Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Високи кормилни щанги

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Високи кормилни щанги

    Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
    Защото без нагряване няма да стане, и после метала става като кашкавал.
    По добре да се огъне, отколкото да се счупи. Нали е на горната щанга и поема ударите между долната щанга и кормилната кутия. Ще играе бушон. Па ако се изкриви ще го мислиш.

    Коментар


    • #17
      До: Високи кормилни щанги

      Поема ударите от колелото към секторната кутия. Отделно на нея има и демпфер, което натоварва накрайника допълнително.
      За 100лв убиец(или самоубиец) не ми се става.

      Коментар


      • #18
        До: Високи кормилни щанги

        Не го ли отнася първо между-колесната щанга? И после кормилната?

        Коментар


        • #19
          До: Високи кормилни щанги

          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
          Не го ли отнася първо между-колесната щанга? И после кормилната?
          Ами не. При междуколесната съпротивлението е само от другото колело.
          Цялата система се държи стегната от секторната кутия.

          Коментар


          • #20
            До: Високи кормилни щанги

            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
            Ами не. При междуколесната съпротивлението е само от другото колело.
            Цялата система се държи стегната от секторната кутия.
            Хмъъ... я дай да помислиме малко и да тръгнеме от пътя, към колелата и щангите, и после кутиите. На гладък път проблеми няма. Ударите идват от среща на гумата в камъни, борд на коловоз и т.н. В такава ситуация на коя щанга е по тежко и тя първа ще поеме удара?

            Коментар


            • #21
              До: Високи кормилни щанги

              Междуколесната се криви от удар в колелото пред водача, много по лесно от колкото от удар в колелото пред пасажера.
              То и с просто око се вижда коя е по-натоварена. Горната е плътно желязо, долната тънкостенна тръбичка.

              Коментар


              • #22
                До: Високи кормилни щанги

                Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                Междуколесната се криви от удар в колелото пред водача, много по лесно от колкото от удар в колелото пред пасажера.
                То и с просто око се вижда коя е по-натоварена. Горната е плътно желязо, долната тънкостенна тръбичка.
                А Ф-то няма ли значение.
                Според мен долната, макар и от тръба е по здрава. Тя първа поема удара, след нея горната, която вярно е от плътно желязо, но учудващо е по слаба и е бушон по цялата верига. Съмнявам се даже, дали е от някаква високовъглеродна стомана.
                Това няма начин да не си го гледал.
                Прикачени файлове

                Коментар


                • #23
                  До: Високи кормилни щанги

                  Гледал съм го, нали бях съдия на мястото.
                  Ама нещо почна да ми се губи смисъла от дискусията.
                  Какво значение има коя е по-натоварена. Аз накрайник с огън няма да моделирам за да спестя 100лв.
                  Щом мислиш че ф25 със стени по 3мм е по-яко от ф25 плътно, така да бъде.
                  Аз съм виждал достатъчно заводски и тунингови решения както и достатъчно криви щанги за да си направя изводите. Виждал съм и най-здравите щанги на света!!! Ако имаш възможност виж ги и ти, на Черокито на близнаците са. Една "У"-образна, тежи 17кг. За 10 състезания не са мръднали. А 10 състезания се равняват горе-долу на 100 хард разходки.
                  Ама на кофи-рейсър ГрандЧероки такова високо спортно майсторство изобщо не му е нужно, само да увеличава подресорната маса. Живия пример е Вранглер Сахара и Вранглер Рубикон, разлика в пътното поведение от земята до небето, в полза на първия.
                  Заводските на WJ са прилично здрави за хард изпълнения, достатърно е това да се запази.
                  Темата е конкретна но нека поне около Jeep да се въртим. Че с тия Патрули със заварен винкел на кормилните щанги нещо се отплесваме. А що е заварен само на горната.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Високи кормилни щанги

                    Заварен е за горната щото тя го яде коравия.
                    Практика му е майката. Дългата винаги е по слаба от по късата щанга.Тия кухите щанги дето са си тръби стават на макарон.Плътното е друга работа.Е не винаги то накрая друго се издънва.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Високи кормилни щанги

                      Прав си, щом може да се намери за тия пари, не си заслужава разправията и риска. Щото ако тръгнеш да я кривиш, закаляваш и после отвръщаш, не се рентира. Няма проблеми, полафихме си.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Високи кормилни щанги

                        Ако все още не си намерил, и все още търсиш, можеш да провериш тук:
                        http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?...301&f1=details
                        99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
                        It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X