Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с карета при замяна на заден кардан с "Heavy Duty".

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с карета при замяна на заден кардан с "Heavy Duty".

    Външният размер между дъната на чашките, на щатните карета на Вранглер YJ, т.е. на мостове Dana 35, е около 82-82.5 мм. Задното каре на новия вал ("Heavy Dutyе" - с двойно каре отпред) е с размер между външната част на дъната на чашките 93.2 мм...
    Изходите от ситуацията, според мен са два:

    1. Вероятно е, да има "усилен" фланец, с който да се замени шатния фланец, към карето на задния мост, с размер между зъбчетата, ограничаващи дъната на чашките на каретата, около 93.5 мм. За съжаление, след дълго ровене в нета, не срещнах такъв...

    2. Да премахна зъбчетата на щатния фланец и да му заваря нови, но отдалечени на 1.5 мм от стените му (т. е. новите зъбчета да са със стъпало), тъй като, размерът между двете стени е 90.6 мм...

    Други идеи за изход от ситуацията?
    Последно редактирано от giorgio; 12-08-08, 19:31.
    Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
    Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

  • #2
    До: Проблем с карета при замяна на заден кардан с "Heavy Duty".

    А да видиш как се прави джип Hevy Duty.





    Нов Fixed Yoke ще трябва. С колко шлици е пиньона.
    Имам един ненужен ама е от дана 30

    Последно редактирано от kinex; 12-08-08, 20:54. Причина: пг

    Коментар


    • #3
      До: Проблем с карета при замяна на заден кардан с "Heavy Duty".

      Днеска нещо ми "свършиха батериите", само си мисля,че "Heavy Dutyе" и заварки по кардана не се вързва много.
      Ако ти се работи през ноща въведи jeep CJ-7 и търси. Афтермаркета за него е огромен, а той е "баща" на "вранглера" размера на карето е същия "82"
      Сигурен ли си, че си поръчал правилния вал? И ако е така, сигурен ли си че са ти доставили точно него (поръчания), не друг в неговата опаковка и не следващия в каталога?
      След като се "качил" върху четката за обувки и таралежа разбрал,че понякога стават грешки
      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

      Коментар


      • #4
        До: Проблем с карета при замяна на заден кардан с "Heavy Duty".

        Благодаря за бързата реакция, Пламене!
        Току що се прибирам у дома, утре ще ги броя...

        П.П. Когато пусках темата, бях сигурен, че ще се появят разбирачите с предположенията... Всъщност, защо ли не се учудвам, то се намериха хора с по месец стаж на джипка, да обесняват на Петър Близнака как се кара офроуд, та колко му е да ми обесняват на мен, как се правят заварки и как се свалят напрежения в материалите...
        Последно редактирано от giorgio; 12-08-08, 20:59.
        Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
        Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

        Коментар


        • #5
          До: Проблем с карета при замяна на заден кардан с "Heavy Duty".

          Шлиците се оказаха 26. Външният им диаметър, измерен на втулката, е 44.0 мм.
          Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
          Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

          Коментар


          • #6
            До: Проблем с карета при замяна на заден кардан с "Heavy Duty".

            Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
            Шлиците се оказаха 26. Външният им диаметър, измерен на втулката, е 44.0 мм.
            Забравихме да направим някои измервания нали...?
            А Кинекс това дето го има пасва ли на Вранглера (от Дана 30).Ако е е същото много ше се радвам за теб !
            понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
            ********************************
            JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
            Honda Shadow VLX 600 - 1999
            FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


            0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
            Влади

            Коментар


            • #7
              До: Проблем с карета при замяна на заден кардан с "Heavy Duty".

              Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
              Благодаря за бързата реакция, Пламене!
              Току що се прибирам у дома, утре ще ги броя...

              П.П. Когато пусках темата, бях сигурен, че ще се появят разбирачите с предположенията... Всъщност, защо ли не се учудвам, то се намериха хора с по месец стаж на джипка, да обесняват на Петър Близнака как се кара офроуд, та колко му е да ми обесняват на мен, как се правят заварки и как се свалят напрежения в материалите...
              Мани, ти к'во разбираш от съпромат...

              Коментар


              • #8
                До: Проблем с карета при замяна на заден кардан с "Heavy Duty".

                Джорджио, не разбрах защо си кисел за съвет от непознат, ама карай ще го преглътна първият път. Понеже затънах в интернет блатото на американския джипарски афтермаркет си огледах моя джип и мисля че тази идея с пиленето на зъба и изваждането чашката на вън ще стане, но ми се струва по-разумно да направиш нови "U" скоби (тези които притискат чашката към фланеца) плоски, по-широки и зъбчето да е на тях. Хем е по -лесно, хем няма да заваряваш по фланеца и ще ми е по-спокойно
                0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                Коментар


                • #9
                  До: Проблем с карета при замяна на заден кардан с "Heavy Duty".

                  От Гранд 5,9, уйдурма, не става ли ?
                  Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

                  Коментар


                  • #10
                    До: Проблем с карета при замяна на заден кардан с "Heavy Duty".

                    Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                    Джорджио, не разбрах защо си кисел за съвет от непознат, ама карай ще го преглътна първият път. Понеже затънах в интернет блатото на американския джипарски афтермаркет си огледах моя джип и мисля че тази идея с пиленето на зъба и изваждането чашката на вън ще стане, но ми се струва по-разумно да направиш нови "U" скоби (тези които притискат чашката към фланеца) плоски, по-широки и зъбчето да е на тях. Хем е по -лесно, хем няма да заваряваш по фланеца и ще ми е по-спокойно
                    Проблемът на каретата с U-скоби е във формата на скобите... Ако не е точен размерът, или има леко отклонение във формата, това води до деформация на чашката на игления лагер... и последният става консуматив... Като се замисля, не би ми представлявало някаква трудност да си ги изработя точно, при това от плътен и качествен материал, но май ми е омръзнало това "направи си сам"...

                    Задачата се сведе до търсене на фланец (Fixed Yoke) с външен диаметър на втулката към моста Ф44, с 26 шлица и външен диаметър на шлиците Ф29 мм. Фланецът трябва да събира каре с диаметър на чашката, приблизително Ф27 мм и разстояние между външните дъна на чашките, приблизително 93.5 мм.

                    Пламене, като гледам това:



                    Този фланец си е за стандартните чашки, т.е. 82 мм... а новите ми, нали са усилени, та са малко над 93 мм...
                    Последно редактирано от giorgio; 13-08-08, 17:58.
                    Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                    Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Проблем с карета при замяна на заден кардан с "Heavy Duty".

                      Уф, какво да ти кажа, днес загубих много време да се ровя и намерих няколко фирми които предлагат по 8-9-10 диференциала с различен брой зъби и фланци за CJ, ама гадовете не дават размери. Просто пишат става за такъв модел кола от тази до тази година. В сайта пише примерно Дана44 но номенклатурния номер и цената на изделията за CJ и вранглер не съвпадат, а "Дана"-та една и съща! Мамка им и гяволи Без системата око да види, ръка да пипне аз лично няма да се справя от първи път. Желая ти успех в тежката работа с която си се захванал, ако срещна нещо ще пиша
                      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                      Коментар


                      • #12
                        До: Проблем с карета при замяна на заден кардан с "Heavy Duty".

                        Надявах се Близнаците да имат такъв фланец, уви, оказа се, че точно такъв, какъвто ми трябва на мен, нямат...
                        Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                        ...да направиш нови "U" скоби (тези които притискат чашката към фланеца) плоски, по-широки и зъбчето да е на тях...
                        Това се оказа добър вариант. В момента се изработват новите "половинки", или скоби със зъбче. Дали е добро решемие, времето ще покаже...
                        Последно редактирано от giorgio; 18-08-08, 10:51.
                        Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                        Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Проблем с карета при замяна на заден кардан с "Heavy Duty".

                          Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
                          Надявах се Близнаците да имат такъв фланец, уви, оказа се, че точно такъв, какъвто ми трябва на мен, нямат...

                          Това се оказа добър вариант. В момента се изработват новите "половинки", или скоби със зъбче. Дали е добро решемие, времето ще покаже...
                          ами аз си мисля че няма проблем..само да задържат чашките в дадено поожение и да издържат на силите ,условията и времето и дълги години безпроблемно каране за удоволствия
                          понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                          ********************************
                          JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                          Honda Shadow VLX 600 - 1999
                          FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                          0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                          Влади

                          Коментар


                          • #14
                            До: Проблем с карета при замяна на заден кардан с "Heavy Duty".

                            Ето и резултатът:

                            Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                            Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X