Я тоя Стефан право в десетката БРАВО
Ако четете по горе ще забележите че съм написал +по големите гуми Правил съм експерименти с по малки гуми и след това с по големи на едно и също място Там асвалта е на малки последователни гърбици моделирани от спирането на тирове Ефекта е един и същ разликата е в силата на блъскането на волана..... Нормално големите гуми са по тежки и контакта им е по голям С тях и колата след резонанса се удържа по трудно Като прибавим и изнесените джанти става страшно При по малък размер трябва малко по висока скорост за да се получи както трябва Тестовете бяха многократни с нов и стар демпфер става едно и също Имаше даже идея да снимаме поведението на колата с камера за да видим от къде тръгва проблема Деиствахме на принципа проба-грешка И изведнъж о чудо на чудесата без огромният тунинг на подложките не го правише вече Това е от мен по този въпрос които иска да прави каквото ще
Ако четете по горе ще забележите че съм написал +по големите гуми Правил съм експерименти с по малки гуми и след това с по големи на едно и също място Там асвалта е на малки последователни гърбици моделирани от спирането на тирове Ефекта е един и същ разликата е в силата на блъскането на волана..... Нормално големите гуми са по тежки и контакта им е по голям С тях и колата след резонанса се удържа по трудно Като прибавим и изнесените джанти става страшно При по малък размер трябва малко по висока скорост за да се получи както трябва Тестовете бяха многократни с нов и стар демпфер става едно и също Имаше даже идея да снимаме поведението на колата с камера за да видим от къде тръгва проблема Деиствахме на принципа проба-грешка И изведнъж о чудо на чудесата без огромният тунинг на подложките не го правише вече Това е от мен по този въпрос които иска да прави каквото ще
Коментар