Моля за съвет! След смяна на радиатора с нов (воден с вграден маслен за охлаждане на маслото в автомат. ск. кутия) на 3.1 Jeep Grand Cherokee TD възникна проблем със смяната на скоростите. При опит за почистване на задръстения стар радиатор, той се скапа тотално и смеси антифриза с маслото на скоростната кутия и го пресече. Смених радиатора с нов, заредих с антифриз и промих 2 пъти ск. кутия с ефтино трансмисионно масло, след което я заредих с препоръчаното от Jeep Mopar
След 30 - 40 км нормална работа системата отказа да сменя скоростите, или ги сменя чак скед издухване над 4000 - 4500 об. мин. Проблема продължава и след повторно промиване и зареждане. Понякога, но твърде рядко прави 2 - 3 нормални превключвания след което пак отказва. Ще бъда благодарен за всяко мнение и съвет.
					След 30 - 40 км нормална работа системата отказа да сменя скоростите, или ги сменя чак скед издухване над 4000 - 4500 об. мин. Проблема продължава и след повторно промиване и зареждане. Понякога, но твърде рядко прави 2 - 3 нормални превключвания след което пак отказва. Ще бъда благодарен за всяко мнение и съвет.


 За продажбата бяха сипали червено масло, амъ йок! Като е разглобих се оказа че в буталцата на хидравликата си стоеше "жъртото масло", "червеното се беше пресекло и стоеше бозаво на цвят, а "добре смазаните" фрикционни дискове приплъзваха щото "масло" и "фрикцион" сам разбираш трудно се вързва и в къси срокове разделиха душата от тялото
 За продажбата бяха сипали червено масло, амъ йок! Като е разглобих се оказа че в буталцата на хидравликата си стоеше "жъртото масло", "червеното се беше пресекло и стоеше бозаво на цвят, а "добре смазаните" фрикционни дискове приплъзваха щото "масло" и "фрикцион" сам разбираш трудно се вързва и в къси срокове разделиха душата от тялото Тук говоря за стар модел ZF чиста хидравлика и механика без никакви "електрики". С по-новите нямам опит в трошенето(ремонта) само в експлоатацията.
 Тук говоря за стар модел ZF чиста хидравлика и механика без никакви "електрики". С по-новите нямам опит в трошенето(ремонта) само в експлоатацията. сервиз(нови фркциони)! Ако маслото е станало "бозаво" значи имаш още вода, сменяш и пак... При смяна и промивка аз съм използвал винаги "червеното масло" и то в предвидената от производителя спецификация, ако е писано DІІ, слагам  DІІ, ако е DІІІ ,DІІІ! Имат различен вискозитет и други параметри и не са съвсем взаимозаменяеми, освен аварийно да се прибереш от някъде.Има шанс и някъде да се е задържала ръжда и мръсотия от охладителната система и да и пречи на някое буталце да се "клати" ма много не го вярвам.
 сервиз(нови фркциони)! Ако маслото е станало "бозаво" значи имаш още вода, сменяш и пак... При смяна и промивка аз съм използвал винаги "червеното масло" и то в предвидената от производителя спецификация, ако е писано DІІ, слагам  DІІ, ако е DІІІ ,DІІІ! Имат различен вискозитет и други параметри и не са съвсем взаимозаменяеми, освен аварийно да се прибереш от някъде.Има шанс и някъде да се е задържала ръжда и мръсотия от охладителната система и да и пречи на някое буталце да се "клати" ма много не го вярвам.  извинявай ако ти разваля уикенда.
 извинявай ако ти разваля уикенда.
							
						
 ей за турбината говоря! палавници
 ей за турбината говоря! палавници 
							
						


 само за инфо
 само за инфо
							
						




 
							
						
Коментар