Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гранд Чероки 2.5Д 1996г. - трудно запалва на студено

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Гранд Чероки 2.5Д 1996г. - трудно запалва на студено

    И аз да се поизложа малко
    След проблемите с паленето и наливането на "постигнатата от мен нафта" падна малко температурата под нулата и пак проблеми.........
    като отворих капака, под който гледам като индиянец пишеща машина, установих случайно, че лулата на едната свещ е откачена, напукана и така тя не работи.
    Може ли проблема да е и от това на -12, да неиска да пали на 3 свещи?
    ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА! ... и без чалга!
    "Един казл едно, друг друго и...делото преуспяло..." /Я. Хашек/ :)

  • #2
    До: На колко градуса под нулата се желира нафтата? Размисли, експерименти.

    Първоначално публикуван от hristota Преглед на мнение
    И аз да се поизложа малко
    След проблемите с паленето и наливането на "постигнатата от мен нафта" падна малко температурата под нулата и пак проблеми.........
    като отворих капака, под който гледам като индиянец пишеща машина, установих случайно, че лулата на едната свещ е откачена, напукана и така тя не работи.
    Може ли проблема да е и от това на -12, да неиска да пали на 3 свещи?
    Ако е откачена една, заради нея може да не работят всичките.

    Коментар


    • #3
      До: На колко градуса под нулата се желира нафтата? Размисли, експерименти.

      Или ако двигателя е на ръба като компресия, също може да не пали. Във всеки случай ще припалва и ще пуши много, но като спреш да въртиш със стартера, веднага ще гасне.

      ...Ама, тия проблеми ще са поне при минус 5. На по-топло обикновено и да е зле двигателя, пак ще пали, с повече пушене и въртене на стартера.

      Иначе, то се чува, обикновено. При палене отчетливо се чува как 3 цилиндъра палят, а четвъртия - не.

      Извади ги и премери дали работят. Премери и компресия. Така ще си наясно откъде е проблема. Иначе само гадаем.

      ...а може и стартер да е. Вижте как пали при дърпане. Ако пали веднага и без зор, още на първото придърпване, не е зле да огледаш стартера. Имал съм тоя проблем, но мойта отказваше и на топло да пали.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • #4
        До: На колко градуса под нулата се желира нафтата? Размисли, експерименти.

        [quote=sparkybg;600850]Или ако двигателя е на ръба като компресия, също може да не пали. Във всеки случай ще припалва и ще пуши много, но като спреш да въртиш със стартера, веднага ще гасне.

        Ше направя тези проверки. Иначе като запали не гасне нито пуши страшно. При продължително въртене на стартера замирисва на нафта после почва нестабилно да припалва сяаъш е на 2-3 цилиндъра, после запалва и се стабилизира и като я оставя да работи си закротва оборотите и не гасне. Работи си на стабилни обороти и тихо без пушеци и смрад.
        ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА! ... и без чалга!
        "Един казл едно, друг друго и...делото преуспяло..." /Я. Хашек/ :)

        Коментар


        • #5
          До: На колко градуса под нулата се желира нафтата? Размисли, експерименти.

          [quote=sparkybg;600850]Или ако двигателя е на ръба като компресия, също може да не пали. Във всеки случай ще припалва и ще пуши много, но като спреш да въртиш със стартера, веднага ще гасне.


          Ще направя тези проверки. Иначе когато паля просто доста върти стартера. не пали веднага. при въртенето замирисва на нафта и подкарва лек пушек от ауспуха. После почва да припалва нестабилно като да е на 2-3 цилиндъра и като запали се стабилизира и си работи нормално след малко / 1-2 минути/ съвсем се укротява и си работи тихо докато има гориво в резервоара. Мен ме притесняват тези лули на свещите дето всички са напукани и завити със изолирбанд/първата даже е счупена/. Ляото явно не е важно. но зимата може да е от значение. А и незнам как се сменят и дали е необходимоа, а и от къде да ги купя при нужда?
          ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА! ... и без чалга!
          "Един казл едно, друг друго и...делото преуспяло..." /Я. Хашек/ :)

          Коментар


          • #6
            До: На колко градуса под нулата се желира нафтата? Размисли, експерименти.

            [quote=hristota;600871]
            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Или ако двигателя е на ръба като компресия, също може да не пали. Във всеки случай ще припалва и ще пуши много, но като спреш да въртиш със стартера, веднага ще гасне.

            Ше направя тези проверки. Иначе като запали не гасне нито пуши страшно. При продължително въртене на стартера замирисва на нафта после почва нестабилно да припалва сяаъш е на 2-3 цилиндъра, после запалва и се стабилизира и като я оставя да работи си закротва оборотите и не гасне. Работи си на стабилни обороти и тихо без пушеци и смрад.
            Това с дългото въртене не е много добре. Изправният дизел трябва да пали на половин оборот.
            Освен компресия и свещи провери как е заряда на акумулатора, както и какъв стартов ток дава. Също и стартера да не е поразбит и да не заклинва. Пробвай и с истинска нафта.

            Коментар


            • #7
              До: На колко градуса под нулата се желира нафтата? Размисли, експерименти.

              Не е зле да кажеш каква е колата, за да преместя дискусията по нея в правилния раздел. Не мисля, че има нещо общо с желирането на нафтата.

              Коментар


              • #8
                До: На колко градуса под нулата се желира нафтата? Размисли, експерименти.

                [quote=Пенчо;600882]
                Първоначално публикуван от hristota Преглед на мнение
                Това с дългото въртене не е много добре. Изправният дизел трябва да пали на половин оборот.
                Освен компресия и свещи провери как е заряда на акумулатора, както и какъв стартов ток дава. Също и стартера да не е поразбит и да не заклинва. Пробвай и с истинска нафта.
                Знам че не е. Затова и му казвам да провери компресия. Казва много.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • #9
                  До: На колко градуса под нулата се желира нафтата? Размисли, експерименти.

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  Не е зле да кажеш каква е колата, за да преместя дискусията по нея в правилния раздел. Не мисля, че има нещо общо с желирането на нафтата.

                  Гранд Чероки 2.5Д 1996г.
                  ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА! ... и без чалга!
                  "Един казл едно, друг друго и...делото преуспяло..." /Я. Хашек/ :)

                  Коментар


                  • #10
                    До: На колко градуса под нулата се желира нафтата? Размисли, експерименти.

                    Първоначално публикуван от hristota Преглед на мнение
                    Гранд Чероки 2.5Д 1996г.
                    УФ! Мери компресия. Трябва да пали от четвърт, ако е в ред, наистина.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • #11
                      До: На колко градуса под нулата се желира нафтата? Размисли, експерименти.

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      УФ! Мери компресия. Трябва да пали от четвърт, ако е в ред, наистина.
                      ОК. От там започвам. Благодаря! И все пак тея лули за свещите какво да ги правя?
                      ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА! ... и без чалга!
                      "Един казл едно, друг друго и...делото преуспяло..." /Я. Хашек/ :)

                      Коментар


                      • #12
                        До: На колко градуса под нулата се желира нафтата? Размисли, експерименти.

                        Първоначално публикуван от hristota Преглед на мнение
                        ОК. От там започвам. Благодаря! И все пак тея лули за свещите какво да ги правя?
                        Свещите не са ли с резба отгоре? Повечето са. Ако да, изхвърляш лулите, и си връзваш кабелите, както си му е реда - с кабелни обувки, гайка и шайба.


                        ...ама, то не е ли шина, обща за всичките свещи? Или поради спецификите на тоя двигател (до колкото помня отделна глава на всеки цилиндър, ако не бъркам нещо), няма как да стане??
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • #13
                          До: На колко градуса под нулата се желира нафтата? Размисли, експерименти.

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          УФ! Мери компресия. Трябва да пали от четвърт, ако е в ред, наистина.
                          Не е ли по-лесно първо да си провери всички свещи? Че аз по студовете скапах стартера от въртене, а после се оказа, че 2 от свещите не работят. Сега пак си пали като пипнеш ключа.

                          П.П. Не става въпрос за Jeep, но все си е нафтова печка ...
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #14
                            До: На колко градуса под нулата се желира нафтата? Размисли, експерименти.

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Свещите не са ли с резба отгоре? Повечето са. Ако да, изхвърляш лулите, и си връзваш кабелите, както си му е реда - с кабелни обувки, гайка и шайба.

                            И така да си седят с гайка и шайба. Там нещо влага........ или оттечка няма ли да стане.........де да знам. и това ше пробвам. Иначе са си отделни лули за четирите свеши.
                            Последно редактирано от Чавдар (V93); 19-01-09, 11:57. Причина: Корекция на цитат
                            ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА! ... и без чалга!
                            "Един казл едно, друг друго и...делото преуспяло..." /Я. Хашек/ :)

                            Коментар


                            • #15
                              До: На колко градуса под нулата се желира нафтата? Размисли, експерименти.

                              Първоначално публикуван от hristota Преглед на мнение
                              И така да си седят с гайка и шайба. Там нещо влага........ или оттечка няма ли да стане.........де да знам. и това ше пробвам. Иначе са си отделни лули за четирите свеши.
                              Там е само 12 Волта. Няма проблем, освен, ако не се накиснеш в морето.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X