Обява

Свий
Няма добавени обяви.

спортна генерация за JEEP

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: спортна генерация за JEEP

    Първоначално публикуван от jivo_pr Преглед на мнение
    колега тези 15-20 % не съм си ги измислил аз, чел съм някъде че е толкова,виж тази тема там има испускателна система калмини за която Явор Вромос твърди че по спецификация и дават да вдигне мошноста с 15-18%,аз на Явор му вярвам--- http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=51432 .Какво друго трябва да пипна според теб , ако сменя генерацията.Това за което се сещам е ланда сондата, но и тя ще си отиде на мястото
    По принцип какво смятам да направя за да извлека около 40-45к.с.
    спортна генерация около 30 к.с. ,спортен филтър(KN)за който пише че вдига около 5к.с. и лека софтулеерна намеса 8-10к.с.
    Ако знаеш нещо което може да ми попречи да извърша тази маниполация моляте пиши,за да няма ''проба грешка'' нали за това съм пуснал темата
    На моят джип сложих филтър на K&N, но не почувствах никаква разлика, сега като се замисля ако отскоча на консулт до Перник, защото разправят, че сините светодиоди покачват мощността... А филтъра го сложих, за да не ми се налага да поръчвам..., чакам и т.н.т. всеки път след като съм карал по прашен селски път, т.к. тук на село нещо няма дилъри на джип.
    Тези манипулации механичните не могат да докарат проблеми, но софтуерната може и да е рискова, ако не се ползва софтуер на проверени и доказали се тунинг фирми.
    А също и Явор, ако ми представи замервания преди/сега ще повярвам, но той не е питал за съвет, просто е споделил какво смята да направи, и за кое какво пишат по сайтовете, а колко % от рекламките са истина-това не мога да кажа.
    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

    Коментар


    • #17
      До: спортна генерация за JEEP

      Ти хубаво му вярваш на Явор, а на Калмини вярваш ли им. Щото Явор каза че според Калмини, мощността се увеличава с 15-18%. А и все пак става въпрос за Сузуки 1.6.

      Ето дино тестове на 4.0
      http://www.wjjeeps.com/performance.htm#40

      Ако се смени цялата генерация, (колектор, катализатор, заглушител, тръби)могат да се изстискат 10%
      http://www.jeep4.0performance.4mg.com/exhaust.html
      Обаче хич не е толкова просто колкото изглежда, защото ако се освободят прекалено много изгорелите газове почва да изсушава цилиндрите много бързо и да бърка фазите на газоразпределяне.

      Коментар


      • #18
        До: спортна генерация за JEEP

        Добре де ,а как разбираш какви компоненти да използваш за да не се получи изсушаване или запушване?
        M.P.

        Коментар


        • #19
          До: спортна генерация за JEEP

          С многогодишни проби.

          Коментар


          • #20
            До: спортна генерация за JEEP

            Демек оди си купи готова за да излезне по-евтино и сигурно
            M.P.

            Коментар


            • #21
              До: спортна генерация за JEEP

              Ето и kinexа дава много реални, а не рекламни таблички, от които много много не разбирам, но и да разбирам като подмених моя филтър как да усетя 5 к.с. на 200 и много с които разполага двг?
              Аки искаш качи на диностенд джипа, виж какво е текущото му състояние, да не се окаже, че доста от твоите кончета са избягали нейде в полето, и ако всичко е наред след това му смени изпускателната генерация и пак го замери. Ще Ви повярвам на Вас, но не мога безрезервно да вярвам на рекламните "бля-бля", че "една добра генерация вдига мошноста 15-20%".
              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

              Коментар


              • #22
                До: спортна генерация за JEEP

                Първоначално публикуван от Chico Преглед на мнение
                Демек оди си купи готова за да излезне по-евтино и сигурно
                Общо взето да. Готовите решения са най-лесния варянт. Всичко е стиковано и проверено. Обаче пак има обаче.
                Първо трябва много внимателно да се видят спецификациите на отделните компоненти и най-вече в случай че не се сменя цялата генерация от началото до края, да се обърне внимание на това как отделните компоненти си взаимодействат. Това става или с проби или с информация от производителя. Конкретно за колектора на Калмини за Сузуки, понеже стана въпрос, предполагам че ако се смени само той и назад останат заводските катализатор, гърне, тръби, ефекта ще е нулев. Ако пък след колектора се сложи само права тръба, ще почнат детонации извън двигателя като на рали бегачка. Което за рали е добре защото има повече мощност на високи обороти, но при траял нуждата от мощност е на ниските обороти.
                Всеки двигател може да бъде развъртян така че да вади повече мощност на по-високи обороти. Обратното, от високо оборотен-ниско оборотен е много по-трудно. Колко повече ще понесе е друг въпрос. Хубавото при 4.0i е че има много голям въртящ момент на ниските и това изобщо не е за пренебрегване или разваляне.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X