Обява

Свий
Няма добавени обяви.

въпрос за серво

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • въпрос за серво

    здрасти. имам въпрос. надявам се да ме просветлите за това.
    когато купих джипа ми бе казано :купуваи за сервото МХЛ-32 ли беше или нещо такова. доливал съм го също. но наскоро разбрах че е грешна практика да се налива в сервото на волана. сега, какво да правя..? понеже ми изтича отнякъде си 1 литър за 3-4 месеца . мога ли сега да го сменя това МХЛ с АТФ. или трябва да се източи от системата и да се промие, и след това да се налива новото.. или се допуска като вариант доливането на АТФ-а в системата със съществуваща МХЛ течност до момента кога остане само АТФ в дадената система...? ако се налага источването.. то как да се процедира в този случаи ? мерси предварително.
    понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
    ********************************
    JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
    Honda Shadow VLX 600 - 1999
    FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


    0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
    Влади

  • #2
    До: въпрос за серво

    Влади МХЛ-32 или по-известно като МЕ ХЕ ЛЕ е масло на Приста и не е въобще качествено.Се едно да караш колата си с М10 Д.Това масло е за смазваш паралелите на струговете .А не бива да ги смесваш в никакъв случай маслата.Всяка марка има различен вискозитет,химичен състав и т.н. В повечето случаи се пресича и става една боза отвсякаде.Източи си старото,промий системата и си налей добро масълце да ти е мир главицата.
    [U]Борис Найденов GSM:0888 433 804[/U]
    [LEFT][U]0887 754 767[/U][/LEFT]
    [LEFT][U]Jeep Cherokee XJ 4.0 Limited 2001 4.5" BFG A/T 32х9.5-16[/U][/LEFT]
    [LEFT][U]Ford S-MAX 2.0 2009[/U][/LEFT]

    Коментар


    • #3
      До: въпрос за серво

      Първоначално публикуван от cyklon Преглед на мнение
      Влади МХЛ-32 или по-известно като МЕ ХЕ ЛЕ е масло на Приста и не е въобще качествено.Се едно да караш колата си с М10 Д.Това масло е за смазваш паралелите на струговете .А не бива да ги смесваш в никакъв случай маслата.Всяка марка има различен вискозитет,химичен състав и т.н. В повечето случаи се пресича и става една боза отвсякаде.Източи си старото,промий системата и си налей добро масълце да ти е мир главицата.
      добре имаме си отправна точка :)) такаааа... как се источва.? някакви идеи..???
      понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
      ********************************
      JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
      Honda Shadow VLX 600 - 1999
      FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


      0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
      Влади

      Коментар


      • #4
        До: въпрос за серво

        Първоначално публикуван от lcr Преглед на мнение
        някакви идеи..???
        Ами опитай като при автоматичните скоростни кутии, ама малко модифицирано . Намираш голям дрога дилър за да си купиш голяма спинцовка ( ако няма става и с малка ), ако и те нямат става в магазин за санитарни материали или дори по-добра аптека, изсмукваш течността от резервоарчето, и наливаш ATF, караш малко и пак изсмукваш всичко и наливаш, предполагам, че на третата смяна наличие на другото масло ще може да се установи след внимателен анализ само в лабораториите на НАСА
        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

        Коментар


        • #5
          До: въпрос за серво

          Познай, защо е с МХЛ, а не с АТФ?
          Както и какво ще се случи, ако му налееш от последното.
          Този вид хидравлично масло (МХЛ), се използва когато има течове от хидравличната система, защото е по-гъсто и по-трудно "бяга". Просто, твоята хидравлична система изпуска. В момента, в който налееш АТФ, което е доста "по-тънко", просто ще трябва да доливаш почти ежедневно, защото ще изтича. Това, че ползваш МХЛ, няма да повреди управлението, само през зимата ще е малко "по-тежък" волана, но не е болка за умиране.
          Ако искаш да го караш с АТФ, ще трябва разглобяване, смяна на уплътнения и т.н., което е доста "пипкава" работа.
          Моят съвет е - карай го така, докато си намериш отнякъде нова помпа, пък тогава направо я сменяй и наливай АТФ.
          Последно редактирано от nickbochev; 08-11-08, 22:30. Причина: добавка
          proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
          NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
          Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

          Коментар


          • #6
            До: въпрос за серво

            Първоначално публикуван от nickbochev Преглед на мнение
            Познай, защо е с МХЛ, а не с АТФ?
            Както и какво ще се случи, ако му налееш от последното.
            Този вид хидравлично масло (МХЛ), се използва когато има течове от хидравличната система, защото е по-гъсто и по-трудно "бяга". Просто, твоята хидравлична система изпуска. В момента, в който налееш АТФ, което е доста "по-тънко", просто ще трябва да доливаш почти ежедневно, защото ще изтича. Това, че ползваш МХЛ, няма да повреди управлението, само през зимата ще е малко "по-тежък" волана, но не е болка за умиране.
            Ако искаш да го караш с АТФ, ще трябва разглобяване, смяна на уплътнения и т.н., което е доста "пипкава" работа.
            Моят съвет е - карай го така, докато си намериш отнякъде нова помпа, пък тогава направо я сменяй и наливай АТФ.
            аха достигаме до друг изход от ситуацията ))
            в ЛУК-оил бензиностанциите има един продукт : "стоп лиик стииринг" дават го за запушване на течове по кормилни системи. някои ползвал ли го е...???
            понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
            ********************************
            JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
            Honda Shadow VLX 600 - 1999
            FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


            0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
            Влади

            Коментар


            • #7
              До: въпрос за серво

              И при мен тече бавно, но славно. Вчера измих хубаво помпата зада разбера точно от къде - дали от помпата или от маркучите. Като разбера ще си кажа и сигурно ще ми трябва помощ. Ако е от помпата има ли оправия?

              Коментар


              • #8
                До: въпрос за серво

                Първоначално публикуван от lcr Преглед на мнение
                здрасти. имам въпрос. надявам се да ме просветлите за това.
                когато купих джипа ми бе казано :купуваи за сервото МХЛ-32 ли беше или нещо такова. доливал съм го също. но наскоро разбрах че е грешна практика да се налива в сервото на волана. сега, какво да правя..? понеже ми изтича отнякъде си 1 литър за 3-4 месеца . мога ли сега да го сменя това МХЛ с АТФ. или трябва да се източи от системата и да се промие, и след това да се налива новото.. или се допуска като вариант доливането на АТФ-а в системата със съществуваща МХЛ течност до момента кога остане само АТФ в дадената система...? ако се налага источването.. то как да се процедира в този случаи ? мерси предварително.
                Неангажиращ съвет:
                Първо: провери дали трябва да се слага АТФ, защото при Гранда е друга течност и АТФ прецаква системата.
                Второ: виж от къде е теча и го отстрани.
                Трето: Намери най ниската точка на хидравличните маркучи и откачи /маркуча/ , за да изтече всичко на самотек - така съм сменял хидравличната течност на Алфа ромео.Докато изтича може да чукнеш веднъж -два пъти стартера да завърти помпата.
                Успех!
                ________________________________________________________________________________________
                Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
                HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

                Коментар


                • #9
                  До: въпрос за серво

                  Всички секторни кутии и хидравлични помпи на Джйип, работят само и единствено с предписаното масло от производителя. Всяко друго разяжда уплътненията и следва теч.
                  В конкретния случай от темата вече е късно и може да се долива кво да е стига да не се пресече при контакт със старото.
                  Продължавайте да търсите начин как да спестите някоя стотинка.

                  Коментар


                  • #10
                    До: въпрос за серво

                    Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                    Всички секторни кутии и хидравлични помпи на Джйип, работят само и единствено с предписаното масло от производителя. Всяко друго разяжда уплътненията и следва теч.
                    В конкретния случай от темата вече е късно и може да се долива кво да е стига да не се пресече при контакт със старото.
                    Продължавайте да търсите начин как да спестите някоя стотинка.
                    ) тук не става въпрос за спестяване...а за това че го взех в това състояние.. и предписание за исползването на мхл. наскоро се замислих.. а се оказало грешно.. ( както и предполагах)
                    понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                    ********************************
                    JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                    Honda Shadow VLX 600 - 1999
                    FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                    0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                    Влади

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X