Колеги скърца ми и това е , много ме дразни. WJ . Каде ли не го смазвах отпред та дори и отзад. Днес го водех да го гресират . Пръсках го с спрей на всякъде и по тампоните на реактивната щанга , ама все тая . Чува се , като леко се поклаща и като въртя волана на място. Мъче се да ми къса нервите ама аз не му се давам. Чува се леко с ниска скорост около 10-25 км.
Някой имал ли е такъв проблем, нека сподели .
Иначе ме кефи и не слизам от него.
Колеги скърца ми и това е , много ме дразни. WJ . Каде ли не го смазвах отпред та дори и отзад. Днес го водех да го гресират . Пръсках го с спрей на всякъде и по тампоните на реактивната щанга , ама все тая . Чува се , като леко се поклаща и като въртя волана на място. Мъче се да ми къса нервите ама аз не му се давам. Чува се леко с ниска скорост около 10-25 км.
Някой имал ли е такъв проблем, нека сподели .
Иначе ме кефи и не слизам от него.
Може някои от шарнирите да са клеясали. Иначе знам какво е чувството - откакто сложих уретановите тампони си намразих колата
Незнам дали имаш тампони над амортесьора друже както примерно е при VW,защото от там обикновенно се чува това скърцане при завъртане на волана и малка скорост
Незнам дали имаш тампони над амортесьора друже както примерно е при VW,защото от там обикновенно се чува това скърцане при завъртане на волана и малка скорост
Да де ама при VW амортисьора се движи заедно с колелото и горе е хванат с лагер-тампон. А тук амортисьора си е статичен. Не е от там.
Виж да не е хидравликата. На място с навит до край волан напъни още малко докато започне да се мъчи и ако е от нея тогава ще се разскърца. Дано не е това де.
Абе това с навиването докрай - по внимателно - на мен така два пъти ми изби фитинга на помпата. От сервото по-скоро не вие ли по специфичен начин - щом го има и при поклащане е нещо по окачването според мен - що не влезеш в канал и да се опиташ да чуеш от къде идва.
Извинявам се, че ще се отклоня от темата ама като сте заговорили за скърцане - от както смених накладки и дискове ще си съсипя нервите . Как загреят спирачките и почва едно свирене тънко такова адски дразнещо...ако натисна по силно спират да свирят. Това вече близо два месеца. Чух за някакви спрейове....някой пробвал ли е . накладките са Delphi. Сори пак за отклонението . Поздрави.
) добре де )) и аз имам накладки на същата марка . когато са студени,,, като натиснеш педала ще те изхвърли през стъклото.. но загрее ли.. няма спиране джипката. и ми се появи едно много дразнещо посвиркване : на отворен прозорец се чува едно "фът-фът-фът-фът" и като вкараш втора изчезва но аз си мисля че въпросното свирене на тапони или втулки идва именно това или за за смяна или не са се приработили...а доколкото знам.. маи уретановите тампони са достатъчно твърди и те постоянно си скърцат.. или греша..? питам за това. защото и аз искам да сменям тампони.. и се двуомя какви да са "оригинални" или уретанови ?
понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
********************************
JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
Honda Shadow VLX 600 - 1999
FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6
Извинявам се, че ще се отклоня от темата ама като сте заговорили за скърцане - от както смених накладки и дискове ще си съсипя нервите . Как загреят спирачките и почва едно свирене тънко такова адски дразнещо...ако натисна по силно спират да свирят. Това вече близо два месеца. Чух за някакви спрейове....някой пробвал ли е . накладките са Delphi. Сори пак за отклонението . Поздрави.
Свали накладките и с ножовка направи напречно във феродото по един канал, дълбок 3-4 мм. Обикновено върши работа ...
"Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
Неизвестен мъдрец
Дааааааа ,продължава да скърца , гадно..............При леко поклащане също , но от място като го заклатя не. Преди да сменя тампоните отпред на реактивната сякаш не се чуваше и в големи локви и дъжд сякаш спира
Ще взема да разхлабя предните тампоните и да ги напнапръскам с DW 40 ......................
Коментар