Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Няколко токаджийски въпроса за WJ.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Няколко токаджийски въпроса за WJ.

    От едно известно време имам ядове с тоците на Джипа. Еволюцията на нещата е следната (не знам дали има някаква връзка или просто лош късмет - споделям, пък да видим някой ще има ли идея):
    1. откакто стана студено - ноември/декември 2008, сутрин при палене чувах леко пращене в субуфера. В заводското стерео не се чува. Слагахме какви ли не филтри уж се оправи, но отново се чуваше от време на време.
    2. Между коледа и НГ ми изгоря фабричният комп (контролния модул на мотора). Смених го с втора употреба - инсталацията неизбежно стана в БС.
    3. След около 400 км и месец по-късно ми горна и този комп. След още 2-3 седмици вече имах нов, гаранционен. Приемчикът, в същия сервиз, ми сподели, че с токаджията, който проверявал колата нещо не се кефели на акумулатора, който беше оригиналният. Смених го и него.
    4. След като си взех Джипа вече с нов комп и нов акумулатор осъзнах, че не бачка климатикът - първоначалната реакция беше, че явно в сервиза при монтажните работи са изпуснали фреона. Не му отдадох голямо значение факт, защото така или иначе ми предстоеше да я вкарвам в сервиз за климатици за смяна на една клапа. Е да, но:
    5. Фреон има, компресорът е в пълна изправност, но до него не стига +.
    6. Замерихме зареждането на акумулатора - при форсиране - 14.19V на акумулатора и около 14.29V на алтернатора - постоянен без скокове.
    7. Последният хит е, че след като затворя и заключа колата лампите в купето светят доста над 10тина секунди.

    В петък ще ходя да я тестват в любимия ми вече сервиз, защото никъде другаде няма тестери.

    Така или иначе, моля, ако някой има подозрения от къде могат да идват всичките тези ядове (защото все ми се струва, че има връзка и не са случайни) да сподели.


    Идеята ми е по-скоро да поразсъждаваме заедно - едва ли някой има готови отговори.
    Последно редактирано от Сашо Пунчев; 12-05-09, 11:38. Причина: глупости...

  • #2
    До: Няколко токаджийски въпроса за WJ.

    тестват и в инд комерс, но само модели до 2000г. / до тогава са били представители.../
    не бързам за никъде...
    XJ 2.5TD '98

    Коментар


    • #3
      До: Няколко токаджийски въпроса за WJ.

      Сашо, елементарно е но мен ми се е случвало. Махни масата от акумулатора до купето, изчисти добре мястото с шкурка и го хвани наново. Друго за което се сещам е да провериш колко милиампера ти дърпа колата в загасено положение, ако е повече от 400-500 имаш яка утечка някъде и може тя да базика нещата... Не съм убеден в доводите си на 100% просто разсъждавам.
      no signature no problems

      Коментар


      • #4
        До: Няколко токаджийски въпроса за WJ.

        Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
        Сашо, елементарно е но мен ми се е случвало. Махни масата от акумулатора до купето, изчисти добре мястото с шкурка и го хвани наново. Друго за което се сещам е да провериш колко милиампера ти дърпа колата в загасено положение, ако е повече от 400-500 имаш яка утечка някъде и може тя да базика нещата... Не съм убеден в доводите си на 100% просто разсъждавам.
        Това е идея - ще преслушам връзките - не се знае...

        Коментар


        • #5
          До: Няколко токаджийски въпроса за WJ.

          Според мен е даже задължително да се погледнат и оправят всички маси по джипа! Лош контакт към акумулатора при работещ двигател е много вероятно за повреда на компа. Напрежението може да мине 30V за кратко. Ако проводниците имат изолация и не се вижда състоянието им най-добре да се сменят.

          Успех!
          Panda Climbing 4x4 1,2MPI FIRE

          Коментар


          • #6
            До: Няколко токаджийски въпроса за WJ.

            По настояване на застрахователите си поставих допълнителна аларма. Появиха се проблеми с паленето. След като смених 3 броя аларми, нещата се оправиха.
            Просто идея...късмет и успех!

            Коментар


            • #7
              До: Няколко токаджийски въпроса за WJ.

              половин ампер си е добра утечка. трябва да бъде доста по малко
              понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
              ********************************
              JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
              Honda Shadow VLX 600 - 1999
              FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


              0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
              Влади

              Коментар


              • #8
                До: Няколко токаджийски въпроса за WJ.

                Първоначално публикуван от lcr Преглед на мнение
                половин ампер си е добра утечка. трябва да бъде доста по малко

                Не е. На ZJ-я му дават около 200-300 mA. На WJ-a ако не се лъжа бях чел че е около 400 mA.
                no signature no problems

                Коментар


                • #9
                  До: Няколко токаджийски въпроса за WJ.

                  Провери и акумулатора на алармата си. Може да е изтекъл и да прави бела. 500мА консумация ми се струват доста... алармите дърпат по 20-30мА... какво друго харчи докато колата си седи на паркинг? И нека посмятаме малко... при 500мА консумация докато колата е заключена и просто си седи ще смъкне акумулатор 100Ah за 20 часа... или се бъркам или е много тази консумация. Да не говорим, че при наличие на утечка, напрежението (и тока) се променят на случаен принцип (в зависимост от температура и дупки и влажност и какво ли още не. Мога да препоръчам електрикаджия в София - Мартин 0887992832 намира се на улица Летоструй
                  Последно редактирано от Y.Stoqnov; 15-05-09, 16:41.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Няколко токаджийски въпроса за WJ.

                    Първоначално публикуван от Y.Stoqnov Преглед на мнение
                    Провери и акумулатора на алармата си. Може да е изтекъл и да прави бела. 500мА консумация ми се струват доста... алармите дърпат по 20-30мА... какво друго харчи докато колата си седи на паркинг? И нека посмятаме малко... при 500мА консумация докато колата е заключена и просто си седи ще смъкне акумулатор 100Ah за 20 часа... или се бъркам или е много тази консумация. Да не говорим, че при наличие на утечка, напрежението (и тока) се променят на случаен принцип (в зависимост от температура и дупки и влажност и какво ли още не. Мога да препоръчам електрикаджия в София
                    Абе не е съвсем така, но най - много 8 дена да изкара до пълна нула. Повече от 30-40 мА си е проблем.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Няколко токаджийски въпроса за WJ.

                      може и да бъркам относно това за колко време ще го смъкне.
                      Ако имаш лоша маса някъде - накарай някой да следи консумацията с мултицед, докато ти мърдаш навсякъде, където има връзки... направо целите куплунзи. Ако консумацията се промени - значи в този куплунг е проблема (стига да ти се занимава де). После зачистваш, пръскаш с контактен спей и си готов.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Няколко токаджийски въпроса за WJ.

                        Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                        Абе не е съвсем така, но най - много 8 дена да изкара до пълна нула. Повече от 30-40 мА си е проблем.
                        Не е вярно това. Всички автомобили след 2000-а имат по-височка коснумация. Поради тази причина в белите страни хората си слагат соларни сенници които се включват в запалката, като си оставят колата за повече от 10 дни без да я палят.

                        Ще потърся но консумацията определено е доста над 150 mA, и дума да не става за 40 mA.

                        Edit: Grand Cheroke ZJ - 1996-a - стандартна консумация - ~70 mA, Grand Cheroke - WK - ~120 mA. Това е информация от Балкан Стар.
                        Значи сте прави 400-500 е много... заблудил съм се заради на брат ми някакъв касетофон с LCD дисплей ( китайски ) който му точеше точно 500 mA и му умираше акумулатора за 2-3 дни...
                        Последно редактирано от fanatic; 15-05-09, 21:06.
                        no signature no problems

                        Коментар


                        • #13
                          До: Няколко токаджийски въпроса за WJ.

                          Утечка няма .
                          Климатикът отново работи след минаване през Балканстар и използване на всички възможно контакти до които можах да се докопам (без връзки не става) - тествахме всички мрежи. Оказа се, че някаква защита (бушон) е изгърмял на управлението на климатика - точно преди да изгори е регистрирано "свръхнапрежение". Единственото, което не съм проверил, а би богло да предизвиква такива пикове, са всички маси, като направо смятам да сменя тази между двигателя и купето. Вероятно ще сменя и тази от акумулатора до купето, като по съвет на по-запознати от мен ще сложа и втора маса от акумулатора до купето - дублираща.

                          Идея къде може да се направи това с качествени материали и от качествен майстор? За София питам.

                          ПП. Последният проблем - за лампите в купето се оказа, че не е проблем. Заблудили са се момчетата в сервиза за климатици.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Няколко токаджийски въпроса за WJ.

                            Първоначално публикуван от Y.Stoqnov Преглед на мнение
                            ...... Мога да препоръчам електрикаджия в София - Мартин 0887992832 намира се на улица Летоструй
                            Той е човека!

                            Коментар


                            • #15
                              До: Няколко токаджийски въпроса за WJ.

                              Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                              Не е вярно това. Всички автомобили след 2000-а имат по-височка коснумация. Поради тази причина в белите страни хората си слагат соларни сенници които се включват в запалката, като си оставят колата за повече от 10 дни без да я палят.

                              Ще потърся но консумацията определено е доста над 150 mA, и дума да не става за 40 mA.

                              Edit: Grand Cheroke ZJ - 1996-a - стандартна консумация - ~70 mA, Grand Cheroke - WK - ~120 mA. Това е информация от Балкан Стар.
                              Значи сте прави 400-500 е много... заблудил съм се заради на брат ми някакъв касетофон с LCD дисплей ( китайски ) който му точеше точно 500 mA и му умираше акумулатора за 2-3 дни...
                              аз това имах и предвид братле..половин ампер си е сериозна утечка.тази консумация събаря акумулатора за 7-8 часа , и не става да завърти стартера.
                              понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                              ********************************
                              JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                              Honda Shadow VLX 600 - 1999
                              FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                              0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                              Влади

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X