Здравейте.
Търсих доста по въпроса, който смятам да Ви попитам, в гугъл излизат доста повече резултати за темите в forum.offroad-bulgaria.com, отколкото в търсачката на vBulletin тук.
Става дума за добре познатия ви Jeep Grand Cherokee WJ 3.1TD (VM) и проблема със спуканите глави, прегряването и т.н. Въпроса ми е свързан по принцип с охладителната уредба на МПС-тата, не толкова с конкретния модел, въпреки, че става дума точно за него.
Оставих го в Балкан* за ремонт, защото капеше антифриз от радиатора. Оказа се, че само като се "натовари" почва да бълва газ в охладителната уредба. (Това го виждам след 300км по магистралата, иначе в Софийско Равно Поле всичко е на шест). След седмица ремонти, смениха вискомуфа на вентилатора, радиатор и капачка на разширителния съд. Е така и не прокапа в сервиза, за 2ри път, но като им го върнах за 3ти смениха радиатора. За сумите по ремонтите и дума не обелвам. Подкарам ли джипката към сервиз, спира да се цупи и всичко работи. И онзи ден си перкам по черните пътища около София и БУМ, спраска маруч (от термостата към тръбата за радиатора на парното). Еееееех, измислиси са го Гадовете, направили го трудно за поБЪЛгаряване - 10 санта дълъг Г образен маркуч - от едната страна по-голям диаметър отколкото от другата страна. Малко бързозасъхвъща епоксидна смола с един парцал отгоре и престана да тече.
Това беше предисторията на въпросването, но сега по същество:
Нужно ли е "тенджерата под налягане" да бъде под налягане и водата в нея да завира при 112*C, при положение, че нормалната работна температура на двигателя (до колкото можах да прочета от "потребителското опътване") е под 100*C?
Втори ден карам автомобила на разхлабена капачка, от време на време с пуснат климатик, водата в охладителната уредба не пада и температурата е в нормални граници.
Поздрави, paradox
Търсих доста по въпроса, който смятам да Ви попитам, в гугъл излизат доста повече резултати за темите в forum.offroad-bulgaria.com, отколкото в търсачката на vBulletin тук.
Става дума за добре познатия ви Jeep Grand Cherokee WJ 3.1TD (VM) и проблема със спуканите глави, прегряването и т.н. Въпроса ми е свързан по принцип с охладителната уредба на МПС-тата, не толкова с конкретния модел, въпреки, че става дума точно за него.
Оставих го в Балкан* за ремонт, защото капеше антифриз от радиатора. Оказа се, че само като се "натовари" почва да бълва газ в охладителната уредба. (Това го виждам след 300км по магистралата, иначе в Софийско Равно Поле всичко е на шест). След седмица ремонти, смениха вискомуфа на вентилатора, радиатор и капачка на разширителния съд. Е така и не прокапа в сервиза, за 2ри път, но като им го върнах за 3ти смениха радиатора. За сумите по ремонтите и дума не обелвам. Подкарам ли джипката към сервиз, спира да се цупи и всичко работи. И онзи ден си перкам по черните пътища около София и БУМ, спраска маруч (от термостата към тръбата за радиатора на парното). Еееееех, измислиси са го Гадовете, направили го трудно за поБЪЛгаряване - 10 санта дълъг Г образен маркуч - от едната страна по-голям диаметър отколкото от другата страна. Малко бързозасъхвъща епоксидна смола с един парцал отгоре и престана да тече.
Това беше предисторията на въпросването, но сега по същество:
Нужно ли е "тенджерата под налягане" да бъде под налягане и водата в нея да завира при 112*C, при положение, че нормалната работна температура на двигателя (до колкото можах да прочета от "потребителското опътване") е под 100*C?
Втори ден карам автомобила на разхлабена капачка, от време на време с пуснат климатик, водата в охладителната уредба не пада и температурата е в нормални граници.
Поздрави, paradox
Коментар