Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Реклама на Wrangler Unlimited

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Реклама на Wrangler Unlimited

    http://mi3ch.livejournal.com/767958.html

    Никакво видео, просто 4 снимки.
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

  • #2
    Това е новия Вранглер, който на външен вид не е променен особенно, но е с нов V6, 3,8l., 205к.с., 325Hm при 4000об/мин., 6 скоростна кутия и NV241 раздатка!
    RB Patrol Team

    Коментар


    • #3
      Това е Вранглера с 4 врати
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #4
        хубав бил, като порастна ще си купя такъв
        drive alive

        Коментар


        • #5
          на мен това ми прилича на голяяяяяяяяяяма лъскава буболечка

          Коментар


          • #6
            Това е идеята - хербарий
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #7
              добро утро на всички. Таман прочетох стандарт онлайн, и си мислех да постна за ранглера, обаче ме испреварихте. Та какво мислите?
              Моето мнение, и моля не се сърдете, то е лично мнение.
              До преди 2-3 години, нямаше нито една кола на додж която да ми харесва със изключение разбира се на ранглера ( cj ).
              Обаче, от както германците взеха краислер, започнаха да правят коли които да ми харесват.
              Специално 300, Magnum, новиат мицробус, и разбира се ранглер както винаги.
              Сега със този ранглер със 4 врати, аз вече започвам да си мисля да кажа чао на шеви е здравей Ранглер.
              Чакам да излезе по дилърите да го разгледам, и догодина по това време ще бъда в състояние да треидна пикапа за това вседеходче щото тогва вече ще съм го изплатил.
              Дано характеристиките и възможностите им да не се променят.
              Ще ми е много интересно какво гориво харчи ( имам в предвит колко )
              Хаиде със здраве и кажете какво мислите по въпроса.
              CHEVY COLORADO, Z-71, I-5, 4door,Auto
              http://www.coloradofans.com/album_pe...p?user_id=3094
              http://www.geocities.com/sharrko/pictures.html

              Коментар


              • #8
                Не разбирам какво общо има Додж с Джип? Вярно е че са търговски брендове на Даймлер-Крайслер, но никога не са били взаимозаменяеми като модели различаващи се само по емблемата. Джип винаги е бил самобитен и различен бренд. Лошото е че посегнаха именно на иконата - Вранглер. За мен Вранглера е точно това - малък, енергонаситен и пъргав джип. Който иска по-голям джип си взима Чероки (Либерти при вас). Вранглер с 4 врати ми звучи като Корвет с 4 врати, Ферари комби дизел и други нелепости. На мен ми харесва как е измислена рекламата, самия Вранглер с 4 врати ми се струва безсмислен.
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #9
                  абсолютно подкрепям и за мен вранглера си е легенда представям си как хвърляш раницата от зад и тръгваш кам някой връх а
                  така някък си му унищожават приключенският дух

                  Коментар


                  • #10
                    стана интересна тема и е време да дадем малко повече инфо.

                    значи тази кола е новия вранглер, който ще се продава с две различни купета, с 2 и 4 врати и в две модификации, стандартна и рубикон. за стандартната няма да говоря защото не ми харесва.

                    модификацията рубикон ще вкл. 3 блокажа + LSD отпред и отзад, централен диф., бавни 4:1, гуми 33'' МТ, дискови спирачки отпред и отзад с АБС, който може да се изключва от купето. двигател V6 около 230 - 250 к.с. 6 степенна ръчна или 5 степенна автоматична СК. друга много интересна екстра ще е навигацията с дисплей интегриран в таблото.

                    иначе хубавите неща от старите модели остават, два цели моста, лесно махащ се покрив, врати и предно стъкло, липса на досадни пластмасови елементи, които се трошат, прост за облужване и лесен за тунинговане. променена е базата, колата е по - дълга с 15 см и по широка с 10 от стария модел.

                    евала на американците за това, че са намерили начин да осъвършенстват концепцията на вранглер, без да се загуби духа и без да се търси комерс, във време когато всички други подобни коли по света са пред спиране от производство. за пример са дифендера и Г класата.
                    drive alive

                    Коментар


                    • #11
                      Какъв е смисъла от 3 блокажа + LSD? То LSD-то нали се явява блокаж! С две думи - за какво ти е LSD, като си имаш друг по-сериозен блокаж?
                      RB Patrol Team

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от go go go
                        стана интересна тема и е време да дадем малко повече инфо.

                        значи тази кола е новия вранглер, който ще се продава с две различни купета, с 2 и 4 врати и в две модификации, стандартна и рубикон. за стандартната няма да говоря защото не ми харесва.

                        модификацията рубикон ще вкл. 3 блокажа + LSD отпред и отзад, централен диф., бавни 4:1, гуми 33'' МТ, дискови спирачки отпред и отзад с АБС, който може да се изключва от купето. двигател V6 около 230 - 250 к.с. 6 степенна ръчна или 5 степенна автоматична СК. друга много интересна екстра ще е навигацията с дисплей интегриран в таблото.

                        иначе хубавите неща от старите модели остават, два цели моста, лесно махащ се покрив, врати и предно стъкло, липса на досадни пластмасови елементи, които се трошат, прост за облужване и лесен за тунинговане. променена е базата, колата е по - дълга с 15 см и по широка с 10 от стария модел.

                        евала на американците за това, че са намерили начин да осъвършенстват концепцията на вранглер, без да се загуби духа и без да се търси комерс, във време когато всички други подобни коли по света са пред спиране от производство. за пример са дифендера и Г класата.
                        направили са това което искаме, само да не е отчаян опит да спасят името вранглер

                        Коментар


                        • #13
                          нямам идея, но за всичко си има причина
                          drive alive

                          Коментар


                          • #14
                            има доста голяма разлика от лцд и блокаж
                            едното лцд то блокира колелата кам 80% не напълно и при голяма разлика в сцеплението на едното с другото колело почти не действа
                            а чистия блокаж си е 100% така че разлика има и за мен това ще е много добро и би трябвало да бъде доста проходим
                            до сега не бях чувал и двете системи в един мост

                            Коментар


                            • #15
                              Някои пита защо са го направили със 4 врати?
                              аз си мисля че това е ресултат на потребителските нужди и желанието на много хора да вземат джип, но причината да не го вземат е трудното качване от зад.
                              Не забравяте че американското население дебелее със всеки изминат час.
                              На американците им трябва повече място.
                              Официално тойота, форд, и щеви обявиха че от догодина ще направят седалките по щироки със 2 см или нещо от този сорт.
                              Поради подобна причина излязоха така наречените SUT ( sport utility trucks)
                              Първиат беше Форд експлорер спорт трак, щеви аваланчи, ескалайт, и хамър Н2 пикап.
                              Просто хората ги искат а производителите трябва да са конкорентно способни и им трябва оборот.
                              Не мисля че допълнителните 15 см ще наръшат много на качествата на джип.
                              А относно какво общо има между додж и джиип....ти сам го каза...даимлер крайслер.
                              От както мерцедес ги пое започнаха да правят хубави коли.
                              Преди нито диджа беше хубав, нито краислера, нито нищо.
                              Само джип беше като цвете заобиколено от купчина боклук.
                              И отново...това е просто мнение и в никакъв случай не бива да се приема за факт. Така че не ми се сърдете ако съм обидил някого. Не съм си го поставял за цел.
                              CHEVY COLORADO, Z-71, I-5, 4door,Auto
                              http://www.coloradofans.com/album_pe...p?user_id=3094
                              http://www.geocities.com/sharrko/pictures.html

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X