Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ето ме и мене "барабар Петко с мъжете"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ето ме и мене "барабар Петко с мъжете"

    Здравейте съфорумници, след доста дълго лутане нещата си дойдоха на мястото и от днес и аз се хванах на това хоро , по точно подкарах Чероки 92 г. / 4.0 л. бензин / раздатка 242 / автоматична СК - AW4. Дотук добре, но за жалост се налага да почвам с въпросите. Както всеки технически грамотен колкото за тройка - стъпка No.1 - смяна на маслата. Продавача си призна, че понятие си няма в момента с какви "чорби" е джипа и не знае кое кога е сменяно От каквото съм изчел във форума останах с впечатлението че се препоръчва следното :
    двигател - Mopar 10W 30 / СК и раздатка - Mopar Dexron III . По-точно за СК не се препоръчва, а е задължително. След проверка на място в Дарс ауто - представителя на Балканстар за Бургас, и по телефона директно в Балканстар София разбрах че :
    - съм пълен идиот защото Mopar Dexron III от много време не се произвеждало , не се доставяло, стандарта Dexron отдавна бил ЗАБРАНЕН в САЩ и нормалните хора си сипвали в автоматиците ATF +4 и няма никакъв проблем и аз така да направя.
    - за двигателя - Mopar 10W 30 не е лош избор но няма налично и като така имало други даже по-добри варианти например Castrol 5W 30.
    И така извинявам се за дългия увод и за това че питам неща които доста са обяснявани тук но все пак :
    - Вие какъв съвет ще дадете, най-вече за СК ми е притеснението. Пропуснах да спомена че нивото го проверих - в загрято състояние си е до чертичката "hot" което доколкото помня е така както трябва.
    Благодаря предварително на помогналите.

  • #2
    До: Ето ме и мене "барабар Петко с мъжете"

    Първоначално публикуван от Boriskata Преглед на мнение
    Здравейте съфорумници, след доста дълго лутане нещата си дойдоха на мястото и от днес и аз се хванах на това хоро , по точно подкарах Чероки 92 г. / 4.0 л. бензин / раздатка 242 / автоматична СК - AW4. Дотук добре, но за жалост се налага да почвам с въпросите. Както всеки технически грамотен колкото за тройка - стъпка No.1 - смяна на маслата. Продавача си призна, че понятие си няма в момента с какви "чорби" е джипа и не знае кое кога е сменяно От каквото съм изчел във форума останах с впечатлението че се препоръчва следното :
    двигател - Mopar 10W 30 / СК и раздатка - Mopar Dexron III . По-точно за СК не се препоръчва, а е задължително. След проверка на място в Дарс ауто - представителя на Балканстар за Бургас, и по телефона директно в Балканстар София разбрах че :
    - съм пълен идиот защото Mopar Dexron III от много време не се произвеждало , не се доставяло, стандарта Dexron отдавна бил ЗАБРАНЕН в САЩ и нормалните хора си сипвали в автоматиците ATF +4 и няма никакъв проблем и аз така да направя.
    - за двигателя - Mopar 10W 30 не е лош избор но няма налично и като така имало други даже по-добри варианти например Castrol 5W 30.
    И така извинявам се за дългия увод и за това че питам неща които доста са обяснявани тук но все пак :
    - Вие какъв съвет ще дадете, най-вече за СК ми е притеснението. Пропуснах да спомена че нивото го проверих - в загрято състояние си е до чертичката "hot" което доколкото помня е така както трябва.
    Благодаря предварително на помогналите.
    Колега да ти е честита придобивката и да си я караш с кеф.Бих желал да ти помогна,но и аз като теб съм "младоженец" - има няма седмица.И аз като тебе сменях масла и т.н.,но от много смяна забравих какво по колко и какво точно,а и сервизната книжка я няма при мене.Само по памет (но може и да бъркам) си спомням,че маслото в двигателя ми е 5W40 но не разчитам много много на паметта си
    Аз също съм бургазлия и съвета ми е да отидеш в представителството на "крайслер" веднага след "Метро" и направо да си питаш хората,а ако ти оттърва финансово и да ти сменят нещата.Поне съм сигурен,че те си имат всичко необходимо,Късмет!
    За да хванеш луд,прати луд да го хване :D
    Jeep Grand Cherokee Limited WJ 2.7

    Коментар


    • #3
      До: tojito

      Благодаря за добрите пожелания - да ти се връща.Живот и здраве по нататака като малко се нормализирам не пречи да си обсъдим радостите и проблемите (джипаджийските) на чашка мускатова от нашия регион(поморийска,бургаска,стралджанска) . А иначе точно тези симпатяги след Метро бяха първите които посетих и оттам се почна голямото чудене.

      Коментар


      • #4
        До: Ето ме и мене "барабар Петко с мъжете"

        Честито!!! правилната машина в правилна комплектация!

        не забравяй и маслата в дифовете....... провери спирачната течност и антифриза....... най-добре е и тях да смениш
        хидравличната също провери....... там само американска се слага!!

        попрочети още малко в подфорума - за всички масла е писано доста
        ________________________________________________
        Subaru OUTBACK 2,5
        Hyundai TUCSON 2.0

        Коментар


        • #5
          До: Ето ме и мене "барабар Петко с мъжете"

          Първоначално публикуван от Boriskata Преглед на мнение
          Здравейте съфорумници, след доста дълго лутане нещата си дойдоха на мястото и от днес и аз се хванах на това хоро , по точно подкарах Чероки 92 г. / 4.0 л. бензин / раздатка 242 / автоматична СК - AW4. Дотук добре, но за жалост се налага да почвам с въпросите. Както всеки технически грамотен колкото за тройка - стъпка No.1 - смяна на маслата. Продавача си призна, че понятие си няма в момента с какви "чорби" е джипа и не знае кое кога е сменяно От каквото съм изчел във форума останах с впечатлението че се препоръчва следното :
          двигател - Mopar 10W 30 / СК и раздатка - Mopar Dexron III . По-точно за СК не се препоръчва, а е задължително. След проверка на място в Дарс ауто - представителя на Балканстар за Бургас, и по телефона директно в Балканстар София разбрах че :
          - съм пълен идиот защото Mopar Dexron III от много време не се произвеждало , не се доставяло, стандарта Dexron отдавна бил ЗАБРАНЕН в САЩ и нормалните хора си сипвали в автоматиците ATF +4 и няма никакъв проблем и аз така да направя.
          - за двигателя - Mopar 10W 30 не е лош избор но няма налично и като така имало други даже по-добри варианти например Castrol 5W 30.
          И така извинявам се за дългия увод и за това че питам неща които доста са обяснявани тук но все пак :
          - Вие какъв съвет ще дадете, най-вече за СК ми е притеснението. Пропуснах да спомена че нивото го проверих - в загрято състояние си е до чертичката "hot" което доколкото помня е така както трябва.
          Благодаря предварително на помогналите.
          За забранен Дкстрона не знам дали е, но АТФ+4 би трябвало да е ОК.

          Коментар


          • #6
            До: Ето ме и мене "барабар Петко с мъжете"

            Ако нещо те интересува, отиваш в ДАРС Ауто, точно до Метро, те сервизират Крайслер, и директно търсиш приемчика им-Миро се казва, момчето си разбира от работата, аз поне съм доволен...(е то няма много работа де-сервиза е пълен само с Мерцедеси)
            А иначе с четене тук се научават много полезни неща.



            п.п. И честито за новата придобивка

            Коментар


            • #7
              До: Ето ме и мене "барабар Петко с мъжете"

              Благодаря на всички за съветите и добрите пожелания. Стигнах до извода, че малко неправилно съм формулирал проблема ми и затова ще опитам с нова тема с конкретно питане , а ако модераторите счетат за необходимо нека да заключат тази.

              Коментар


              • #8
                До: Ето ме и мене "барабар Петко с мъжете"

                Дано се слушате взаимно и много безавариини километри.Честито.
                Mitsubishi Outlander

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X