дойде време и за тази тема , работата вече започна
И понеже има и ще има много въпроси от моя страна ще очаквам отговорите ви . За начало една актуална снимка как изглеждат нещата преди да започне всичко, както и комплекта поръчан за лифта :
- 4 нитро амове
- 2 предни пружини
- комплект ресори , усилени и дигнати за лифта
- JKS QuickDisconect биалетки за отпред
- 4 усилени носача, едните с реглаж на дължината
- трак бар с променлива дължина
Наред с лифта върви и насаждане на 4,0 мотор със автоматични скорости на мястото на 2,5ката с ръчни . Ако представлява интерес нещо от донора , това е темата :
http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...199#post561199
Двигателя и кутията са свалени , 2та моста също са долу ,останаха само инсталацията и малко дребни неща да се свалят. Работата е изключително тежка , всичко тежи ама яко
като за камион. Изкефих се на дизайна на изпускателния колектор , ще го снимам да кажете оригинален ли е , че мислех да поръчвам перформанс такъв

- 4 нитро амове
- 2 предни пружини
- комплект ресори , усилени и дигнати за лифта
- JKS QuickDisconect биалетки за отпред
- 4 усилени носача, едните с реглаж на дължината
- трак бар с променлива дължина
Наред с лифта върви и насаждане на 4,0 мотор със автоматични скорости на мястото на 2,5ката с ръчни . Ако представлява интерес нещо от донора , това е темата :
http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...199#post561199
Двигателя и кутията са свалени , 2та моста също са долу ,останаха само инсталацията и малко дребни неща да се свалят. Работата е изключително тежка , всичко тежи ама яко


Коментар