Здравейте, отскоро съм горд собственик на Jeep Wrangler Unlimited Sahara, двигателят е 2.7 CRD автоматик.
Това ми е първата високопроходима / всъщност ще видим скоро колко проходима/ и имам няколко лаишки въпроса.
1.Гумите ми са M +S , предполагам че това значи за кал и сняг.Трябва ли през лятото да си купувам други?
2.Значи колата я взех основно за едни 800 метра до една къща, където няма път и през зимата трябва да се минава през 70 - 80 см сняг.Тоест като гледам клиренса ще трябва да карам ПРЕЗ снега и да го разбутвам.Дали ще е възможно, нямам никакъв опит с джипове и затова питам.
3.Също така и през лятото има една къща на морето където мисля да карам по брега по самия пясък и се надявам да няма проблем, въпреки че е дълга база.Някои има ли опит да е карал по плажа??? защото всяка година с трактори ги вадат нормалните коли, които са до плажа , а пък по самия пясък представа си нямам
4. Иначе като офроуд възможности джипката има само понижаващи предавки, увеличава въртящия момент нещо там и самоблокиращ се заден диференциал.
Ако може някой да ми обясни каква е разликатка между ръчно блокиращ се диференциал и самоблокиращ се, защото за същите пари можех да взема вместо Sahara, Sport, но с по добър offroad пакет -можеше ръчно да блокирам дифа и електронно да разкачам стабилизиращата щанга, но сметнах че чак такива неща не ми трябват.
Мерси
Това ми е първата високопроходима / всъщност ще видим скоро колко проходима/ и имам няколко лаишки въпроса.
1.Гумите ми са M +S , предполагам че това значи за кал и сняг.Трябва ли през лятото да си купувам други?
2.Значи колата я взех основно за едни 800 метра до една къща, където няма път и през зимата трябва да се минава през 70 - 80 см сняг.Тоест като гледам клиренса ще трябва да карам ПРЕЗ снега и да го разбутвам.Дали ще е възможно, нямам никакъв опит с джипове и затова питам.
3.Също така и през лятото има една къща на морето където мисля да карам по брега по самия пясък и се надявам да няма проблем, въпреки че е дълга база.Някои има ли опит да е карал по плажа??? защото всяка година с трактори ги вадат нормалните коли, които са до плажа , а пък по самия пясък представа си нямам
4. Иначе като офроуд възможности джипката има само понижаващи предавки, увеличава въртящия момент нещо там и самоблокиращ се заден диференциал.
Ако може някой да ми обясни каква е разликатка между ръчно блокиращ се диференциал и самоблокиращ се, защото за същите пари можех да взема вместо Sahara, Sport, но с по добър offroad пакет -можеше ръчно да блокирам дифа и електронно да разкачам стабилизиращата щанга, но сметнах че чак такива неща не ми трябват.
Мерси
Коментар