Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Wrangler Unlimited Sahara 2.7CRD - Няколко въпроса от начинаещ.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Wrangler Unlimited Sahara 2.7CRD - Няколко въпроса от начинаещ.

    Здравейте, отскоро съм горд собственик на Jeep Wrangler Unlimited Sahara, двигателят е 2.7 CRD автоматик.

    Това ми е първата високопроходима / всъщност ще видим скоро колко проходима/ и имам няколко лаишки въпроса.

    1.Гумите ми са M +S , предполагам че това значи за кал и сняг.Трябва ли през лятото да си купувам други?

    2.Значи колата я взех основно за едни 800 метра до една къща, където няма път и през зимата трябва да се минава през 70 - 80 см сняг.Тоест като гледам клиренса ще трябва да карам ПРЕЗ снега и да го разбутвам.Дали ще е възможно, нямам никакъв опит с джипове и затова питам.

    3.Също така и през лятото има една къща на морето където мисля да карам по брега по самия пясък и се надявам да няма проблем, въпреки че е дълга база.Някои има ли опит да е карал по плажа??? защото всяка година с трактори ги вадат нормалните коли, които са до плажа , а пък по самия пясък представа си нямам

    4. Иначе като офроуд възможности джипката има само понижаващи предавки, увеличава въртящия момент нещо там и самоблокиращ се заден диференциал.
    Ако може някой да ми обясни каква е разликатка между ръчно блокиращ се диференциал и самоблокиращ се, защото за същите пари можех да взема вместо Sahara, Sport, но с по добър offroad пакет -можеше ръчно да блокирам дифа и електронно да разкачам стабилизиращата щанга, но сметнах че чак такива неща не ми трябват.

    Мерси
    Прикачени файлове
    Последно редактирано от Yaro; 31-10-08, 15:34.

  • #2
    До: Wrangler Unlimited Sahara 2.7CRD - Няколко въпроса от начинаещ.

    Първоначално публикуван от MiroK Преглед на мнение
    Здравейте, отскоро съм горд собственик на Jeep Wrangler Unlimited Sahara, двигателят е 2.7 CRD автоматик.

    Това ми е първата високопроходима / всъщност ще видим скоро колко проходима/ и имам няколко лаишки въпроса.

    1.Гумите ми са M +S , предполагам че това значи за кал и сняг.Трябва ли през лятото да си купувам други?

    2.Значи колата я взех основно за едни 800 метра до една къща, където няма път и през зимата трябва да се минава през 70 - 80 см сняг.Тоест като гледам клиренса ще трябва да карам ПРЕЗ снега и да го разбутвам.Дали ще е възможно, нямам никакъв опит с джипове и затова питам.

    3.Също така и през лятото има една къща на морето където мисля да карам по брега по самия пясък и се надявам да няма проблем, въпреки че е дълга база.Някои има ли опит да е карал по плажа??? защото всяка година с трактори ги вадат нормалните коли, които са до плажа , а пък по самия пясък представа си нямам

    4. Иначе като офроуд възможности джипката има само понижаващи предавки, увеличава въртящия момент нещо там и самоблокиращ се заден диференциал.
    Ако може някой да ми обясни каква е разликатка между ръчно блокиращ се диференциал и самоблокиращ се, защото за същите пари можех да взема вместо Sahara, Sport, но с по добър offroad пакет -можеше ръчно да блокирам дифа и електронно да разкачам стабилизиращата щанга, но сметнах че чак такива неща не ми трябват.

    Мерси
    1. M+S е по-скоро за сух и мокър терен, предимно път. За кал и сняг по-скоро не стават. В общи линии се водят всесезонни май а М+С е за това, че каучукът отговаря за каране на сняг и кал. Ако опишеш по-конкретно производител и модел може да сме по-конкретни.
    На теб за тази машина и за описаните цели по-скоро ти трябват АТР гума - Гудрич се е доказала като добра такава, с добро пътно представяне.

    2. Ако снегът е тежък и дълбок няма да можеш да минеш през него - не разчитай на ефект като от снегорин - ще се качих върху снега и ще се окопаеш. С настоящите ти гуми (доколкото ги виждам на снимката ще имаш големи проблеми в дълбок сняг)

    3. по-широчки гуми ще свършат добра работа за пясъка. АТР също ще свършат работа за по-кротки изпълнения.

    4. Основната разлика е, че с ръчния ти решаваш кога да го включиш и кога не. Важно е да кажеш с каква раздатка си - от нея зависи доста също.

    ПП. Сигурен ли си че моторът е 2.7, а не 2.8?

    Успех и много хубави мигове с машината!

    Коментар


    • #3
      До: Wrangler Unlimited Sahara 2.7CRD - Няколко въпроса от начинаещ.

      Честито колега.Двигателя ти е 2,8CRD,гумите са ти всезонни-може да ги караш целогодишно,в снега нямаш грижи,на плажа-на десет метра от водата..

      Коментар


      • #4
        До: Wrangler Unlimited Sahara 2.7CRD - Няколко въпроса от начинаещ.


        Такаа мерси за отговорите, сега да не се смеете -какво точно представдлява тази раздатка? и какви са тези гуми ATP???
        Двигателят е 2.8 така е, моя грешка!
        Haki ти гледам имаш същата машина, сподели някакви впечатления ако искаш.Значи викаш на 10 метра от морето по плажа а?хмм е то това значи практически да не стъпвам на самата пясъчна ивица, така ли?

        Коментар


        • #5
          До: Wrangler Unlimited Sahara 2.7CRD - Няколко въпроса от начинаещ.

          Ако не те е срам от дърпане карай по ивицатамашината е велика,карай си я с цялата газ

          Коментар


          • #6
            До: Wrangler Unlimited Sahara 2.7CRD - Няколко въпроса от начинаещ.

            Първоначално публикуван от haki Преглед на мнение
            Ако не те е срам от дърпане карай по ивицатамашината е велика,карай си я с цялата газ
            С цялата газ ама твоята я кара само един месец със заводското окачване. Май забрави какво блъскане беше по дупките.

            Коментар


            • #7
              До: Wrangler Unlimited Sahara 2.7CRD - Няколко въпроса от начинаещ.

              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
              С цялата газ ама твоята я кара само един месец със заводското окачване. Май забрави какво блъскане беше по дупките.
              Спамер такъввиж темата за едрият ловтогава ми говори..

              Коментар


              • #8
                До: Wrangler Unlimited Sahara 2.7CRD - Няколко въпроса от начинаещ.

                Първоначално публикуван от haki Преглед на мнение
                Спамер такъввиж темата за едрият ловтогава ми говори..
                Що спамер бе. Самата истина казвам. Нали мнения за новия Вранглер се искат.
                Та .... Новия Вранглер отпред има трагичен ход нагоре. 3см до тампон. Май само Нивата е по зле.

                Коментар


                • #9
                  До: Wrangler Unlimited Sahara 2.7CRD - Няколко въпроса от начинаещ.

                  Кому е нужно да му разваляте кефа на човека. За раздака ще потърсиш и ще попрочетеш какво е, 'щото много ще ни се смеят ако заобясняваме тук точно за какво иде реч. Раздатка = Раздатъчна кутия, АТР = ATR = all terrain. Дал си сумати пари за Джип, дай още малко за почитави гуми.
                  М+С е супер масова гума в щатите. В Минесота, напрмер, като ги попитах гога ще слагат зимните гуми ме ледаха като марсианец, но там рядко остава сняг по пътя.

                  Аз за сняг слагам зимна гума.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Wrangler Unlimited Sahara 2.7CRD - Няколко въпроса от начинаещ.

                    Честито колега със здраве да го караш

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X