Обява

Свий
Няма добавени обяви.

проблем 4.0 л. мотор на JEEP

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • проблем 4.0 л. мотор на JEEP

    имам проблем с мотора на джипа,
    при каране на ниски обороти мотора започва да забива -(работата наподобава,все едно работи на два цилиндъра), оправям го по следния начин, натискам сайдинитела форсирам 1,2-пути и готово.
    Най лошото е че може да го направи 1 път дневно,корам го в сервиз няма проблем, взимам го пак започва да глъхне , лошото е че като забие на таблото не индикира някъква грешка,дори и в сервиз да бъде закачен през ОБД буксата пак няма да отчете проблема.
    Днес смених кабели, свещи , дистрибуторна капачка палац, се същото, не че очаквах промяна, но трябваше да започна от някъде.Междо другото този мотор има ли дебитомер , и ако има каде се намира.Ако някой е имал подобен проблем, нека сподели как го е решил

  • #2
    До: проблем 4.0 л. мотор на JEEP

    На газ ли ти забива или на бензин ???
    Бъдете живи и здрави!

    Коментар


    • #3
      До: проблем 4.0 л. мотор на JEEP

      и на газ , и на бензин

      Коментар


      • #4
        До: проблем 4.0 л. мотор на JEEP

        Първоначално публикуван от jivo_pr Преглед на мнение
        и на газ , и на бензин
        Ако случайно педала на газта ти е "електронен", а не с жило, май ми се оформя лоша мисъл ако е с жило тогава трябва да си намериш кой датчик следи разреждането във всмукателния колектор и от там "клати" аванса на запалването и да му провериш вакумното маркучЕ....всъщност провери всички маркучи за въздух за здравина и добро уплътнение
        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

        Коментар


        • #5
          До: проблем 4.0 л. мотор на JEEP

          Първоначално публикуван от jivo_pr Преглед на мнение
          имам проблем с мотора на джипа,
          при каране на ниски обороти мотора започва да забива -(работата наподобава,все едно работи на два цилиндъра), оправям го по следния начин, натискам сайдинитела форсирам 1,2-пути и готово.
          Най лошото е че може да го направи 1 път дневно,корам го в сервиз няма проблем, взимам го пак започва да глъхне , лошото е че като забие на таблото не индикира някъква грешка,дори и в сервиз да бъде закачен през ОБД буксата пак няма да отчете проблема.
          Днес смених кабели, свещи , дистрибуторна капачка палац, се същото, не че очаквах промяна, но трябваше да започна от някъде.Междо другото този мотор има ли дебитомер , и ако има каде се намира.Ако някой е имал подобен проблем, нека сподели как го е решил
          ече си ги сменил , но ....да споделя .
          Свещи или кабели . Не е друго .
          Като ти забие - отвори капака и започни да пипаш кабелите.
          Или на тъмно - погледни ги дали вадят искрата извън кабела?
          Някой кабел да не се допира до метал ?

          Аз имах подобен проблем- ЛР , 3.5 i - 8 цилиндъра.
          На елкон не го хванаха и след месец мислене и чудене , започнах по време на път ( при забиване да сменям кабел по кабел ) и така до седмия и .... вече е наред .
          Друго не мога да споделя ! Успех !

          Коментар


          • #6
            До: проблем 4.0 л. мотор на JEEP

            Първоначално публикуван от jivo_pr Преглед на мнение
            имам проблем с мотора на джипа,
            при каране на ниски обороти мотора започва да забива -(работата наподобава,все едно работи на два цилиндъра), оправям го по следния начин, натискам сайдинитела форсирам 1,2-пути и готово.
            Най лошото е че може да го направи 1 път дневно,корам го в сервиз няма проблем, взимам го пак започва да глъхне , лошото е че като забие на таблото не индикира някъква грешка,дори и в сервиз да бъде закачен през ОБД буксата пак няма да отчете проблема.
            Днес смених кабели, свещи , дистрибуторна капачка палац, се същото, не че очаквах промяна, но трябваше да започна от някъде.Междо другото този мотор има ли дебитомер , и ако има каде се намира.Ако някой е имал подобен проблем, нека сподели как го е решил
            Колега знаеш моя Черок.Като го взех беше с оригиналния акумулатор.Каръх го известно време и почна да прави същите симптоми като твоя.Смених акумулатора и вече 20000 км няма проблем.
            [U]Борис Найденов GSM:0888 433 804[/U]
            [LEFT][U]0887 754 767[/U][/LEFT]
            [LEFT][U]Jeep Cherokee XJ 4.0 Limited 2001 4.5" BFG A/T 32х9.5-16[/U][/LEFT]
            [LEFT][U]Ford S-MAX 2.0 2009[/U][/LEFT]

            Коментар


            • #7
              До: проблем 4.0 л. мотор на JEEP

              Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
              Ако случайно педала на газта ти е "електронен", а не с жило, май ми се оформя лоша мисъл ако е с жило тогава трябва да си намериш кой датчик следи разреждането във всмукателния колектор и от там "клати" аванса на запалването и да му провериш вакумното маркучЕ....всъщност провери всички маркучи за въздух за здравина и добро уплътнение
              педала на газта ми е с жили,а датчика който следи въздуха, е строго фиоксиран , няма овансово положение .
              Ciklon-мие писал да сменя окомолатора,не виждам връзка но днес ще сложа един корав акомолатор.
              Последно редактирано от jivo_pr; 22-02-09, 06:16.

              Коментар


              • #8
                До: проблем 4.0 л. мотор на JEEP

                Първоначално публикуван от jivo_pr Преглед на мнение
                датчика който следи въздуха, е строго фиоксиран , няма овансово положение .
                Така е, той не се регулира, но според вакума който получава, би трябвало да дава сигнал на компютъра за промяна предварението при запалване ( освен ако не си с вакум капсула на самото делко) и за това прегледай тези тънки маркучи. Ако големите по които се "храни" двигателя с въздух са прокъсани (или не уплътняват) може да се стигне до същия ефект при подаване на газ, мотора се завърта на тампоните, или вакума в колектора свива въздуховода, отнякъде почва да смуче въздух, това шашка датчиците за момент и т.н....сам разбираш че го карам на обща теория на инжекционите, понеже от клавиатурата толкова
                0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                Коментар


                • #9
                  До: проблем 4.0 л. мотор на JEEP

                  Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                  Така е, той не се регулира, но според вакума който получава, би трябвало да дава сигнал на компютъра за промяна предварението при запалване ( освен ако не си с вакум капсула на самото делко) и за това прегледай тези тънки маркучи. Ако големите по които се "храни" двигателя с въздух са прокъсани (или не уплътняват) може да се стигне до същия ефект при подаване на газ, мотора се завърта на тампоните, или вакума в колектора свива въздуховода, отнякъде почва да смуче въздух, това шашка датчиците за момент и т.н....сам разбираш че го карам на обща теория на инжекционите, понеже от клавиатурата толкова
                  никакъв напредак по джипа.
                  имам резервен двигател , от него свалих всичко що е датчик и го сложих- (имам в предвит трите датчика на клапата на смукателния колектор + датчика който е на самия колектор мисля че е термо датчик,няма значение и .
                  него го смених + кабели, свещи ,палец,д. капачка -нови и все същото,вакумните маркучи са здрави и тях прегледах.
                  Вече не знам кокво да правя и на какъв майстор да ходя.
                  Ако някой се сеща за добър сервиз в Бургас, нека пише
                  А пък АЗ ще черпя
                  Последно редактирано от jivo_pr; 25-02-09, 18:19.

                  Коментар


                  • #10
                    До: проблем 4.0 л. мотор на JEEP

                    здрасти да те питам???
                    При първо палене (за деня) ли го прави тоя фасон или?

                    Коментар


                    • #11
                      До: проблем 4.0 л. мотор на JEEP

                      Първоначално публикуван от Som4eto Преглед на мнение
                      здрасти да те питам???
                      При първо палене (за деня) ли го прави тоя фасон или?
                      Не, може да го направи при всяко едно палене за деня

                      Коментар


                      • #12
                        До: проблем 4.0 л. мотор на JEEP

                        На ниски мазно ли работи?От раз ли пали или вьрти 2-3 секунди?

                        Скуби му вакума от регулатора за налягане на бензина и го подуши да не ти набива богата смес и в началото да му идва богата.
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • #13
                          До: проблем 4.0 л. мотор на JEEP

                          Никъде не видях да споменаваш да си сменил бензиновия филтър и да си проверил налягането на помпата. Аз лично бих започнал от там.
                          Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                          http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                          http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                          Коментар


                          • #14
                            До: проблем 4.0 л. мотор на JEEP

                            проблема се поевява, на газ и на бензин.
                            за това не търся пробл. по бензино провода.
                            първо си мислех за ламбда сонда но не е тя,сондата на газ не работи,нещата който работят на газ и бензин са датчиците на изпоскателния колектор----сменени.
                            Вече почвам да си мисля , че проблема е в компа.
                            Междо другото всичко това се случи , след като ходих да ми настроят газ. инджексиона,обадих се в сервиза казах им какво се е станало ,те ми обясниха че няма нищо общо с газовото.
                            Не знам двата компа,този на газовото и този на джипа дали правят някъква връзка, неее няма вина гозовото , защото веднъж прекъснах захранването на гозовото колата остана на бензин и пак заби предимно забива когато е студена, но е прекъсвала и топла.
                            когато я карам на ръчка няма проблеми, почнали да галя газта започва да прекъсва, изфорсирам 1-2 пути и се оправя.
                            Последно редактирано от jivo_pr; 26-02-09, 08:35.

                            Коментар


                            • #15
                              До: проблем 4.0 л. мотор на JEEP

                              Първоначално публикуван от jivo_pr Преглед на мнение
                              проблема се поевява, на газ и на бензин.
                              за това не търся пробл. по бензино провода.
                              първо си мислех за ламбда сонда но не е тя,сондата на газ не работи,нещата който работят на газ и бензин са датчиците на изпоскателния колектор----сменени.
                              Вече почвам да си мисля , че проблема е в компа.
                              Междо другото всичко това се случи , след като ходих да ми настроят газ. инджексиона,обадих се в сервиза казах им какво се е станало ,те ми обясниха че няма нищо общо с газовото.
                              Не знам двата компа,този на газовото и този на джипа дали правят някъква връзка, неее няма вина гозовото , защото веднъж прекъснах захранването на гозовото колата остана на бензин и пак заби предимно забива когато е студена, но е прекъсвала и топла.
                              когато я карам на ръчка няма проблеми, почнали да галя газта започва да прекъсва, изфорсирам 1-2 пути и се оправя.
                              Колега пак ти казвам имах същия проблем едно към едно като твоя само дето аз нямам газ.И смених акумулатора и всичко се оправи.За да не те набутам вземи от някой авер читав акумулатор и пробвай.От лебедките акумулатора много по-бързо му се еб....а майката.
                              [U]Борис Найденов GSM:0888 433 804[/U]
                              [LEFT][U]0887 754 767[/U][/LEFT]
                              [LEFT][U]Jeep Cherokee XJ 4.0 Limited 2001 4.5" BFG A/T 32х9.5-16[/U][/LEFT]
                              [LEFT][U]Ford S-MAX 2.0 2009[/U][/LEFT]

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X