След като си взех Жипката от майстора, дето направи основен ремонт на кутията, ми прави впечатление следното - когато работи на място и е гореща, през дюзите на вентилацията мирише на нагорещен ATF+4 (специално мирисах тубата с малиновия сироп). Не капе, не губи, нивото е добре. Майстора е налял точно 9 литра, колкото се полага след Overhaul (дадох му 3 туби Мопар по 4 литра, върна ми една, в която има точно 3 литра).
Минал съм около 350 км и според един приятел, дето кара автоматични американки, може просто при ремонта корпуса на кутията да е омазан с АТФ и оттам да мирише като се нагрее.
Иначе автомата работи просто превъзходно, меко, мазно....
Пак според същия човек миризмата може да е от и от високо ниво и да миришело от отдушника - макар че го мерих по всички правила (гореща кутия, разходка по P,N,D,1,2 и обратно при работещ двигател и после на N) и нивото е около 1,5-2 мм над отметката Hot.
Миризмата не е силна, но дразни, пък и другото интересно нещо е, че като отворя предния капак и се надвеся над мотора, не усещам да ми мирише - а в купето мирише?!?
Кво мислите?
Минал съм около 350 км и според един приятел, дето кара автоматични американки, може просто при ремонта корпуса на кутията да е омазан с АТФ и оттам да мирише като се нагрее.
Иначе автомата работи просто превъзходно, меко, мазно....
Пак според същия човек миризмата може да е от и от високо ниво и да миришело от отдушника - макар че го мерих по всички правила (гореща кутия, разходка по P,N,D,1,2 и обратно при работещ двигател и после на N) и нивото е около 1,5-2 мм над отметката Hot.
Миризмата не е силна, но дразни, пък и другото интересно нещо е, че като отворя предния капак и се надвеся над мотора, не усещам да ми мирише - а в купето мирише?!?
Кво мислите?
Коментар