Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Блъска ми волана при 80км/ч (JEEP)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Е да де, ама те всяка вечер сменят окачването.

    Коментар


    • Грешиш, мисля че не си чел статията за подготовката на експедиционните джипове и грешката в избор на триалово окачване вместо рейдово. Хората си го казаха - едното струва десетки пъти по-скъпо от другото ама държи...
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • Не разбрах кое е едното и кое другото.
        Според мен гумените връзки издържат повече от шарнирните.

        Коментар


        • Всичко зависи как е направено.
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • Първоначално публикуван от kinex
            Според мен гумените връзки издържат повече от шарнирните.
            Така е. Но се слагат на места с по-малък ъгъл на отклонение, защото инак гумата се разкъсва. Шарнира позволява по-големи ъгли, но си е възел при който има триене, иска обслужване(гресиране) и предава шумовете през себе си.

            Коментар


            • Наистина стана малко по шумно.
              за съжаление нямат възможност за гресиране

              Коментар


              • На кои му пука за шумовете Повечето от колите на Дакар така чаткаха по трасето че човек които не разбира ще помисли че двигателя мели сачми от лагери Това че твоите не се смазват е проблем Гумените тампони са в миналото за каквито трасета и каране да става въпрос Наи доброто е шарнир на Хеим Трябва обаче да се свикне с начина на каране В началото усещането е че все едно има разкачени или хлабави болтове по носачите Преди завои също трябва да нагласиш колата с леко движение на волана

                Коментар


                • Надявах се да чуя и твоето мнение.
                  За сега всичко е много по-добре. Шумът е много малко по-голям. Дори може и да си въобразявам. Не е чукане а .... Не мога да го обясня. Шум от преминаване на дупка. Без луфтове.
                  Организацията на окачването е такава че при минимално отклонение на моста от купето във реактивната щанга това води веднага до завой. Тъй като сервото е на купето и курмилната щанга веднага издърпва или избутва към завой. Не предполагах че толкова малко отклонение може да оказва толкова голямо влияние на управляемоста.
                  Смених ги защото предположих че на заснежен асвалт няма да е добре.
                  Сега освен че държи без проблем права посока завива и много по бързо.
                  Като ги разбия ще се похваля.
                  Междувремено мисля да сложа шарнирни фтулки и на биалетите на стабилизиращите щанги.

                  Коментар


                  • Първоначално публикуван от kinex
                    Междувремено мисля да сложа шарнирни фтулки и на биалетите на стабилизиращите щанги.
                    Това вече е добре, одобрявам
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • Шарнирните фтулки на реактивната щанга издържаха 1000км
                      Минавам на стария варянт. Селенови фтулки от преден носач на Рено Клио

                      Коментар


                      • Не Селенови а Сайлент - тихи. Във тулките няма никакъв селен - гаранция
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • Ся шсъ заяждаш ли

                          Коментар


                          • Не бре, давам ти идея как да избиеш почвата из под краката на тъпите продавачи по магазините. Като им го кажеш това и изведнъж светът им се обръща с краката нагоре - селеновите втулки не са селенови!
                            И всъщност изобщо не се казват така

                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • Боли тъ.

                              Коментар


                              • Първоначално публикуван от quadra
                                Не Селенови а Сайлент - тихи. Във тулките няма никакъв селен - гаранция
                                Че селен няма е ясно. Ама това, дето го има е често такъв боклук, че не е за приказване.

                                "Тихите" втулки на задните ми носачи уж бяха сменени февруари. Сега, след 14,000 км, са станали на парцал.
                                На Тедо на Галопера, сменени юли (уж оригинални за Паджеро) след 3 - 4,000 км едната вече беше заминала.
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X