Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за ГАЗ и окачване за Гранд Ларедо 3.7, 2008

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за ГАЗ и окачване за Гранд Ларедо 3.7, 2008

    Здравейте, колеги, имам молба, понеже сте компетентни по Грандове - искам да сложа на 1 Гранд 3.7 2008 газова бутилка на мястото на резервната гума и понеже той и така е мек и се клати в завоите явно ще се наложи да му сменя окачването отзад - та:
    1. Нужно ли е да се сменят и пружините и амортисьорите или само амортисьорите,
    2. Препоръчайте ми марка или е-магазин в САЩ от който да си ги поръчам.( за транспорта имам как...).

    И накрая савсем кратко(знам общите неща, само специфичното при Гранда) метан или ЛПГ, т.е. прекалено слаб ли е метановия инжекцион за такъв двигател или ще успява да го раздвижва, щото той и на бензин не е кой знае какво - тия 210 коня трудно се развъртат на това голямо купе.

    Благодаря Ви предварително.

  • #2
    До: Въпрос за ГАЗ и окачване за Гранд Ларедо 3.7, 2008

    Е то ако не се накланя ще друса.
    SRT-8 е така. Отзад е с Bilshtein Sport. Такива и в България има.
    По-добре си ги вземи от БалканСтар, за да важи гаранцията.
    Няма нужда от смяна на пружини.

    Коментар


    • #3
      До: Въпрос за ГАЗ и окачване за Гранд Ларедо 3.7, 2008

      Имай предвид само, че Билщайн Спорт могат да те откажат от каране по нашите пътища .

      Коментар


      • #4
        До: Въпрос за ГАЗ и окачване за Гранд Ларедо 3.7, 2008

        Благодаря Ви за мненията за амортисьорите. От Балканстар едва ли ще ги взема - сега навсякаде всичко по е-магазините е без пари и другите валути паднаха срещу еврото, така че би трябвало да ми е по-изгодно да ги взема отнякаде другаде. Пък частите са идеални за е-шопинг - няма нужда от проба и т.н., купуваш по каталог......(гаранцията не ме касае,джипа е внос от УСА).

        Имате ли други идеи, алтернативи на Bilshtein Sport ?

        Благодаря!

        Коментар


        • #5
          До: Въпрос за ГАЗ и окачване за Гранд Ларедо 3.7, 2008

          Аз лично бих дал един глас против газифицирането на този Джип .

          Има амортисьори, които подлежат на настройка - Кони, мисля са така - там можеш да се ги нагласиш по предпочитанията, но настройката е малко трудна (поне доколкото съм чел).

          Коментар


          • #6
            До: Въпрос за ГАЗ и окачване за Гранд Ларедо 3.7, 2008

            Сашо, благодаря.

            Намерих Билщайн в американски онлайн магазини за по 50$, но не е модела Б6 спорт(май го има за Европа, но за УСА-то имат други моделни линии) и наистина ми е достатъчно изгодно, ще си го поръчам.

            Колкото за газта е безалтернативна....

            Коментар


            • #7
              До: Въпрос за ГАЗ и окачване за Гранд Ларедо 3.7, 2008

              Билщайн официално има и в България - обади се и попитай за модела и цената - гаранция ще е в пъти от щатската, но все пак си заслужава да опиташ.

              Коментар


              • #8
                До: Въпрос за ГАЗ и окачване за Гранд Ларедо 3.7, 2008

                Естествено, че го направих
                В Аутохелп - не достявали такива, в Манинпекс ми предлагат Б6 Спорт(за щатските Грандове Билщайн Америка ми дава друг модел, който те не доставят) на цена 350 лв с доставка след 30 дни

                Коментар


                • #9
                  До: Въпрос за ГАЗ и окачване за Гранд Ларедо 3.7, 2008

                  Здравей колега,
                  сложи ли газ на Гранда
                  мисля да се заимам с 3,7 ГЧ и как е возия - разход

                  Коментар


                  • #10
                    До: Въпрос за ГАЗ и окачване за Гранд Ларедо 3.7, 2008

                    Здравей колега,

                    джипа го продадох преди 8 месеца и не мога да ти кажа при дългогодишна експлотация как е, докато беше в мен всичко беше ОК - разход в София 20/100 газ(на практика по-изгодно от дизел), динамика незабележимо спаднала спрямо бензина, на магистрала падаше към 13-14 при каране до 110 км/ч и 16-18 при 160 км/ч.(все пак аеродинамиката му е изключително "квадратна").
                    Бутилката е цилиндрична, под колата - на мястото на резервната гума, в момента не мога да се сетя колко литра беше - май 50 л. българска, до колкото си спомням има италиански кръгли и по 60 и 70 л, които са "по-дебели", но това не е проблем, защото има много място отдолу.
                    Резервната трябва да си я возиш вътре - по моите сметки се оказа, че този модел не е продаван на никой пазар и никаква модификация с патерица, само с пълноразмерна гума, т.е. - или возиш голямя гума вътре или караш примерно с фитили.

                    Това е за газта - в момента съм с друга газова кола, пак нова и с голям двигател - ами безалтернативна е спрямо бензина - в София освен с куфар или дамска чанта на колела, по-нисък разход от 15/100 не можеш да направиш, така че не му мисли много - струва си.

                    Все пак всичко зависи от километрите - ако джипа не ти е основна кола, а ще го караш 7 пъти в годината за 5,000 км. общо - стой си на бензин, ако го въртиш постоянно и си от 15,000 км. на година нагоре - слагай газ и си свиркай!
                    Последно редактирано от petrov_ivan; 14-02-10, 08:57.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X