Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смяна на кардан преработване на NP 231

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Смяна на кардан преработване на NP 231

    Здравейте,
    Вранглера ми има 2,5'' повдигане, но за да се избегне голямата чупка на кардана, раздатъчната кутия е свалена с няколко сантиметра. Искам да сменя целия карданен вал и да сложа от тези с двойно пречупващи се карета, освен това искам и да сменя задното рамо на раздатъчната кутия с по-късо и да я вдигна, както си е нормално. Виждал съм из нета такива комплекти, които включват всичко необходимо. Раздатъчната ми кутия е NP 231, а задния мост DANA 35. Продават ли се в България такива неща и ако не как става поръчката и г.д. колко струва ?
    Ще бъда много благодарен ако някой ми помогне, защото имам проблем някъде из задвижването след скоростната кутия назад, а никой във Варна не се наема да го ремонтира (дори и Балкан Стар) и постоянно удрям на камък, а Вранглера си стои пред блока.
    [URL="http://www.forum-lines.ru/"][IMG]http://www.forum-lines.ru/rez/renegade.gif[/IMG][/URL]
    [COLOR=Black][B] Wrangler YJ, 2.5i, 2.5'' bodylift, ARB locker

    [/B][/COLOR][B]Продавам пистов ремък за Jeep [/B][URL]http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?p=886566#post886566[/URL][URL="http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=28939"]
    [/URL]

  • #2
    До: Смяна на кардан преработване на NP 231

    При всички повдигнати Вранглери това е проблем. При 2,5" лифт не би трябвало да имаш проблеми, американците с дроп на раздатката карат до 4" лифт. Какъв е точно проблема след скоростната кутия? Как реши че е от кардана? Дай снимки да видим какъв му е ъгъла.

    Иначе това което търсиш се казва SYE, говорим за много пари. Кита за раздатката е около 200$, а кардана около 500$. Това са цени без доставка, която според мен ще е доста, скапаните железа си тежът.

    ПП: Мисля че Джорджо е поръчал за неговия Вранглер и може да ти даде повече отговори.
    99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
    It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

    Коментар


    • #3
      До: Смяна на кардан преработване на NP 231

      Търси проблема другаде. При мене с 4" лифт и 1" спускане на раздатката нямаше абсолютно никакви вибрации. Иначе както се каза по горе - SYE кит и по дълъг кардан с CV, общо около $500, плюс монтажа.
      Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
      http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
      http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

      Коментар


      • #4
        До: Смяна на кардан преработване на NP 231

        Проблемът се състои в следното: При подаване на газ се появява равномерно, глухо чукане, което зачестява с увеличаване на скоростта и не се влияе от това на коя предавка карам в момента. Когато върна газта чукането спира т.е. когато не натоварвам трансмисията. Казаха ми, че най-вероятно се дължи на износване и да търся проблема в раздатката, кардана или диференциала. Беше ми направило впечатление едния път, когато го гледахме на канал, че като хвана с ръка и завъртя налаво-надясно кардана или някое от задните колела има сравнително голям луфт (при положение, че двигателя е изключен и е оставен на скорост). Днес в Балкан Стар ми казаха, че ъгъла на кардана бил голям, не знам как го прецениха на око , но не се наеха да го ремонтират, защото бил тунингован и не им се рискувало с частите.
        И сега се чудя от къде да започна, макар че в крайна сметка не знам каква точно повреда да търся и къде да отида.
        [URL="http://www.forum-lines.ru/"][IMG]http://www.forum-lines.ru/rez/renegade.gif[/IMG][/URL]
        [COLOR=Black][B] Wrangler YJ, 2.5i, 2.5'' bodylift, ARB locker

        [/B][/COLOR][B]Продавам пистов ремък за Jeep [/B][URL]http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?p=886566#post886566[/URL][URL="http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=28939"]
        [/URL]

        Коментар


        • #5
          До: Смяна на кардан преработване на NP 231

          Щом и в БС Варна почнаха да разбират от ъгли на кардана, значи работата става от ден на ден по-хубава. Дано да знаят и разликата между лифт и боди лифт(според подписа 2.5").
          Заводския луфт на дифа е към 3мм на пиньона. Виждал съм го на новия Вранглер. Така че 4-5мм е напълно нормално.
          Ако луфта е в каретата на кардана обаче със сигурност трябва да ги смениш. Не виждам друга причина да чука.

          Коментар


          • #6
            До: Смяна на кардан преработване на NP 231

            Щом чукането е при натоварване, а при връщане на гаста не се чува значи не е каре. Вдигни джипа на подемник, включи на скорост и движи колелата напред назад. Така би трябвало да чуеш къде е проблема
            99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
            It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

            Коментар


            • #7
              До: Смяна на кардан преработване на NP 231

              Благодаря за съветите, ще проверя отново, дано нещата да се изяснят
              [URL="http://www.forum-lines.ru/"][IMG]http://www.forum-lines.ru/rez/renegade.gif[/IMG][/URL]
              [COLOR=Black][B] Wrangler YJ, 2.5i, 2.5'' bodylift, ARB locker

              [/B][/COLOR][B]Продавам пистов ремък за Jeep [/B][URL]http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?p=886566#post886566[/URL][URL="http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=28939"]
              [/URL]

              Коментар


              • #8
                До: Смяна на кардан преработване на NP 231

                Първоначално публикуван от Николай Малинов Преглед на мнение
                Щом чукането е при натоварване, а при връщане на гаста не се чува значи не е каре. Вдигни джипа на подемник, включи на скорост и движи колелата напред назад. Така би трябвало да чуеш къде е проблема
                Такова дето чука без газ не съм виждал. Сигурно е било много разбито.
                И на полуоските в завой без газ не щракат, когато са разбити.
                Последно редактирано от kinex; 30-07-08, 21:35.

                Коментар


                • #9
                  До: Смяна на кардан преработване на NP 231

                  погледни си каретата както каза КИНЕКС , няма друго какво да е . а вземе ли да чука дифа е малко по скъпо като ремонт
                  понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                  ********************************
                  JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                  Honda Shadow VLX 600 - 1999
                  FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                  0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                  Влади

                  Коментар


                  • #10
                    До: Смяна на кардан преработване на NP 231

                    Разбито каре най-добре се чува като пуснеш колата по инерция, започва да дрънчи. Когато има натоварване може да пропуква, но да чука постоянно - едвали. Каретата на полуоските са друга история. Те щракат в завой, защото ъгълът им става много голям, докато при тези на кардана ъгъла не се променя, а от там и разликата.
                    99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
                    It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

                    Коментар


                    • #11
                      До: Смяна на кардан преработване на NP 231

                      Днес с помощта на targa (Специални благодарности ) установихме проблма. Оказа се, че шума идва от диференциала: при натоварване пиниона се избурва назад и задира в капака на дифа. Аз преди време като сменях маслото забелязах, че капака е надран, но тогава не открих разумно обяснение. Сега близките дни предстои да се разглоби дифа и прегледат лагерите на пиниона. И като си представя, че така съм карал 600км шосе и гора Лагерите по-специални ли са или имат аналог на SKF?
                      Каретата са здрави, но се нуждаят от гресиране и се чудя как става това. Трябва ли да се разглобят изцяло или може някак си да се свалят само капачетата отстрани?
                      Благодаря за съдействието!
                      [URL="http://www.forum-lines.ru/"][IMG]http://www.forum-lines.ru/rez/renegade.gif[/IMG][/URL]
                      [COLOR=Black][B] Wrangler YJ, 2.5i, 2.5'' bodylift, ARB locker

                      [/B][/COLOR][B]Продавам пистов ремък за Jeep [/B][URL]http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?p=886566#post886566[/URL][URL="http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=28939"]
                      [/URL]

                      Коментар


                      • #12
                        До: Смяна на кардан преработване на NP 231

                        Първоначално публикуван от orlin Преглед на мнение
                        Оказа се, че шума идва от диференциала: при натоварване пиниона се избутва назад и задира в капака на дифа.

                        Да не бъркаш пиньона с короната.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Смяна на кардан преработване на NP 231

                          да така е простете невежеството ми значи пиниона избутва короната и тя опира в капака
                          [URL="http://www.forum-lines.ru/"][IMG]http://www.forum-lines.ru/rez/renegade.gif[/IMG][/URL]
                          [COLOR=Black][B] Wrangler YJ, 2.5i, 2.5'' bodylift, ARB locker

                          [/B][/COLOR][B]Продавам пистов ремък за Jeep [/B][URL]http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?p=886566#post886566[/URL][URL="http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=28939"]
                          [/URL]

                          Коментар


                          • #14
                            До: Смяна на кардан преработване на NP 231

                            Първоначално публикуван от orlin Преглед на мнение
                            Днес с помощта на targa (Специални благодарности ) установихме проблма. Оказа се, че шума идва от диференциала: при натоварване пиниона се избурва назад и задира в капака на дифа. Аз преди време като сменях маслото забелязах, че капака е надран, но тогава не открих разумно обяснение. Сега близките дни предстои да се разглоби дифа и прегледат лагерите на пиниона. И като си представя, че така съм карал 600км шосе и гора Лагерите по-специални ли са или имат аналог на SKF?
                            Каретата са здрави, но се нуждаят от гресиране и се чудя как става това. Трябва ли да се разглобят изцяло или може някак си да се свалят само капачетата отстрани?
                            Благодаря за съдействието!
                            няма ли си гресьорки..??? оригинално маи ги имаше...?
                            понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                            ********************************
                            JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                            Honda Shadow VLX 600 - 1999
                            FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                            0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                            Влади

                            Коментар


                            • #15
                              До: Смяна на кардан преработване на NP 231

                              Първоначално публикуван от orlin Преглед на мнение
                              Лагерите по-специални ли са или имат аналог на SKF?

                              Нормални лагери, сваляш старите и по магазини.....Аз в Севлиево ги намерих без проблем, предполагам че ти в Варна ще се справиш още по-лесно
                              Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                              Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X