Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет за хидравлична помпа

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Съвет за хидравлична помпа

    На Jeep Чероки 89-та-вагон-Рено ТД 2.1
    Уважаеми просветени колеги,помогнете пред дилемата-защо не мога,или да купувам 2-нд хенд за 100 лв с неизвестно потекло...
    Та значи почна един ден да жужи (като зъбна помпа на студено масло) в синхрон с оборотите,управлението-ок-върви си леко.Спрях пред нас-ооо ужас - капи през уплътнението зад рем.шайба.Казанчето беше до половината с масло.Не исках да я карам така-викам си-лагер??? да не направя по-голяма беля.На другия ден свалих ремъците (и на алтернатора),и на "твърд" волан и на акумулатор отидох до вилата където ми са инструментите.От там почна одисеята с неможенето....да сваля ремъчната шайба, с намерението да сменя семеринг,или "о" ринг ли,там каквото е.Още съм в невидение какво се е случило на практика със самата помпа,но тя се върти леко,безшумно,без признаци за разбит лагер.Отворих я отзад (капачката)вътре вс ОК-пластинчата обемна помпа-нищо счупено.Продължих с усилията за сваляне на шайбата-нищо.Там един шестограм го мъчих налево,надесно.Вътре има резба.Има шийка като за скоба.Днес обикалях моргите-намерих същата помпа,но за нещастие с една рем.шайба,а те са 2 на Черокито-2-рата е помпа-динамо,и кат не мога да ги сменям-за какъв чеп да я купувам.Оттук там се изтърваха "майстори"-че е пресова сглобка-фабрично.Пробвах със яка скоба и нагряване - цък.
    Та скромните ми вапроси са:
    Какво ли се е случило?Щото ако причината е другаде-то пак ще се случи...
    Демонтируема ли е (мамка и) шайбата,и сменяемо ли е уплътнението“
    Или направо да си търся черокска помпа?
    Във Варна от морги повече няма-а помпи-ще видим
    Благодаря предварително
    П.С.Преди да пиша търсих такава тема,дискутирана преди,но уви-не намерих

  • #2
    До: Съвет за хидравлична помпа

    Шайбата се маха много трудно. вътрешната резба е инчова и е направена за да може да се монтира шайбата. Трябва ти инчов болт и скоба за лагер. Навиваш болта в оста и хващаш шайбата със скобата и я вадиш. След, което я монтираш като на инчовият болт преди това си навил гайка. Слагаш шайбата, навиваш болта и след това почваш да навиваш гайката, която избутва шайбата на вътре по оста. Между другото трябва да можеш да разглобиш помпата без да махаш шайбата. А лагера и той с инчови размери и не знам от къде ще си намериш. Най-добре карай така докато не се скапе цялата помпа и си купи друга. Аз имах проблем с моята през зимата, започна да изхвърля на вън цялата ос заедно със шайбата и ремъка. В следствие на което ремъкът се наряза на лентички от перката и Влади ме изтегли до сервизът му
    Сега съм със помпа втора употреба, която малко бръмчи, и докато не се счупи няма да я пипам.
    LZ1RED

    Коментар


    • #3
      До: Съвет за хидравлична помпа

      помпата е ремонтируема - по принцип. сменя се уплътнението - друг въпрос е откъде ще го намериш. шайбата се сваля със специален инструмент, и то трудно. търси втора употреба или заръчвай нова отвъд морето.
      Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
      http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
      http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

      Коментар


      • #4
        До: Съвет за хидравлична помпа

        Благодаря ви сърдечно за светването,май 100 лева ще са лептата за спестяването на много нерви,блъскане,мамата,и търсене на части.
        От понеделник търся точната помпа и купувам.

        Коментар


        • #5
          Споделям опит за хидр.помпа-Чероки

          Относно разглобяването-при теч на масло от вала(симеринга).
          Не е необходимо да се демонтира ремъчната шайба!!!!!!
          Притиска се със скоба задната капачка навътре (тя пружинира).Отстранява се зегера от вътрешния канал на корпуса.Вадят се капачката,конусна пружина и първата разпределителна плоча.Капачката и плочката се уплътняват с "О" рингове които са в корпуса и за това излизат с малко съпротивление.
          Открива се работното колело със пластинките.В средата му се вижда края на оста,осигурен със зегерна кръгла "О" пружина.След нейното сваляне ,оста свободно се изтегля заедно с шайбата в посока към шайбата.Симеринга може да се сменя,или да се правят други ремонти.Събирането-обратно.
          За сега обикалям и търся незнайния за никого размер симеринг 19х33х7 !?!?!?!?Не бил внасян този размер??????????
          Така и не разбрах тази помпа към мотора ли спада (Рено 2.1) или си е Бамбашка )))))))
          Успех на всеки,който ползва тази информация.

          Коментар


          • #6
            До: Споделям опит за хидр.помпа-Чероки

            Първоначално публикуван от VGDinev Преглед на мнение
            Относно разглобяването-при теч на масло от вала(симеринга).
            Не е необходимо да се демонтира ремъчната шайба!!!!!!
            Притиска се със скоба задната капачка навътре (тя пружинира).Отстранява се зегера от вътрешния канал на корпуса.Вадят се капачката,конусна пружина и първата разпределителна плоча.Капачката и плочката се уплътняват с "О" рингове които са в корпуса и за това излизат с малко съпротивление.
            Открива се работното колело със пластинките.В средата му се вижда края на оста,осигурен със зегерна кръгла "О" пружина.След нейното сваляне ,оста свободно се изтегля заедно с шайбата в посока към шайбата.Симеринга може да се сменя,или да се правят други ремонти.Събирането-обратно.
            За сега обикалям и търся незнайния за никого размер симеринг 19х33х7 !?!?!?!?Не бил внасян този размер??????????
            Така и не разбрах тази помпа към мотора ли спада (Рено 2.1) или си е Бамбашка )))))))
            Успех на всеки,който ползва тази информация.
            хм....това може да се провери...но мисля че такава помпа гледах на един "Еспеис"...
            понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
            ********************************
            JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
            Honda Shadow VLX 600 - 1999
            FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


            0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
            Влади

            Коментар


            • #7
              До: Съвет за хидравлична помпа

              Аз си рециклирах помпата на хидравликата за 90лв. - Jeep 5.2 - за един ден, в „Техническия университет ” бл.11, ул.”Проф. Георги Брадистилов”. Майсторите, които работят там казаха, че помпата – производство на GM – подлежи на рециклиране и практически е вечна. Според мен не си струва човек да си купува помпа втора употреба в неизвестно състояние – освен ако няма възможност да я тества на стенд преди да я плати.
              Jeep Grand Cherokee 5.2; GSM - 0892-757-619

              Коментар


              • #8
                До: Съвет за хидравлична помпа

                Първоначално публикуван от inyan Преглед на мнение
                Аз си рециклирах помпата на хидравликата за 90лв. - Jeep 5.2 - за един ден, в „Техническия университет ” бл.11, ул.”Проф. Георги Брадистилов”. Майсторите, които работят там казаха, че помпата – производство на GM – подлежи на рециклиране и практически е вечна. Според мен не си струва човек да си купува помпа втора употреба в неизвестно състояние – освен ако няма възможност да я тества на стенд преди да я плати.
                здравеи колега...този посочен адрес е в София нали...?
                понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                ********************************
                JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                Honda Shadow VLX 600 - 1999
                FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                Влади

                Коментар


                • #9
                  До: Съвет за хидравлична помпа

                  За помпите и за 2.1 и за 5.2 има оригинални семеринги. Струват 2-3 лв. а се сменят за 15 минути. Доливате хидравлична течност, обезвъздушавате и готово.

                  По принцип за повечето JEEP-ве всички детайли на помпата и секторната кутия се предлагат като резервна част.
                  Най ме е страх от хора без мечти...

                  Коментар


                  • #10
                    До: Съвет за хидравлична помпа

                    Колега Icr, aдресът на работилницата е в гр. София.
                    А относно коментара на Onfriz искам да поясня, че освен семерингите в ХИДРАВЛИЧНАТА помпа на Jeep 5.2 има и два лагера, както и ротор с лопатки и допустим луфт между лопатките и стените на помпата, така, че само със семеринги рециклиране на помпата не става.
                    Съвсем по друг начин стои въпросът, ако имаме теч от СЕКТОРНАТА кутия там наистина се сменят само два семеринга за около 8лв, чийто точни размери в БГ не намерих, но сложих с малко по-тесен вътрешен диаметър и проблема с теча бе отстранен.
                    За интересуващите се: http://jeep.avtograd.ru/Grand_Cherok...ring/index.htm
                    Последно редактирано от inyan; 24-10-09, 23:28.
                    Jeep Grand Cherokee 5.2; GSM - 0892-757-619

                    Коментар


                    • #11
                      До: Съвет за хидравлична помпа

                      Човека се оплаква от теч.
                      Ако проблема е вътре в помпата, сменя се каквото трябва. За помпата на 5,2 и 2,1 се предлага всичко оригинално, включително въпросния ротор с лопатки( с цилиндъра в които работи ротора) както и лагери и всичко останало. Не знам за цената, но едва ли ще е толкова солена, пък и ще си е оригинално а не "рециклирано" с някакви "авангардни" технологии и с побългарени части от ВАЗ.

                      За по новите е проблем - там май се предлагат само семеринги.
                      Най ме е страх от хора без мечти...

                      Коментар


                      • #12
                        До: Съвет за хидравлична помпа

                        здравейте колеги но според мен само си чешим пръстите видях на 4.0 и на 5.2 помпите и нямат нищо общо с 2.1 д кавото е и моята бяха ме излъгали така наречени мастори че е била за смяна и аз търсих ли търсих но не няма точно такава още съм си с нея вече 4г. но от рено трафик ще стане абсолютно същата е има и трафик без хидравлика ако има нещо няма нищо
                        http://www.vbox7.com/play:f7388cc7</a>
                        0896415228

                        Коментар


                        • #13
                          До: Съвет за хидравлична помпа

                          Първоначално публикуван от галин георгиев Преглед на мнение
                          видях на 4.0 и на 5.2 помпите и нямат нищо общо с 2.1 д

                          Нещо не си ме разбрал - не съм казвал, че помпите са еднакви. Просто обясних,, че почти всики помпи на ЧЕРОКИ се предлагат на парче.

                          За един семеринг да купуваш помпа от морга в незнайно състояние ми се вижда недалновидно.
                          Най ме е страх от хора без мечти...

                          Коментар


                          • #14
                            До: Съвет за хидравлична помпа

                            Ще допълня мнението на колегата "галин георгиев"
                            Слагаш хидропомпа от което и да е Рено Х, Еспас, Трафик и т.н. с мотор 2.1 и нямаш проблем.
                            Дали втора или ново, твой избор.
                            Но ако е китайско ново, аз ще предпочета оригинално втора!
                            Но гледай като купуваш!
                            Ако купуваш резервни части, търси за Рено!
                            Защото за Jeep дерят!

                            Коментар


                            • #15
                              До: Съвет за хидравлична помпа

                              Ако проблема е вътре в помпата, сменя се каквото трябва. За помпата на 5,2 и 2,1 се предлага всичко оригинално, включително въпросния ротор с лопатки( с цилиндъра в които работи ротора) както и лагери и всичко останало. Не знам за цената, но едва ли ще е толкова солена, пък и ще си е оригинално а не "рециклирано" с някакви "авангардни" технологии и с побългарени части от ВАЗ.
                              Информация къде мога да намеря части за рециклиране на помпата?
                              99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
                              It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X