На Jeep Чероки 89-та-вагон-Рено ТД 2.1
Уважаеми просветени колеги,помогнете пред дилемата-защо не мога,или да купувам 2-нд хенд за 100 лв с неизвестно потекло...
Та значи почна един ден да жужи (като зъбна помпа на студено масло) в синхрон с оборотите,управлението-ок-върви си леко.Спрях пред нас-ооо ужас - капи през уплътнението зад рем.шайба.Казанчето беше до половината с масло.Не исках да я карам така-викам си-лагер??? да не направя по-голяма беля.На другия ден свалих ремъците (и на алтернатора),и на "твърд" волан и на акумулатор отидох до вилата където ми са инструментите.От там почна одисеята с неможенето....да сваля ремъчната шайба, с намерението да сменя семеринг,или "о" ринг ли,там каквото е.Още съм в невидение какво се е случило на практика със самата помпа,но тя се върти леко,безшумно,без признаци за разбит лагер.Отворих я отзад (капачката)вътре вс ОК-пластинчата обемна помпа-нищо счупено.Продължих с усилията за сваляне на шайбата-нищо.Там един шестограм го мъчих налево,надесно.Вътре има резба.Има шийка като за скоба.Днес обикалях моргите-намерих същата помпа,но за нещастие с една рем.шайба,а те са 2 на Черокито-2-рата е помпа-динамо,и кат не мога да ги сменям-за какъв чеп да я купувам.Оттук там се изтърваха "майстори"-че е пресова сглобка-фабрично.Пробвах със яка скоба и нагряване - цък.
Та скромните ми вапроси са:
Какво ли се е случило?Щото ако причината е другаде-то пак ще се случи...
Демонтируема ли е (мамка и) шайбата,и сменяемо ли е уплътнението“
Или направо да си търся черокска помпа?
Във Варна от морги повече няма-а помпи-ще видим
Благодаря предварително
П.С.Преди да пиша търсих такава тема,дискутирана преди,но уви-не намерих
Уважаеми просветени колеги,помогнете пред дилемата-защо не мога,или да купувам 2-нд хенд за 100 лв с неизвестно потекло...
Та значи почна един ден да жужи (като зъбна помпа на студено масло) в синхрон с оборотите,управлението-ок-върви си леко.Спрях пред нас-ооо ужас - капи през уплътнението зад рем.шайба.Казанчето беше до половината с масло.Не исках да я карам така-викам си-лагер??? да не направя по-голяма беля.На другия ден свалих ремъците (и на алтернатора),и на "твърд" волан и на акумулатор отидох до вилата където ми са инструментите.От там почна одисеята с неможенето....да сваля ремъчната шайба, с намерението да сменя семеринг,или "о" ринг ли,там каквото е.Още съм в невидение какво се е случило на практика със самата помпа,но тя се върти леко,безшумно,без признаци за разбит лагер.Отворих я отзад (капачката)вътре вс ОК-пластинчата обемна помпа-нищо счупено.Продължих с усилията за сваляне на шайбата-нищо.Там един шестограм го мъчих налево,надесно.Вътре има резба.Има шийка като за скоба.Днес обикалях моргите-намерих същата помпа,но за нещастие с една рем.шайба,а те са 2 на Черокито-2-рата е помпа-динамо,и кат не мога да ги сменям-за какъв чеп да я купувам.Оттук там се изтърваха "майстори"-че е пресова сглобка-фабрично.Пробвах със яка скоба и нагряване - цък.
Та скромните ми вапроси са:
Какво ли се е случило?Щото ако причината е другаде-то пак ще се случи...
Демонтируема ли е (мамка и) шайбата,и сменяемо ли е уплътнението“
Или направо да си търся черокска помпа?
Във Варна от морги повече няма-а помпи-ще видим
Благодаря предварително
П.С.Преди да пиша търсих такава тема,дискутирана преди,но уви-не намерих
Коментар