Здравейте колеги.Отскоро съм собственник на Гранд чероки 3.1 дизел 2000 год. Направи ми впечатление, че когато завивам в по остри завои се чува някакво прехъркване от задните колелета ( диференциал), не мога точно да преценя. Въпроса ми е дали това е нормално?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем при завиване на WJ
Свий
X
-
До: Проблем при завиване на WJ
Една от причините е може би, ако си окомплектовка Куадра драйв, и в задния диф да нямаш добавка за ЛСД.
Напиши повече за модела на джипа и дали задните гуми се опитват да оставят следи на асфалт при завиване.Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
Коментар
-
До: Проблем при завиване на WJ
Джипа е Куадра драив,пробвал сьм на място да го вартя вьв крьг но неостават черни следи на асфалта от гумите,не сьм сменял масло в дифа а и чесно незнам какво е добавка за ЛСД.Прочетох доста теми но не намерих сходен проблем,за това реших да запитам
Коментар
-
До: Проблем при завиване на WJ
Правилно е когато си купил автомобил втора употреба да смениш всички масла, филтри, и ангренажен ремък /ако двг. е с ремък естествено/. Ще цитирам колегата BENZBOSS, като отбелязвам, че поста му е написан основно за масло в АСК, но това важи и за всички други смазващи течностти:
Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнениеАко е дрьпнал щеката и е ползвал бяла салфетка при пьрвото чистене ще е керемиден,след това трябва да си е както казва колегата сироп от малини.Нормален АТФ всеки е виждал,е такьв цвят
Такова джипче не сьм карал,тия които сьм карал основно страдат от ненавременна смяна на маслото.Повече от 60 000 километра на масло в скорости аз трудно карам.Сменям на 2 години макс,проверявам всяка седмица с душене за изгоряло,всеки ден гледам под колата.
Вьпрос на новозакупена кола ДА СМЕНЯМ ИЛИ НЕ отговора за мен ВИНАГИ Е ДА,СМЕНЯЙ.Евтино масло е и излиза мноооого по-евтино от ремонт на кутията.
За мен / а и не само / цвета на маслото определя и това дали е за смяна или не.Може да не влошава много качествата му / имаше тема колко колко вискозитет губи /но по-важното е,че маслото трябва да е чисто за да не се натрупват остатьци от дисковете вьв валв бодито или мозька или хидроблока или там както искате го наричайте на кутията.
Не го знам на колко е - СМЕНЯМ
Проверявам и е бистро на салфетката - ОК сьм.
Проверявам и е керемида,на втора проверка е бистро ........мммммм ОК сьм.
Проверявам и е керемида / че и по-черно /,пак проверявам и е тьмно,капвам от прьчката на бяла салфетка и има лека утайка и БАВНО КАРАМ КЬМ СЕРВИЗА ЗА СМЯНА НА МАСЛО.
Сменям масло / с торка барабар /сменям филтьр и мия картера.Ако има и кой да ми почисти мозька го чистя и карам 2 години или макс 60 000 километра.
Това е,аз така правя,скоростите на всяка една кола са колкото колата та няма смисьл да ги хвьрлям тия коли заради една кофа с масло.
За сравнение само - моето масло е около 16 кинта литьра,АТФ+4 се намира за около 3 кинта,аз сьбирам 9 кила,джипката малко по-малко.
И за кратко СМЕНЯЙ,всичко сменяй.
И в потвърждение и един цитат на пост на Пламен:
Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение1. масло на скоростна кутия? Mopar ATF+4 - 50 000km
2. масло на раздатка? Mopar TCL - 40 000km
4. може би масло на диференциалите? 75W140 - 20 000km
5. нещо за гресиране? горния шарнир - 10 000km
6. спирачна течност: DOT3; DOT4; DOT5.1 - 100 000km 2години
... нещо друго
На бензиновите антифриза се сменя на 100 000км, за дизеловите не знам.
Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнениеАко системата 4х4 е Куадра Драйв, маслото за диференциалите трябва да е пригодно за LSD, или да се прибави добавка. В БалканСтар я има.
Течност - Mopart Transfer Case Lubricant P/N 05016796AB
Количество - 1.6л"
Така, че действай!Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
Коментар
-
До: Проблем при завиване на WJ
Привет колега!
Модела на Джип-а, раздатаката и диференциала са напълно различни от този, който карам аз, но проблемът ти е 1:1 с моя от миалата седмица : http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=60460. Дано ти бъда полезен!Jeep Cherokee XJ `91
"... До 9 Септември 1944 г., тази паметна дата, българският народ се намираше на ръба на една бездънна пропаст!
След девети той направи съдбоносната крачка напред!..."
Коментар
-
До: Проблем при завиване на WJ
мерси колега вече сьм взел маслата и тези дни ште ги сменя дано се оправят работите.Като взех Джипа го закарах за смяна на комсувативи но ми смениха масло двигател скорустна обтегач пистов ремьк филтри и гарнитури не смениха маслата на дифовете а и аз като не знам така става мерси за сьветите като ги сменят ште пиша за резултата
Коментар
-
До: Проблем при завиване на WJ
здравеите колеги,днес смених маслата на дифовете и на раздатката,в първия момент се зарадвах но след извесно каране(40 км.)след кото спрях на едно кръстовише и завих на дясно пак се чу неприятния звук от леко присъргване,след известни тестове установих че го прави само от спряло положение в пълен десен завои и то доста по тихо от преди,но..............го прави.И сега въпроса защо ли
Коментар
-
До: Проблем при завиване на WJ
Първоначално публикуван от mr.bo Преглед на мнениездравеите колеги,днес смених маслата на дифовете и на раздатката,в първия момент се зарадвах но след извесно каране(40 км.)след кото спрях на едно кръстовише и завих на дясно пак се чу неприятния звук от леко присъргване,след известни тестове установих че го прави само от спряло положение в пълен десен завои и то доста по тихо от преди,но..............го прави.И сега въпроса защо ли
Коментар
-
До: Проблем при завиване на WJ
Абсолютно едни и същи оплаквания и проблеми ... Тези коли да не би да ги правят в един и същи завод!?
Просто чета и очаквам следващите проблеми. Иначе при мен се получи същото, независимо, че колата е на доказани 100 000 км.
с досие в Балканстар.
Проблемът го реших с масло за ЛСД 85/140 на Тексако и добавка Metaltec. За сега съм доволен от резултата (минал съм около 500 км.)
Днес ще тествам на едно и също място( тествано преди смяната на маслата), дали и геродисковете работят. Мястото е доста атрактивно.
Там пробвах и Тойота 70 с ЛСД на задния диф и окачване 2".
Цели мостове. Тойотата стои доста по високо от Черокито и смятах, че няма да има проблем с минаването. Да де, ама не щя. Какво ли не направих само и само да я кача. Напред, назад - проби под различни ъгли така и не стана. На това място за сравнение Гранда мина доста лесно ( за моя изненада).LZ1VMH
Коментар
-
До: Проблем при завиване на WJ
Голди, Гранд Черокито е изключително капризен автомобил от към масла.
При бензиновите в 99% от случаите проблемите по агрегатите са именно от неправилно масло. Ако се спазват препоръките на производителя, 500 000км не са абсолютно никакъв проблем. За повече просто нямам информация.
Мисля че това ще ти бъде от полза.
http://www.wjjeeps.com/service/maintenance_wj.htm
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар