Първо за "много години" на всички.Колеги имам едно питане,миналата година 2008-си взех гранда февруари месец.Не го бях карал на сняг нито пък в кал съм го вкарвал,вчера обаче се качихме до хижа Здравец да се поразходим малко,сняг пързалки и т.н.Включвам 4х4 постоянно икакво ме изненада.Това нещо работи но не включва повече от първа или втора предавка и аз не можах да разбера на коя вървеше.Та въпросът ми е ,това нормално ли е или не,защото наистина незнам как работи.Иначе при обикновенното си върви като "пушка".Благодаря предварително.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
4x4 на WJ
Свий
X
-
До: 4x4 на WJ
За много години колега,Гранда е постоянно зацепен 4х4 а ти си включил бавните те са само за измъкване от сложна ситуация и се ползват до 40км/ч доколкото си спомням/Първоначално публикуван от sabchev73 Преглед на мнениеПърво за "много години" на всички.Колеги имам едно питане,миналата година 2008-си взех гранда февруари месец.Не го бях карал на сняг нито пък в кал съм го вкарвал,вчера обаче се качихме до хижа Здравец да се поразходим малко,сняг пързалки и т.н.Включвам 4х4 постоянно икакво ме изненада.Това нещо работи но не включва повече от първа или втора предавка и аз не можах да разбера на коя вървеше.Та въпросът ми е ,това нормално ли е или не,защото наистина незнам как работи.Иначе при обикновенното си върви като "пушка".Благодаря предварително.

-
До: 4x4 на WJ
Първоначално публикуван от sabchev73 Преглед на мнениеПърво за "много години" на всички.Колеги имам едно питане,миналата година 2008-си взех гранда февруари месец.Не го бях карал на сняг нито пък в кал съм го вкарвал,вчера обаче се качихме до хижа Здравец да се поразходим малко,сняг пързалки и т.н.Включвам 4х4 постоянно икакво ме изненада.Това нещо работи но не включва повече от първа или втора предавка и аз не можах да разбера на коя вървеше.Та въпросът ми е ,това нормално ли е или не,защото наистина незнам как работи.Иначе при обикновенното си върви като "пушка".Благодаря предварително.

това 4Х4 ли включваш????

ако това ти е лоста за раздатката, не включваш 4Х4, а бавните.... в твоя случай (асвалт + сняг) го включвай само на спускане, за да не ползваш спирачка
________________________________________________
Subaru OUTBACK 2,5
Hyundai TUCSON 2.0
Коментар
-
До: 4x4 на WJ
По спомен при колегата окомплектовката е Quadra Drive, което е същата раздатка като при Qudra Trac-a, но с малко по-рзлични дифове. Но в общи линии е включил бавни и блокажи на трите дифа, което на заснежен и хлъзгав терен при най-малкото отклонение от правата линия на движение превъща Джипа в шейна.
Колега - напиши поне каква е окомплектовката и позачети малко за действието на трансмисията ти в книжката на Джипа
.
Коментар
-
До: 4x4 на WJ
Абсолютно същата е ,е на това 4LO бях включил,незнаех че са само бавниПървоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнениетова 4Х4 ли включваш????

ако това ти е лоста за раздатката, не включваш 4Х4, а бавните.... в твоя случай (асвалт + сняг) го включвай само на спускане, за да не ползваш спирачка
Jeep Grand Cherokee Limited 4.0L 1999г.
Тодор Събчев
Коментар
-
До: 4x4 на WJ
Първоначално публикуван от Stuntman_Mike Преглед на мнениеПо спомен при колегата окомплектовката е Quadra Drive, което е същата раздатка като при Qudra Trac-a, но с малко по-рзлични дифове. Но в общи линии е включил бавни и блокажи на трите дифа, което на заснежен и хлъзгав терен при най-малкото отклонение от правата линия на движение превъща Джипа в шейна.
Колега - напиши поне каква е окомплектовката и позачети малко за действието на трансмисията ти в книжката на Джипа
.
ще те затруднили малко дообяснение защо така се получава и коя права линия имаш предвид (че с блокажите на завой ще го подмине или ..?)rides:
:arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
:arrow:2005 Yamaha YZ250
:arrow:1991 BMW 318hi Coupe
The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)
Коментар
-
До: 4x4 на WJ
Имам предвид, че при блокирани диференциали и четирите колелa се въртят с еднаква скорост и при завой, дори и много лек, е неизбежно поне едно от колaта да приплъзне (завиването става почти невъзможно), защото в завой в общи линии и четирите колела си имат собствена траектория и затова се губи сцепление на хлъзгав терен. С блокирани дифове се кара за кратко, колкото да стъпят здраво всички задвижващи кола или колкото да се изкараш от трудна ситуация.
Коментар
-
До: 4x4 на WJ
От горепоказанияя лост се включват бавните и се блокира раздатката /предава 50% въртящ момент на предния мост и 50% на задния/Първоначално публикуван от Stuntman_Mike Преглед на мнениеИмам предвид, че при блокирани диференциали и четирите колелa се въртят с еднаква скорост и при завой, дори и много лек, е неизбежно поне едно от колaта да приплъзне (завиването става почти невъзможно), защото в завой в общи линии и четирите колела си имат собствена траектория и затова се губи сцепление на хлъзгав терен. С блокирани дифове се кара за кратко, колкото да стъпят здраво всички задвижващи кола или колкото да се изкараш от трудна ситуация.
Дифовете не се блокират от този лост!
Ако е с окомплектовка Куадра драйв- дифовете са самоблокиращи - при преплъзване на едното колело спрямо другото- се самоблокират.
При окомплактовка Куадра тракІІ дифовете са обикновенни и по никакъв начин не се блокират.
________________________________________________________________________________________
Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006
Коментар
-
До: 4x4 на WJ
мда, това имах и аз предвид ... И все си мисля , че точно на хлъзгаво да си с 4ри независими въртяши се колела е най-доброто откъм сцепление ( куатро , интеграле...)rides:
:arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
:arrow:2005 Yamaha YZ250
:arrow:1991 BMW 318hi Coupe
The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)
Коментар
-
До: 4x4 на WJ
Принципно си прав, но това не променя пътното поведението при описаните обстоятелства точно, защото давата моста се въртят с еднаква скорост, а въртящият момент отива към най-бавно въртящото се колело от всеки мост докато се изравни скоростта на въртене. В този смисъл си прав, че не се блокират принудително дифовете, но не променя факта, че се блокират и трите дифа.
EDIT: В писанията по-горе изхождах от това, че бях останал с впечатление, че колегата е с Куадра Драйв, а не Трак.Последно редактирано от Сашо Пунчев; 05-01-09, 11:59.
Коментар
-
До: 4x4 на WJ
Първоначално публикуван от Ba4e Mite Преглед на мнениеОт горепоказанияя лост се включват бавните и се блокира раздатката /предава 50% въртящ момент на предния мост и 50% на задния/
Дифовете не се блокират от този лост!
Ако е с окомплектовка Куадра драйв- дифовете са самоблокиращи - при преплъзване на едното колело спрямо другото- се самоблокират.
При окомплактовка Куадра тракІІ дифовете са обикновенни и по никакъв начин не се блокират.
При Куадра трак II задния диф. може да е както отворен, така и самоблокиращ (Трак-лок).Предния е задължително отворен.Най ме е страх от хора без мечти...
Коментар
-
До: 4x4 на WJ
Добре де,при големия лост на "D" а при малкия на 4LO ще сменя ли предафките до четвърта или не.Нямах проблем при завиване,просто включва до втора и то на много високи обороти
Jeep Grand Cherokee Limited 4.0L 1999г.
Тодор Събчев
Коментар
-
До: 4x4 на WJ
това повече не го прави , иначе ще те болиПървоначално публикуван от sabchev73 Преглед на мнениеДобре де,при големия лост на "D" а при малкия на 4LO ще сменя ли предафките до четвърта или не.Нямах проблем при завиване,просто включва до втора и то на много високи обороти
в Балкан Стар ше идеш ти, да похарчиш лудите пари 

rides:
:arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
:arrow:2005 Yamaha YZ250
:arrow:1991 BMW 318hi Coupe
The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)
Коментар
-
До: 4x4 на WJ
прави го, не се притеснявай.Първоначално публикуван от sabchev73 Преглед на мнениеДобре де,при големия лост на "D" а при малкия на 4LO ще сменя ли предафките до четвърта или не.Нямах проблем при завиване,просто включва до втора и то на много високи обороти
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар