Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Скъсан маншон на WJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Скъсан маншон на WJ

    Колеги днес намерих единият маншон на карето до гумата скъсан.Пообиколих през двама майстори и един сервиз,и се стигна до там че майсторите им е трудно да намерат маншоните,а сервиза трябва да поръчва и ще стане след време.Ходих и при магазинчета кадето правят , но там искат да им занеса стария маншон икарето.Та как си го на......х сам.В БС ми взеха 112лв. за един маншон.И сега искам да попитам мога ли да го сменя сам или доста по сложно,на маздата сиги сменях сам но на Гранда ме е страх да пипам още.Благодаря на всички предварително за указаната ми помощ.
    Последно редактирано от sabchev73; 27-08-08, 16:51.
    Jeep Grand Cherokee Limited 4.0L 1999г.
    Тодор Събчев

  • #2
    До: Скъсан маншон на WJ

    Първоначално публикуван от sabchev73 Преглед на мнение
    Колеги днес намерих единият маншон на карето до гумата скъсан.Пообиколих през двама майстори и един сервиз,и се стигна до там че майсторите им е трудно да намерат маншоните,а сервиза трябва да поръчва и ще стане след време.Ходих и при магазинчета кадето правят , но там искат да им занеса стария маншон икарето.Та как си го на......х сам.В БС ми взеха 112лв. за един маншон.И сега искам да попитам мога ли да го сменя сам или доста по сложно,на маздата сиги сменях сам но на Гранда ме е страх да пипам още.Благодаря на всички предварително за указаната ми помощ.
    за грандовете питаи кинекс . тои се базика с тях от доста време
    понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
    ********************************
    JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
    Honda Shadow VLX 600 - 1999
    FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


    0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
    Влади

    Коментар


    • #3
      До: Скъсан маншон на WJ

      то и моя е скъсан така че как да се свържа с кенекс и аз ?

      Коментар


      • #4
        До: Скъсан маншон на WJ

        Предполага се, че той ако знае ще сподели в тази тема.

        Коментар


        • #5
          До: Скъсан маншон на WJ

          Общо взето, трябва да се извади полуоската и т.н. Щом си се пипкал по Мазда, ще се справиш и тук. Аз си ги смених сам. Преди това бях омотал скъсания маншон с найлон и така карах една година...
          Lancia Delta HF Integrale Evolucione

          Коментар


          • #6
            До: Скъсан маншон на WJ

            Махаш колелото.
            Развиваш двата болта 19 на спирачния апарат и го закачаш на пружината с тел.
            Развиваш трите болта 13 отзад на главината и издърпваш спирачния диск заедно с полуоската.
            Сменяш маншона и събираш по обратния ред.
            Оригиналните маншони са пластмасови, за това са скъпи.
            Гумените се късат много лесно при офроуд. По магазините е пълно с подходящи по размер и са по 10лв.
            Последно редактирано от kinex; 28-08-08, 22:03.

            Коментар


            • #7
              До: Скъсан маншон на WJ

              Първоначално публикуван от sabchev73 Преглед на мнение
              БС ми взеха 112лв. за един маншон.
              За следващият си потърси по размер, аз си купих 2 бр. силиконови от ЕМ Комплект 33 за 30 лв. и 2-та. Тия от БС - Д.Г.Д. 112 лв. за парче гума си е чист пладнешки обир.
              LZ1RED

              Коментар


              • #8
                До: Скъсан маншон на WJ

                Чесно да ви кажа свалих гумата и като огледах си мислех по реда както обяснява "кинекс" но ме хвана "шубе" да не прецакам нещо .Има "маркучи или кабели" за АБС-а и се отказах.В момента чакам да ми се обадят от сервиза и да си го прибера.Но едно голямо "благодаря" за вниманието,следващия сигорно ще го сменям аз.И много безаварийна работа на всичките ви машини.
                Jeep Grand Cherokee Limited 4.0L 1999г.
                Тодор Събчев

                Коментар


                • #9
                  До: Скъсан маншон на WJ

                  Забравих датчика на АВС-а. С ключ 8 се развива, и се откача.

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                    Забравих датчика на АВС-а. С ключ 8 се развива, и се откача.
                    Все си знаех че нещо мога да объркам "но ще се науча"

                    И така със маншона дертовете за сега минаха,срещу-162лв. със смяната. Ами сега като излезна друго,от другата страна капе масло,казаха ми че е семеринг.Кво правим? Не е спирачна течност.И било още по страшно,семеринга бил вътрешен някъде до касетата на деферинциала.Трябвало да се вади дифа и полуоските също и ставало "камила със рога".Колеги такъв ли е наистина редът?Дайте малко акъл!!!
                    Последно редактирано от Чавдар (V93); 09-05-10, 18:12.
                    Jeep Grand Cherokee Limited 4.0L 1999г.
                    Тодор Събчев

                    Коментар


                    • #11
                      До: Скъсан маншон на WJ

                      А някой може ли да напише размера на маншона по който да се търси
                      Jeep Grand Cherokee 3.1 Td 2000
                      Jeep Cherokee 2.5 Td L 1996
                      Audi Q7 3.0 TDi 08
                      Peugeot 306 1.8 16V 99 139dB

                      Коментар


                      • #12
                        До: Скъсан маншон на WJ

                        Не си спомням размера, но ставаше от някакъв модел на Рено.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Скъсан маншон на WJ

                          Първоначално публикуван от sabchev73 Преглед на мнение
                          Все си знаех че нещо мога да объркам "но ще се науча"

                          И така със маншона дертовете за сега минаха,срещу-162лв. със смяната. Ами сега като излезна друго,от другата страна капе масло,казаха ми че е семеринг.Кво правим? Не е спирачна течност.И било още по страшно,семеринга бил вътрешен някъде до касетата на деферинциала.Трябвало да се вади дифа и полуоските също и ставало "камила със рога".Колеги такъв ли е наистина редът?Дайте малко акъл!!!
                          Колега виж има много отговори тук:
                          http://www.jeep.avtograd.ru/Grand_Cherokee/WJ/index.htm
                          LZ1HKW
                          Реглаж на преден и заден мост
                          My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

                          Коментар


                          • #14
                            От: Скъсан маншон на WJ

                            Мисля, че темата е подходяща за следното предупреждение:

                            Маншони като този на снимката НЕ стават за преден кардан на WJ




                            Още при първото излизане с Гранда на магистрала, при скорост от около 130 км/ч, маншонът на предното каре на предния кардан се скъса и то така, че беше станал на перка, която съсипа непоправимо предната ламбда сонда.

                            Тогава реших, че по някое време в предишния живот на Джипа маншонът може е бил напълнен с повече грес, което е довело до скъсването.

                            Миналата седмица замених скъсания маншон с показания на снимката.
                            При първото излизане от 90 км/ч нагоре в колата се чуваше бучене и се усещаше вибрация, която ставаше доста силна при около и над 120.
                            Решихме, че причината може да е в това, че на кардана скобата беше стегната доста близо до карето, поради което маншонът стоеше доста нагънат като мех на акордеон.
                            Днес преместихме скобата там, където би трябвало да бъде според сервизните наръчници.
                            При пробното кръгче, между 120 и 130 км/ч маншонът буквално се пръсна, като се беше откъснал по ръба на скобата, която го държеше към карето.
                            В резултат - отново имам да ремонтирам ламбда сонда, като този път, слава богу, ще се мине само със снаждане на жици.

                            След коментар с Флексовете и Кинекс стигам до извода, че тези маншони не вършат работа, защото са твърде меки, не държат правилна форма, което вероятно води до дебаланс, който се увеличава с увеличаването на оборотите. Когато гънките са били по-нагъсто, явно деформацията при въртенето е била по-малка и не е довела до моментално разкъсване. Когато обаче разтегнахме маншона, както трябва да бъде, материалът от който е направен, не издържа на натоварването и се разкъса доста гръмко.

                            Не е случайно, че оригиналните са пластмасови ...

                            Засега просто ще карам без маншон. Май ще ми излезе по-евтино по някое време евентуално да сменя каре, отколкото нонстоп да сменям маншони и да отстранявам последиците от тяхното скоропостижно скъсване.
                            Последно редактирано от Чавдар (V93); 26-05-10, 21:02.
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Скъсан маншон на WJ

                              На полуоските има и гумени които живеят дълго.
                              Кардана обаче се върти четири пъти по-бързо.
                              Всеки път като изхвърля нещо и после ми трябва. Взех един кардан заради каретата, и всичко дето остана отиде в коша.
                              На някой не му ли се намира пластмасов маншон за кардана.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X