Привет на всички.
За съжаление (мое) не карам джипка, но имам Еспейс (даже вече 2) с двигателя 2.1 TD който се монтира и в Чероки.
В началото на месеца, добрата стара Спаска ('87 г) след вярна служба близо 6 години беше понамачкана до степен непоправимост. Машинарията ми остана здрава и затова реших и купих по-"нова" - 90г.
Проблема ми е следния:
При щатното обслужване на "нова" кола, освен всичко друго се сменя и масло на двигателя, нали така. От старата знам че и дават 6.5 литра, но при наливане на 5 л. след запалване, гасене, чакане и мерене, нивото стига на около 2-3 мм под максимума по щеката. Наливам на новата 5 л. след почти 24 часово източване, и измервам ниво 5 мм НАД максимума.
Сравних мерителните щеки на старата и новата и се оказва че марка "мин" от стария двигател идва около средата между "мин" и "мах" на новата. Разстоянието мин-мах на старата е почти 2 пъти по голямо от новата. Старата щека не влиза добре в новия двигател - мааалко по-дълга е.
Искам да помоля някой с такъв двигател, около 90 година да измери разстояние от долния край на пластмасовия ограничител в горния край на щеката до марка "мах" както и разстоянието между "мин" и "мах". Също така, моля да споделите наблюдения относно количество налято масло към ниво по щека.
Ще съм много благодарен. Нямам познати с този двигател.
Между другото, днес вече се наложи старата Спаска позорно да тегли "новата"
Утре ще правя трансплантация на ГНП.
За съжаление (мое) не карам джипка, но имам Еспейс (даже вече 2) с двигателя 2.1 TD който се монтира и в Чероки.
В началото на месеца, добрата стара Спаска ('87 г) след вярна служба близо 6 години беше понамачкана до степен непоправимост. Машинарията ми остана здрава и затова реших и купих по-"нова" - 90г.
Проблема ми е следния:
При щатното обслужване на "нова" кола, освен всичко друго се сменя и масло на двигателя, нали така. От старата знам че и дават 6.5 литра, но при наливане на 5 л. след запалване, гасене, чакане и мерене, нивото стига на около 2-3 мм под максимума по щеката. Наливам на новата 5 л. след почти 24 часово източване, и измервам ниво 5 мм НАД максимума.
Сравних мерителните щеки на старата и новата и се оказва че марка "мин" от стария двигател идва около средата между "мин" и "мах" на новата. Разстоянието мин-мах на старата е почти 2 пъти по голямо от новата. Старата щека не влиза добре в новия двигател - мааалко по-дълга е.
Искам да помоля някой с такъв двигател, около 90 година да измери разстояние от долния край на пластмасовия ограничител в горния край на щеката до марка "мах" както и разстоянието между "мин" и "мах". Също така, моля да споделите наблюдения относно количество налято масло към ниво по щека.
Ще съм много благодарен. Нямам познати с този двигател.
Между другото, днес вече се наложи старата Спаска позорно да тегли "новата"

Коментар