От: Проблем с автоматична скоростна кутия
Промлема се оказа(за момента) нивото на маслото в ACK. Досега проверката я правихме след каране и показваше, че нивото е ОК, но тази сутрин проверката на студено показа ниско ниво, след доливане проблемите изчезнаха. Ще следим как се държи следващите дни.
					Промлема се оказа(за момента) нивото на маслото в ACK. Досега проверката я правихме след каране и показваше, че нивото е ОК, но тази сутрин проверката на студено показа ниско ниво, след доливане проблемите изчезнаха. Ще следим как се държи следващите дни.
							
						
 След 2 години борба имам съвършенно добре работеща кутия! Превключва супер меко, играе с предавките много добре в зависимост тежестта на крака ми върху газта. Ускорява както трябва, а не като преди като чист дизел... В основата на проблема била скапаната турбина (хидротрансформатор) по който се видя че е имало намеса (селски заварки по нея)! Взехме чисто нова (не рециклирана) и всичко е супер! Очевидно тя е била проблема за това, че не държи 3-та, удря при превключване, едни притракващи звуци и мн други около кутията... Лошото е, че след 2-рото отваряне го разбраха това и трябваше да платя 1000лв отгоре за труд. Но поне знам, че за 2-те й отваряния всико е сменено по нея, фтулки и луфтове са оправени и маслото е това което трябва! Та в момента ми е супер кеф да я карам, чак се чудя дали да я пускам да я продавам, като знам колко нерви, пари и време съм изхабил по нея. И 2-те карета на предния кардан смених с такива на DORMAN. Тази седмица сменям и маслата на диференциалите... Абе стана едно бижу кола, ще ми е жал да се разделя с нея като я стегнах по тоя начин, но след толкова премеждия, не знам дали ще я "заобичам" отново, че да си я оставя 
Коментар