Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Питане относно фабричния имобилайзър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Питане относно фабричния имобилайзър

    Впрочем, истинският проблем е, че не пали - ZJ 97, с чисто нов акумулатор...
    Тъй като това (имобилайзъра) е единственото нещо, което не се държи както трябва, се зарових из нета и намерих много, но половинчати анализи и съвети.
    Какво наблюдаваме: на лицевия панел на плейъра мига червен индикатор ANTI-THEFT приблизително 1 път в секунда. Мига постоянно и еднакво, независимо от предхождащите действия. А би трябвало при заключване с оригиналното дистанционно да замига често за известно време, след което (поемането на охрана) - по-рядко. При отключване с оригиналното дистанционно (активно), или с оригиналния ключ (пасивно) въпросната система би трябвало да се снеме от охрана и индикацията да изчезне.
    В случая при мен, индикацията изчезва само при положение на ключа АСС (обратно на ч.с.).
    Явно проблемът е тежък, защото в нета срещам съвети да се извадят бушони 6 и 7 (май са на аудио и секюрити системите), да се ампутира блокът на имобилайзъра, или нещо да се шунтира на маса по него (някакъв лилав с жълта ивица кабел в driver sidekick panel [което нищо не ми говори]).
    Защо започнах с акумулатора? Оказва се, че тази дяволска система следи и помни напрежението и блокира при сваляне на акумулатора или при "даване на ток". За да е объркването пълно, има и някакъв брояч, който нещо активира на 20-то стартиране на ДВГ. Уж това било направено, за да не се задействат системите още в завода-производител, а дават акъл на някакъв притежател на грохнало Чероки да иде във фирмения сервиз да проверят дали не му е това проблемът...
    Ето на този сайт има по-концентрирана инфо по въпроса: http://autorepair.about.com/library/faqs/bl152i.htm
    Апропо, къде е кутията с бушоните в купето? На http://jeep.avtograd.ru/grand_cherok...tion_block.htm има някаква снимка, но не мога да я локализирам къде се пада това...

  • #2
    До: Питане относно фабричния имобилайзър

    Кутията с бушони в купето би трябва да е в краката на пасажера....

    С друго не мога да ти помогна.....
    Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
    Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

    Коментар


    • #3
      До: Питане относно фабричния имобилайзър

      Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
      Кутията с бушони в купето би трябва да е в краката на пасажера....

      С друго не мога да ти помогна.....
      Благодаря! Завирах се и там, но така и не я намерих. А и да я бях намерил - там вече отделни бушони за имобилайзъра няма. Вграден е в общата бъркотия.

      Коментар


      • #4
        До: Питане относно фабричния имобилайзър

        Да бе, и аз имам същата кочина и настръхвам от мисълта да ми блокира вградения иммобилайзер......
        Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
        Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

        Коментар


        • #5
          До: Питане относно фабричния имобилайзър

          На моя кутията с бушони в купето се намира откъм дясната врата(предна) до въздуховода за обдухване на стъклата.Може би моят случай няма общо, но преди няколко дни угаснах.Точно на Сливница и Орион.И не ще да запали.Дръпнахме я до един приятел и какво се оказа бушона на компютъра.След смяната си е ОК, ама ми скъса нервите.
          Grand Cherokee WJ 4.7 V8
          Това е положението.

          Коментар


          • #6
            До: Питане относно фабричния имобилайзър

            И при мен явно блокира фабричния имобилайзер - дава ми грешка, че се опитвам да паля с неправилен ключ. Освен това дава грешка на турбото, педала на газта, някакъв airflow circuit и serial communication problem с устройства 1 и 8, които не знам какви са, както и показва, че резервоарът е на нула .
            За съжаление може да се окаже по-сериозен проблемът.
            Мислите ли, че може да е от бушон.

            В понеделник явно ще го карам към някой сервиз. Ако някой има идея какво може да му е, моля, да сподели .

            Коментар


            • #7
              До: Питане относно фабричния имобилайзър

              Нищо му нямаше на имобилайзера. Беше заминал компа на двигателя и беше замръзнал горивния филтър. Не знам едното има ли общо с другото, но факт...

              Коментар


              • #8
                До: Питане относно фабричния имобилайзър

                Първоначално публикуван от Stuntman_Mike Преглед на мнение
                Беше заминал компа на двигателя
                Питам само за обща култура. Какво му беше заминало ? И как го оправиха? Ако не ти се пише, може и на по кафе
                0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                Коментар


                • #9
                  До: Питане относно фабричния имобилайзър

                  Не го оправиха, смених го. Какво му е точно, не знам, но тотално се беше ошашакал и ошашкваше всичко по редицата. Дълго е за разправяне, ще се видим и ще разправям.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X