въпросният силик.съединител чисто нов, но сега са му казали, че перката се задействала от някаква ампула и че няма никакъв проблем, защото не вдига повече от 100 градуса температура. Ако имате мнение по въпроса ще ми е от полза. Благодаря предварително.
    Последно редактирано от cveti; 11-06-09, 07:12. Причина: Без право на обяви!

  • #2
    До: Jeep Grand Cherokee 3.1 TD - силиконов съединител

    Първоначално публикуван от at_stoev Преглед на мнение
    че перката се задействала от някаква ампула и че няма никакъв проблем, защото не вдига повече от 100 градуса температура. Ако имате мнение по въпроса ще ми е от полза. Благодаря предварително.
    Абе тоя вискосъединител е една малка мистерия. И моята перка се върти относително леко при загрял двигател, но джипа не прегрява, даже и много натоварен и в големи жеги с пуснат на макс климатик.
    Миналата седмица се върнах от кратка 10-дневна почивка в Гърция, като температурата, особено около Серес, беше над 35 градуса, а колата беше натоварена като магаре, че и с кутия за багаж на покрива. Резултатът - даже и при пъргавко каране по баирите между Серес и Кавала температурата много рядко се доближаваше до 100, и то само при изкачването на най-стръмните баири, а в момента, в който отново се движех по равно, падаше на чертичката преди 100 гр (която май отговаря на 85 гр.). Карах го и офроуд по разни камъняци, и то на бавните скорости, а жегата беше доста сериозна. Но така и не можа да вдигне над 100 гр.

    Ето как бях натоварен









    ето още снимки

    http://s21.photobucket.com/albums/b2...hassos%202009/



    Когато при 100 гр. по уреда на таблото отварях капака да видя кво става, електрическата перка се въртеше като луда, а голямата перка с виското едвам се помръдваше. В момента, в който температурата падаше до 85 гр. (според уреда), електрическата перка спираше, след което виското бавно почваше да се развърта и след малко си се въртеше доста стабилно, почти с оборотите на ремъчната шайба.

    Предполагам, че вентилатора на климатика охлажда биметалната пластина на виското и затова при работещ климатик виското практически не работи.

    Абе важното е че не прегрява
    ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
    Volvo XC90 D5 Executive '12
    Volvo XC60 D5 Summum '11
    Alfa Romeo Spider 2.0 '90

    Коментар


    • #3
      До: Jeep Grand Cherokee 3.1 TD - силиконов съединител

      Благодаря ти - поне е успокояващо, че и при теб при същите симптоми всичко е нормално. Той и дядото тези дни в големите жеги мина около 300 км., но каза, че не е дал признаци за прегряване - дори малко под 100-те градуса казва се появява шум и температурата малко спада. Предполагам, че се включва въпросната перка и охлажда. А можете ли да ме посъветвате нещо за моторчето на предното дясно стъкло. Вече два или три пъти блокира - гледаха го двама "майстори" - един в Овча купел и един на път. Диагнозата им е, че не е до управляващият модул, а до "машинката". "Парен - каша духа" - сега превантивно прозореца не се сваля, за да не се свалят кори след това и да се търсят майстори. Някой ми беше споменал, че има човек, който се занимава с такива машинки и се намирал някъде в Княжево - ако някой знае нещо бих се радвал да сподели инфо. А във форумите пишеше за сервиз в "Дружба" и се споменаваше името Чочо, както и Vladi333 - интересува ме там ли ходите да си оправяте машините, ако е актуална все още информацията.

      Коментар


      • #4
        До: Jeep Grand Cherokee 3.1 TD - силиконов съединител

        не знам колега какви са ти машинките на стъклата...но моите си ги оправям аз...но има ред други фактори освен машинката.. има и водачи на рамената (или на червяка) има и водачи на стъклото...един от тях да не е наред..и ..все едно че нищо не е наред )) отваряш , гледаш.. след това се пробваш..ако не можеш.. тогава маистор. не ми вземаи мнението като миродавно всеки има собственно мнение
        понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
        ********************************
        JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
        Honda Shadow VLX 600 - 1999
        FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


        0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
        Влади

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X