Може ли да сменя двигателя на черокито с двигтел от форд сиера 2.0i.
)) добре дошъл в клубът ми ))))))))))))
аз си мислех за 6 цилиндровите на форд , наи малкия е 2000 кум V образен има същит въртящ момент но откъм коне е 25 отгоре. наи големият е 3000 куб. има 280 н.м. и е 180 к.с. . друг вариант е газ53 V8-5000 кубика...ама там е страшна работа ) по добре продаи си джипката и си купи същата с 4 литров двигател )) другият вариант е да не бързаш за никъде както аз правя
понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
********************************
JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
Honda Shadow VLX 600 - 1999
FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6
Може ли да сменя двигателя на черокито с двигтел от форд сиера 2.0i.
С какъв двигател е в момента?
Ако е с американски, има смисъл да го смениш само с по-голям пак американски... Ако е с ония измислици под 3 литра, струва си да го смениш с 4-литров, или по-голям, но американски, заедно със скоростната кутия.
Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.
С какъв двигател е в момента?
Ако е с американски, има смисъл да го смениш само с по-голям пак американски... Ако е с ония измислици под 3 литра, струва си да го смениш с 4-литров, или по-голям, но американски, заедно със скоростната кутия.
И Аз исках нещо подобно да попитам ( мисля че e угодно тука да сложим въпроса да не отварям нова тема) :има ли начин да вкарам един гранд5.2 бензин но преди да го регистрирам да му сложа двигател който не преминава 120 kw тоест да не плащам акциза и кой двигател би могъл да се сложи по добре да е дизел???
И Аз исках нещо подобно да попитам ( мисля че e угодно тука да сложим въпроса да не отварям нова тема) :има ли начин да вкарам един гранд5.2 бензин но преди да го регистрирам да му сложа двигател който не преминава 120 kw тоест да не плащам акциза и кой двигател би могъл да се сложи по добре да е дизел???
По-скоро логиката трябва да е обратната. Хората се избиват да слагат по-яки мотори - ти обратното. Подобна смяна преди първа регистрация (а като цяло всяка смяна) минава на Технотест. И си мисля, че играчката по узаконяването може да дойде вповечко.
По-скоро на някоя спъната дизелова версия след регистрация и забии един 5.2 и си карай с кеф
Да точно е така но проблема е в парите.Най-ефтиния гранд 5.2 е околу 1600 евро а този неакцизен 4000 евро.Ако взема 5.2 и сложим двигател неакцизен 1000 евро и докарване от Германия на ход 500 и регистрация 200 излиза по ефтино за околу 1400.Малко ли са
Колеги не се занимавайте с глупости на чероки двг от трабант.А за пред митницата от мотопед.Ако ти се кара чероки плати си го и си карай няма какво да стане.
тез пари се дават един път
или си купи такъв от България
понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
********************************
JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
Honda Shadow VLX 600 - 1999
FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6
Да точно е така но проблема е в парите.Най-ефтиния гранд 5.2 е околу 1600 евро а този неакцизен 4000 евро.Ако взема 5.2 и сложим двигател неакцизен 1000 евро и докарване от Германия на ход 500 и регистрация 200 излиза по ефтино за околу 1400.Малко ли са
И с какви документи ще го регистрираш?
Може би ще убедиш служителите в митницата и тези в КАТ, че в талона на колата са се объркали и са ти написали друг двигател? Или ще минеш след смяната технотест в чужбина и ще ти издадът от там редовни документи?
Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.
)) Бате Джорджо )) а... кои....? ние ли..? ама ние не се даваме още нали
кажи какво стана по въпроса...? (тема на друг разговор)
понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
********************************
JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
Honda Shadow VLX 600 - 1999
FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6
Коментар