Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Виско + ел. за Гранд 2.5td

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Виско + ел. за Гранд 2.5td

    От съвсем скоро и аз карам Гранд 2.5 VМ, да знам най-скапания мотор слаган някога в Jeep. Доста по прочетох тук за него и направо ме трески тесат от пусто прегряване. Днес седнах да помисля и аз дали не мога да изумувам нещо с моята проста глава. Дифузор дал господ голям колкото си щеш. Та какво мислите, ако сложа с подходяща големина ел. вентилатор пред виското (има място) дали ще му помага или ще му пречи?
    Подробностите как точно ще стане изпълнението ще го мисля после, автоматичен, ръчен и т.н.. Имам подозрения, че ако ел. вентилатора е с по-малък дебит по-скоро ще му пречи от колкото да помага.

    Ако всички се опитаме да намерим решение на проблема с прегряването на VМ моторите на JEEP може и да го открием и да направим марката без този характерен проблем(т.з. №1).

    Очаквам от хората които разбират от дебити на въздушния поток, мнения и предложения.....

    Поздрави

  • #2
    До: Виско + ел.

    Преди няколко години имах една стара Нива и същия проблем.След много опити с нови термодавачи слагах, изхврлях ,ремонтирах главата...реших проблема когато добавих още един ел. вентилатор.Скоро срещна момчето на който я продадох още си кара така без проблеми па мисля че нещо подобно може да се направи и с Гранда....

    Коментар


    • #3
      До: Виско + ел.

      най-доброто е премахване на визкото и само на ел вентилатор с датчик за темп. Тамън и малко ще се отпуши. В щатите има готови китове за около 400$ , в БГ дали някой ги прави тези операции ?
      rides:
      :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
      :arrow:2005 Yamaha YZ250
      :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
      The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

      Коментар


      • #4
        До: Виско + ел.

        Първоначално публикуван от vlado_28 Преглед на мнение
        най-доброто е премахване на визкото и само на ел вентилатор с датчик за темп. Тамън и малко ще се отпуши. В щатите има готови китове за около 400$ , в БГ дали някой ги прави тези операции ?
        По принцип премахването на виското не е най-доброто решение, не случайно на всички по-мощни двиг. на леките коли, на почти всички джипове и на всички камиони е с виско . Виското и термостата са консуматив, ако промиеш системата и радиаторите и смениш консумативите няма да имаш проблем с охладителната система. Но ако все пак си решил да го махаш брат ми така си направи фронтерата, Митко Фулдата така направи Нисана на Чавдар. Потърси в форума има много идеи със снимки.
        Относно слагането на допълнителна перка + виско, препоръчвам да го монтираш като всички производители на коли с виско и перка. Перката да е от пред. Във всяка морга има една купчина с перки, просто трябва да си намериш предна перка по размер, която е от кола с климатик. Те всичките са с тънки ел. мотори а геометрията на витлата им са проектирани да духат на вътре. Като е изключена тя просто се върти от въздушният поток създаван от виското. Не ти трябват датчици, а само едно реле и ключ на таблото. Когато си в задръстване или качваш баир ръчно си пускаш перката и готово. Сузукито ми е произведено така с виско + перка от пред. Като пусна климатика се пуска и перката от пред. А ако колата загрее над средата на склата и не работи климатика перката пак се пуска да помага на виското, което ми се случи само веднъж преди да сменя виското с ново. От тогава стрелката не мърда над средата независимо от натоварването. Горещо ти препоръчвам да се придържаш до готови решения и колкото се може по-малко ТНТМ освен ако нямаш друга кола и тази ти е за ръчкане и кеф
        LZ1RED

        Коментар


        • #5
          До: Виско + ел.

          И аз съм си запазил виско перката - при нормални условия си върши работата. Както казваш - място бол и съм сложил нормален ел. вентилатор пред виското. Не пречи на възд. струя. При мен е доста сложно - включва на две степени, според загряването. Това не е особено нужно и може да го направиш както казва redair - с ключе. Е, трябва да следиш температурата, ама уредите са сложени затова...
          Lancia Delta HF Integrale Evolucione

          Коментар


          • #6
            До: Виско + ел.

            Първоначално публикуван от redair Преглед на мнение
            Горещо ти препоръчвам да се придържаш до готови решения и колкото се може по-малко ТНТМ освен ако нямаш друга кола и тази ти е за ръчкане и кеф
            О, коли има и по тая ми се ръчка та не ме сдържа даже
            Виското си ми работи, тествах го и за сега Jeep-a не загрява. Но от прочетеното тук даже и при лек офф рискувам да го изпусна а, веднъж прекараш ли границата почват проблемите (според хората имали такъв мотор). Принципно не смея да разчитам на 100% на виското при офф. Идеи как да го направя вече имам даже ако стигна до изпълнението разбира се ще го споделя с вас.
            Големия въпрос е дали ел. вентилатор с по малък дебит от виското ще му пречи или ще помага (говоря за работещо виско).
            Представям си въздушната струя направена от вискомуфата да я наречем стойност "А" и въздушната струя от ел. вентилатор да я наречем стойност "Б" където "Б" е по < от "А" то какво ще се получи

            А+Б=АБ или А-Б= на еди какво си?

            Поздрави

            Коментар


            • #7
              До: Виско + ел.

              Първоначално публикуван от bojitch Преглед на мнение
              И аз съм си запазил виско перката - при нормални условия си върши работата. Както казваш - място бол и съм сложил нормален ел. вентилатор пред виското. Не пречи на възд. струя. При мен е доста сложно - включва на две степени, според загряването. Това не е особено нужно и може да го направиш както казва redair - с ключе. Е, трябва да следиш температурата, ама уредите са сложени затова...
              Казваш, че помага по скоро а не пречи.....
              Изпробвано и бачка ?
              Какъв ел. вентилатор си сложил?
              Поздрави

              Коментар


              • #8
                Re: Виско + ел.





                from front
                Последно редактирано от nemska; 16-09-08, 18:48.
                Zj V8 "2 spacer,flowmaster,coldair intake,60mm SPV,265/75/16

                Коментар


                • #9
                  Re: Виско + ел.

                  from behind...e-fan from peugeot j5 or ford tarus...


                  other idee

                  Zj V8 "2 spacer,flowmaster,coldair intake,60mm SPV,265/75/16

                  Коментар


                  • #10
                    До: Виско + ел.

                    Първоначално публикуван от misho22 Преглед на мнение
                    Казваш, че помага по скоро а не пречи.....
                    Изпробвано и бачка ?
                    Какъв ел. вентилатор си сложил?
                    Поздрави
                    може да се използва решението което се прилага на дизеловите Форд Сиери с 2,3 мотор на пежо - 2 вентилатора , единия включва на 80 , втория на 95. втора упоитреба двата с цялата им конструкция струва 80 кинта. а са много ефективни !от личен опит знам и съветвам
                    понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                    ********************************
                    JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                    Honda Shadow VLX 600 - 1999
                    FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                    0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                    Влади

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X