До: Знае ли някой нещо за хъбове на Jeep Cherokee 97-2001
хмм... мислех, че става дума за американски коли, на УАЗ май са си с хъбове...
П.П. Проблем е дотолкова, доколкото ходът на шлицевата втулка не е достатъчен, в следствие на което шлиците зацепват в края на вала, което пък води до критично претоварване и частично износване на началото на шлиците, както на вала, така и на втулката. Ходът се ограничава от недостатъчно огънатата вилка, която опира в кутията на разеденителя, а вакуумната мембрана е в състояние да осигури още 10-15 мм ход. Правилното решение е нова, по-изнесена, или огъната допълнително, вилка. При моя случай, зацепването ставаше на 6 мм, от които реално работеха само 3, заради износване на предните ръбове на шлиците.
хмм... мислех, че става дума за американски коли, на УАЗ май са си с хъбове...

П.П. Проблем е дотолкова, доколкото ходът на шлицевата втулка не е достатъчен, в следствие на което шлиците зацепват в края на вала, което пък води до критично претоварване и частично износване на началото на шлиците, както на вала, така и на втулката. Ходът се ограничава от недостатъчно огънатата вилка, която опира в кутията на разеденителя, а вакуумната мембрана е в състояние да осигури още 10-15 мм ход. Правилното решение е нова, по-изнесена, или огъната допълнително, вилка. При моя случай, зацепването ставаше на 6 мм, от които реално работеха само 3, заради износване на предните ръбове на шлиците.
Коментар