Впрочем, истинският проблем е, че не пали - ZJ 97, с чисто нов акумулатор...
Тъй като това (имобилайзъра) е единственото нещо, което не се държи както трябва, се зарових из нета и намерих много, но половинчати анализи и съвети.
Какво наблюдаваме: на лицевия панел на плейъра мига червен индикатор ANTI-THEFT приблизително 1 път в секунда. Мига постоянно и еднакво, независимо от предхождащите действия. А би трябвало при заключване с оригиналното дистанционно да замига често за известно време, след което (поемането на охрана) - по-рядко. При отключване с оригиналното дистанционно (активно), или с оригиналния ключ (пасивно) въпросната система би трябвало да се снеме от охрана и индикацията да изчезне.
В случая при мен, индикацията изчезва само при положение на ключа АСС (обратно на ч.с.).
Явно проблемът е тежък, защото в нета срещам съвети да се извадят бушони 6 и 7 (май са на аудио и секюрити системите), да се ампутира блокът на имобилайзъра, или нещо да се шунтира на маса по него (някакъв лилав с жълта ивица кабел в driver sidekick panel [което нищо не ми говори]).
Защо започнах с акумулатора? Оказва се, че тази дяволска система следи и помни напрежението и блокира при сваляне на акумулатора или при "даване на ток". За да е объркването пълно, има и някакъв брояч, който нещо активира на 20-то стартиране на ДВГ. Уж това било направено, за да не се задействат системите още в завода-производител, а дават акъл на някакъв притежател на грохнало Чероки да иде във фирмения сервиз да проверят дали не му е това проблемът...
Ето на този сайт има по-концентрирана инфо по въпроса: http://autorepair.about.com/library/faqs/bl152i.htm
Апропо, къде е кутията с бушоните в купето? На http://jeep.avtograd.ru/grand_cherok...tion_block.htm има някаква снимка, но не мога да я локализирам къде се пада това...
Тъй като това (имобилайзъра) е единственото нещо, което не се държи както трябва, се зарових из нета и намерих много, но половинчати анализи и съвети.
Какво наблюдаваме: на лицевия панел на плейъра мига червен индикатор ANTI-THEFT приблизително 1 път в секунда. Мига постоянно и еднакво, независимо от предхождащите действия. А би трябвало при заключване с оригиналното дистанционно да замига често за известно време, след което (поемането на охрана) - по-рядко. При отключване с оригиналното дистанционно (активно), или с оригиналния ключ (пасивно) въпросната система би трябвало да се снеме от охрана и индикацията да изчезне.
В случая при мен, индикацията изчезва само при положение на ключа АСС (обратно на ч.с.).
Явно проблемът е тежък, защото в нета срещам съвети да се извадят бушони 6 и 7 (май са на аудио и секюрити системите), да се ампутира блокът на имобилайзъра, или нещо да се шунтира на маса по него (някакъв лилав с жълта ивица кабел в driver sidekick panel [което нищо не ми говори]).
Защо започнах с акумулатора? Оказва се, че тази дяволска система следи и помни напрежението и блокира при сваляне на акумулатора или при "даване на ток". За да е объркването пълно, има и някакъв брояч, който нещо активира на 20-то стартиране на ДВГ. Уж това било направено, за да не се задействат системите още в завода-производител, а дават акъл на някакъв притежател на грохнало Чероки да иде във фирмения сервиз да проверят дали не му е това проблемът...
Ето на този сайт има по-концентрирана инфо по въпроса: http://autorepair.about.com/library/faqs/bl152i.htm
Апропо, къде е кутията с бушоните в купето? На http://jeep.avtograd.ru/grand_cherok...tion_block.htm има някаква снимка, но не мога да я локализирам къде се пада това...
Коментар