Обява

Свий
Няма добавени обяви.

От part-time към full-time 4x4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: От part-time към full-time 4x4

    Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
    Защо се занимаваш с фантастики не те разбирам, бъди реалист, иди до острова гледай някой готин мач, вземи си едно XJ за стотина бели пари яхни го и си ела с ферибота през Италия и Гърция... ще си имаш 4 литра с готина РК и СК и гуми с джанти може да си вземеш за из път пак за стотинки....

    Имам човек който за 250 бели пари урежда всичко отдалечено, ходи, гледа, прави документи и си разбира от нещата, от 30 години продава коли, местен, бял...

    Тук няма да се занимаваш с тъпотии и бюрокращини, нали джипа ти е регистриран с 2,5 л мотор, нито данък нито друго те притеснява, караш и си свиркаш )

    наистина разумно решение , един с десен волан за части и изчезва за скрап накрая На моя корубата му е супер, бил е гаражен и няма ръжд почти никъде . Очаквай включване за подробности
    rides:
    :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
    :arrow:2005 Yamaha YZ250
    :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
    The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

    Коментар


    • #17
      До: От part-time към full-time 4x4

      е, намерихме донора 98ма 4,0 автомат и до нова година си мисля да е готов хибрида Ако на някой му трябва 2,5 бензинов мотор с кутията (5ск ръчна) , раздатка и мостовете , или пък нещо от купето на по-новия да звънка
      rides:
      :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
      :arrow:2005 Yamaha YZ250
      :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
      The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

      Коментар


      • #18
        До: От part-time към full-time 4x4

        Здравей колега! Честита придобивка първо. "Донора" имам предвид Желая ти много успех в начинанието с "хибрида"! После качи видео и снимчици да се порадваме на прозизведението ти. Относно "донора", понеже виждам, че сме и съграждани, ще се радвам да се видим, да пием по нещо и да обсъдим, дали имаш нужда от задната седалка (възглавница), амортисьорчетата на задния капак, ако са читави, предния десен фар и други за които трябва да си съставя списък 0886 31 65 34 ми е телефона. Утревечер пак съм тук, ако искаш ти дай някви кординати да ти се обадя аз, ако на теб не ти се набутва или просто пиши
        Jeep Cherokee XJ `91
        "... До 9 Септември 1944 г., тази паметна дата, българският народ се намираше на ръба на една бездънна пропаст!
        След девети той направи съдбоносната крачка напред!..."

        Коментар


        • #19
          До: От part-time към full-time 4x4

          здравей, ше те има предвид когато пристигне донора, това ще е около 10ти декември
          rides:
          :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
          :arrow:2005 Yamaha YZ250
          :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
          The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

          Коментар


          • #20
            До: От part-time към full-time 4x4

            Екстра!!! Съвпада точно с "пазарния" ми ден Ще пиша тогава пак
            Jeep Cherokee XJ `91
            "... До 9 Септември 1944 г., тази паметна дата, българският народ се намираше на ръба на една бездънна пропаст!
            След девети той направи съдбоносната крачка напред!..."

            Коментар


            • #21
              До: От part-time към full-time 4x4

              колега имам същото jambore ими трябва предна лява полуоска

              Коментар


              • #22
                До: От part-time към full-time 4x4

                след 15ти заповядай да си я вземеш ако искаш пусни ми тел на лично да не занимаваме другите
                rides:
                :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
                :arrow:2005 Yamaha YZ250
                :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
                The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

                Коментар


                • #23
                  До: От part-time към full-time 4x4

                  ок 0899090773

                  Коментар


                  • #24
                    До: От part-time към full-time 4x4

                    прибрах го успешно донора XJ 4.0 HO , Limited SE от далечната 95та , 150х километра . Първи впечатления - от 4ката мотор може повече да се иска , но без да го инспектирам няма да го съдя с каране 100-160 даваше между 250 и 300мили с един резервар , който е към 65литра , поне макс толкова можах да вкарам Толкова за него , сега ще помисля къде да направиме операцията по трансплантацията на сърце + крайници и веднага ще пусна тема в продава

                    Естествено веднага го зарових в местната кал , на фул тайм поведението му е доста по-различно , особено в завоите . Може би и гумите Ханкуук на 5 години асфалтово търкане не са най-добрите та ще се разучаваме в движение (ама къде ли се бави снега тази година )
                    rides:
                    :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
                    :arrow:2005 Yamaha YZ250
                    :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
                    The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

                    Коментар


                    • #25
                      До: От part-time към full-time 4x4

                      ето я темата , да прехвърлим комерса там

                      http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...777#post560777

                      Имам 2 нови въпроса - определено има някъв електронен блокаж , който не ми дава да се нося като хората Когато е само на задно разбирасе

                      Другия проблем - прехвърлянето на скоростите с десните педали ?? Май няма как да паснат . Евентуално да си оставя моите 5ск ръчни от 2,5ката но едва ли е възможно технически (не съм раглабял още нито едно XJ)
                      rides:
                      :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
                      :arrow:2005 Yamaha YZ250
                      :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
                      The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

                      Коментар


                      • #26
                        До: От part-time към full-time 4x4

                        Относно последните редове на предния ми пост , стигнах до извода , че ми трябва кутия АХ-15 , а имам АХ-5 налична. Преди да сваля моторите обаче няма как да видя коя с колко шлица е и евентуално да преместя маховика и съединителя от 4ри цилиндровия мотор... Маховика добре , дано да е малко по-лек (ако не ще го стръгнеме със сигурност) , съединител ще купя хеви дюти и може да изкара известно време. В руския документ пък прочетох за автоматика AW4 , че е практически вечна .... което звучи перфектно , само да не беше толкова мудна (макар , че копчето спорт доста изостря поведението). Въобще отекоха ми очите да чета и пак не намирам отговор , за да взема решение - автомат или ръчка ?
                        rides:
                        :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
                        :arrow:2005 Yamaha YZ250
                        :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
                        The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

                        Коментар


                        • #27
                          До: От part-time към full-time 4x4

                          Ако искаш джапанската кутия да не е мудна ще трябва да я караш на бавни. Направо подскача. Ама не прекалявай че 242 на бавни е с блокаж.
                          Може да се натегне и жилото на кикдауна, но не очаквай чудеса.

                          Коментар


                          • #28
                            До: От part-time към full-time 4x4

                            аз мотора знам как да си го съживя , само с кутиите да се оправя - това е големият проблем.... Все ми се иска да си е ръчка както досега , много повече контрол имаш в ръцете Издирвам инкасовите чирокита , те са с ръчни скорости и 4,0 мотор . Като чета шлиците трябва да са 23 , ама как да купувам без да съм видял какво ми трябва...
                            rides:
                            :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
                            :arrow:2005 Yamaha YZ250
                            :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
                            The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

                            Коментар


                            • #29
                              До: От part-time към full-time 4x4

                              Здравейте колеги джипари това ми е първото появяване във форума чисто нов участник с една дума новобранец който преди година си купи едно чероки 4л и реше че вече има джип. Да ама-не чак после разбрах черока е с раздатка 231 парттайм и нямя фултайм. Това според мен си е меко казано несериозно да чакаш ти да забуксуваш някъде и чак тогава да включиш предния мост пък после като излезеш от там да трепериш да не би да забравиш да го изключиш че да не строшиш нещо. И реших ще търся раздатка 242 и взех че намерих и то тук в БГ. Раздатката е NV242J-хубаво ама като я отворих се оказа че виригата е доста разтегната и трябва да се смени.Ако някой знае откъде мога да нупя такава верига да каже ще съм му много благодорин.

                              Коментар


                              • #30
                                До: От part-time към full-time 4x4

                                Колега, тодоров3 , ето тук и тук има подробности за 231 и 242 раздатки, за режимите на използване и на какъв терен. 231 я има и с 21 и с 23 шлица на входния вал, а когато е комплектована с автоматична скоростна кутия е и с удължен входен вал. А 242 също я има и с 21 шлица на входния вал /от 87 - 89 г./, както и с 23 шлица. Разгледай този руски сайт, има доста подробности за Jeep. Поздрави!
                                Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                                First impression is not always true. Get inspired.
                                Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                                Reading is sooo boring, unlike writing!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X