Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Компромиси, лоши технически решения и грешки в моделите на Джип.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Компромиси, лоши технически решения и грешки в моделите на Джип.

    Първоначално публикуван от Y.Stoqnov Преглед на мнение
    Донори колкото щеш, лошото е, че проблемите са им еднакви - примерно помпата за горивото ми изпускаше гориво, взех две от една морга и проблема им беше същия... принудих се да сложа клапанче последнователно на маркуча. Мисълта ми беше, че няма автомобил без проблеми, всичко зависи от начина на каране и поддържане... появи ли се проблем - да се отстрани на време, докато не е довел до нови два. Именно затова почти съм решен да не сменям марката - върши си работата прекрасно, гори малко и не ми е жал, че ще го одраскам или ударя в някой камък. Ремонтите са малко шеметни, но с желание и умение всичко се постига, стига да попаднеш на майстор, а такива ИМА!
    ) перфектен автомобил има но за съжаление абсолютно нов да е закупен току що от магазина ))и малко гори , и гаранция си има и ще те е жал да го вкарваш в гората...

    темата произлиза от тук:
    Jeep Cherokee 2.5TD Да или Не
    Последно редактирано от kinex; 14-11-08, 07:09. Причина: разделена
    понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
    ********************************
    JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
    Honda Shadow VLX 600 - 1999
    FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


    0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
    Влади

  • #2
    До: Jeep Cherokee 2.5TD Да или Не

    Малко ОФФ ще се получи, но всички знаем кои са трите перфектни автомобила...
    3: Новият
    2: Служебният
    1: Нов служебен

    И трите са на лице, проблема е в номер 2...

    Коментар


    • #3
      До: Jeep Cherokee 2.5TD Да или Не

      Първоначално публикуван от Y.Stoqnov Преглед на мнение
      Малко ОФФ ще се получи, но всички знаем кои са трите перфектни автомобила...
      3: Новият
      2: Служебният
      1: Нов служебен

      И трите са на лице, проблема е в номер 2...
      Ако знаеш колко пъти съм поправял автора, няма да го твърдиш.
      Заводските автомобили са пълни с компромиси.

      Коментар


      • #4
        До: Jeep Cherokee 2.5TD Да или Не

        Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
        ...Заводските автомобили са пълни с компромиси.
        в смисъл...? какво имаш предвид Пламене...?
        понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
        ********************************
        JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
        Honda Shadow VLX 600 - 1999
        FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


        0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
        Влади

        Коментар


        • #5
          До: Jeep Cherokee 2.5TD Да или Не

          Първоначално публикуван от lcr Преглед на мнение
          в смисъл...? какво имаш предвид Пламене...?
          ами има предвид че за да са конкорентно способни на пазара като цена се налага да се правят компромиси в качеството и в техничестите параметри давам ти пример: вече не се произвеждат автомобили със метални брони а само пласмасови ти си помисли защо

          Коментар


          • #6
            До: Jeep Cherokee 2.5TD Да или Не

            Статистиката в продажбите на един испански производител на глави за двигатели показва ,че главата за този двигател е най-продаваният техен продукт за всички времена.Информацията е от представителя им за Източна Европа.
            Гранд Чероки 5.2 ZJ
            Гранд Чероки 3.7 WK

            Коментар


            • #7
              До: Jeep Cherokee 2.5TD Да или Не

              За всички е ясно, че тенденцията на производителите (не само на автомобили) е бързо пускане на пазара на нов продукт на ниска и конкурентна цена, от който нямат кой-знае колко голяма печалба. Истинската печалба идва от консумативите му и от обслужващи договори. За съжаление около 70% от всеки нов автомобил (продукт) се счита за консуматив вече.
              Може би това е имал пред вид Kinex. Аз просто изказах всеобщото мнение за "перфектен" (ужасна дума) автомобил.
              ...ама стана ужасен офф-топик!

              Коментар


              • #8
                До: Jeep Cherokee 2.5TD Да или Не

                Тотално (за пореден) път оспамихме темата, но моето виждане по въпроса е, че компромиси в качеството зависи от марката. Примерът с главата е може би приложим за определени националности и школи производители за други - не. Колко от колегите със щатски мотори са сменяли глави?!

                Зад пластмасовата броня в общия случай има метална греда, изчислена така, че да поеме максимално много от енергията при удар, така, че максимално малка част да се пренесе към пътуващите в колата.

                Компромисите, за които Kinex вероятно говори (и мога само да предполагам) са по отношение на комплектовката на автомобила, а именно защото мнозинството от автомобилите са серийни! Практиката показва, че колкото по-малко сериен е даден автомобил толкова по-доработен е в самия завод.

                ПП. Между другото УАЗките до ден днешен са си с метална броня (зависи от модела де!).

                Коментар


                • #9
                  До: Jeep Cherokee 2.5TD Да или Не

                  Първоначално публикуван от lcr Преглед на мнение
                  в смисъл...? какво имаш предвид Пламене...?
                  Да не излезе, че пиша на тема "какво е искал да каже автора" , но прочетете Колела на Артър Хейли и ще видите какво има предвид. За един финансов директор 5 компромса за по 5 долара в кола която се пуска в 100 000 бройки са си 2.5 мнл. "чиста печалба". Примамлкиво звучат компромисите, нали?
                  Technical Rescue Direct - life lies in courage
                  http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                  Коментар


                  • #10
                    До: Jeep Cherokee 2.5TD Да или Не

                    Първоначално публикуван от Stuntman_Mike Преглед на мнение
                    Тотално (за пореден) път оспамихме темата, но .... Колко от колегите със щатски мотори са сменяли глави?!

                    .
                    ами.. на моя форд от 71-ва -"таунус-кортина" ,с наи-малкия V-6 двигател , е навъртяно над 1,500,000 км. наистина двигателя е много стар..но си работи. аз лично по глупост съм го прегрявал 2 пъти...но...след последното прегряване преди 100 години , съм навяртял над 15.000 км. мисля че старото поколение автомобили си е отишло безвъзвратно. в тях е имало..доста по малко компромиси..това са били автомобили с душа..а сега всичко е безвкусица..сивост и скука (говорим за сегашния,съвременен автомобил за масовия потребител), макар че и те си имат само един плюс : по малко консумират течности
                    понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                    ********************************
                    JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                    Honda Shadow VLX 600 - 1999
                    FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                    0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                    Влади

                    Коментар


                    • #11
                      До: Компромиси, лоши технически решения и грешки в моделите на Джип.

                      относно техническите решения..да бих искал да добва това :
                      вакуумния дисконектор , за отцепване на едната ос на предния диф ами да го бяха направили с жило например.
                      бих бил благодарен на другите колеги да споменат за технически грешки ,компромиси, или неудачни решения..но ..нека не прекаляват
                      Последно редактирано от lcr; 14-11-08, 09:57.
                      понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                      ********************************
                      JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                      Honda Shadow VLX 600 - 1999
                      FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                      0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                      Влади

                      Коментар


                      • #12
                        До: Компромиси, лоши технически решения и грешки в моделите на Джип.

                        Ама как бре, изумен съм, нали хамериканските джипки бяха най най най
                        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Компромиси, лоши технически решения и грешки в моделите на Джип.

                          Първоначално публикуван от lcr Преглед на мнение
                          относно техническите решения..да бих искал да добва това :
                          вакуумния дисконектор , за отцепване на едната ос на предния диф ами да го бяха направили с жило например.
                          бих бил благодарен на другите колеги да споменат за технически грешки ,компромиси, или неудачни решения
                          Колега най-вероятно имаш на шлауха дупчица или от фитингите някъде ти изтърва.Провери от къде е аз имам такива маркучлета и фитинги.
                          [U]Борис Найденов GSM:0888 433 804[/U]
                          [LEFT][U]0887 754 767[/U][/LEFT]
                          [LEFT][U]Jeep Cherokee XJ 4.0 Limited 2001 4.5" BFG A/T 32х9.5-16[/U][/LEFT]
                          [LEFT][U]Ford S-MAX 2.0 2009[/U][/LEFT]

                          Коментар


                          • #14
                            До: Компромиси, лоши технически решения и грешки в моделите на Джип.

                            Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                            Ама как бре, изумен съм, нали хамериканските джипки бяха най най най
                            Митак, май четеш, както дявола чете евнгеле... Защото по задължение си фен на Тойота, ще сравняваме с тях...
                            Вчера видях една Тойота, на която пишеше V8... колко ли струва? Що ли не слагат серийно големи двигатели? Или имаш съмнения, че главите на 4-5 и почти 6 литровите двигатели са консуматив. Или когато на някой му се скапала бензиновата (не дай си Боже, нафтовата) помпа, след примерно 200-300К километра, то това е сериозен проблем? На колко Тойоти си сменял горивни помпи, а като ги сменяш, с нови ли, или от автоморгата?

                            Още ли си изумен?
                            Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                            Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Компромиси, лоши технически решения и грешки в моделите на Джип.

                              Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
                              Митак, май четеш, както дявола чете евнгеле... Защото по задължение си фен на Тойота, ще сравняваме с тях...
                              Вчера видях една Тойота, на която пишеше V8... колко ли струва? Що ли не слагат серийно големи двигатели? Или имаш съмнения, че главите на 4-5 и почти 6 литровите двигатели са консуматив. Или когато на някой му се скапала бензиновата (не дай си Боже, нафтовата) помпа, след примерно 200-300К километра, то това е сериозен проблем? На колко Тойоти си сменял горивни помпи, а като ги сменяш, с нови ли, или от автоморгата?

                              Още ли си изумен?
                              Мир. няма да споря с теб.
                              "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X