Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Чип тунинг - ГЧ 3.1тд

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Чип тунинг - ГЧ 3.1тд

    Здравейте колеги , реших да слагам чип на Гранда-3.1,но възниква въпроса с изхабяването на турбото.Споделете колко би ми струвала подмяната му със старо или ново /ако някой е правил тази подмяна/ за да се подготвя психически от сега.

  • #2
    До: Части за Джйип

    Този двигател и така, има проблем с охлаждането. Представи си какво ще бъде с чип!
    Lancia Delta HF Integrale Evolucione

    Коментар


    • #3
      До: Части за Джйип

      здравей колега ! кажи ми...а без чип..не върви ли ...? все пак..това е джип...? знай..че всяко техническа намеса поражда нови проблеми...и понякога... целта не оправдава средствата
      Последно редактирано от Злой; 28-06-08, 19:35.
      понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
      ********************************
      JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
      Honda Shadow VLX 600 - 1999
      FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


      0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
      Влади

      Коментар


      • #4
        До: Части за Джйип

        Първоначално публикуван от lcr Преглед на мнение
        здравей колега ! кажи ми...а без чип..не върви ли ...? все пак..това е джип...? знай..че всяко техническа намеса поражда нови проблеми...и понякога... целта не оправдава средствата
        Идва ми да ляза да бутам за да изпреваря

        Коментар


        • #5
          До: Части за Джйип

          Първоначално публикуван от krasi78 Преглед на мнение
          Идва ми да сляза да бутам, за да изпреваря
          Оф-топик:
          Е, чак пък. Двигателят 3,1 тд не е толкова слаб.
          Ако ти е толкова трудно да изпревариш някого, значи той не се движи много по-бавно от теб, т.е. не ти пречи на движението, нали?
          Изпреварването на пътя не е самоцел, аз например (с моето най-слабо от всичките Чероки-та - дизеловото с 2,1 двигател), го използвам само, за да мога да продължа да се движа с моето темпо.
          А пък и + - 10 км/ч не са от фатално значение, когато не си тръгнал да пристигаш някъде в точен час.
          Все пак, нашите автомобили не са магистрални "бегачки" (изключвам най-мощните екземпляри ).

          Извинявам се за спама, няма нищо в публикацията, което да се отнася до частите.....
          proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
          NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
          Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

          Коментар


          • #6
            До: Части за Джйип

            Първоначално публикуван от krasi78 Преглед на мнение
            Идва ми да ляза да бутам за да изпреваря
            Ами слез и бутай, то каруците по пътя се изпреварват само с бутане . Аз изпреварвам където ми позволява видимостта, а не мощността. Там където не стига мощност и видимост не помага.

            П.П. За маниаци на скоростите препоръчвам Corvette, а не Jeep. С обикновен автомобил разликата между 170 км./ч. и 110 км./ч. по първокласни пътища обикновено е разлика 10-15 км./ч. средна скорост - колкото и странно да звучи. Обърнато в минути за 20-30 минути бива ли да рискуваш живота си, този на спътниците си и другите, които изобщо не ги интересува, че някой е решил, че е цар на пътя.

            Не искам да се заяждам просто ми звучиш като: Абе аз карам джип к'ви са тия парцали дето ми пречат.

            И аз оня ден бързах залепих 170 на магистралата, даже не вярвах, че вдига толкова, изпревари ме едно порше карера все едно съм спрял. Трябваше ли да слезна да си бутам джипката, че да го мина ? Напротив осъзнах че се движа със скорост недопустима според мен за автомобила и намалих. По-добре жив отколкото много бърз.
            Последно редактирано от musovir; 29-06-08, 23:39. Причина: скапана клавиатура, изтървани интервали
            Не е луд, който яде баницата.... Кучето си лае, кервана си върви... ДОКОГА?
            Форд Фокус 1,4 1999 г., Крайслер Гранд Вояджър, Corvette C5
            ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА

            Коментар


            • #7
              До: Части за Джйип

              Айде пак бързи срещу бавни.
              Ми то е същото както парт тайм срещу фул тайм.
              Фул тайм има едно нещо в повече(4х4 на асфалт), както и бързите имат нещо в повече - могат да се движат бързо. Разбира се нищо не им пречи да се движат и бавно.
              Фул тайм е по-безопасен извън пътя, защото с парт тайм джипа се свлича на страничен наклон и не завива, както и бързите са по-безопасни на пътя защото изпреварването става направо светкавично. От там и по-малко рискови ситуации.
              И това че е нормално джипа да е бавен, някак самоутешително ми звучи. Точно защото е Jeep трябва да е бърз, иначе не се вписва във философията на марката(бързи и проходими).
              Това Корвет по-бързо ли е от Гранд Чероки SRT-8.

              Коментар


              • #8
                До: Части за Джйип

                Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                Това Корвет по-бързо ли е от Гранд Чероки SRT-8.
                Категорично да, с около 0,4 до 1 секунди. Но нека все пак да не забравяме общоприетото мнение, че този Гранд е паркетник.

                Ето малко инфо. Кабриото е най-бавния вариант на корвет: 0-100 км/ч само 4,3 секунди, максимална скорост 306 км/ч

                http://www.rsportscars.com/chevrolet...e-convertible/
                Не е луд, който яде баницата.... Кучето си лае, кервана си върви... ДОКОГА?
                Форд Фокус 1,4 1999 г., Крайслер Гранд Вояджър, Corvette C5
                ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА

                Коментар


                • #9
                  До: Части за Джйип

                  Първоначално публикуван от musovir Преглед на мнение
                  Не искам да се заяждам просто ми звучиш като: Абе аз карам джип к'ви са тия парцали дето ми пречат.

                  И аз оня ден бързах залепих 170 на магистралата, даже не вярвах, че вдига толкова, изпревари ме едно порше карера все едно съм спрял. Трябваше ли да слезна да си бутам джипката, че да го мина ? Напротив осъзнах че се движа със скорост недопустима според мен за автомобила и намалих. По-добре жив отколкото много бърз.
                  да не разводнявам темата но.. си абсолютно прав ! а малките братчета : "чероки" с 2,1 тди . дето повече от 140 не бягат...? аз си карам със 100..които бърза...има леви мигачи...все пак джип се кара бавно да имат време да го огледат и оценят ))
                  Последно редактирано от kinex; 30-06-08, 19:38. Причина: неправилен цитат
                  понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                  ********************************
                  JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                  Honda Shadow VLX 600 - 1999
                  FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                  0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                  Влади

                  Коментар


                  • #10
                    До: Чип тунинг - ГЧ 3.1тд

                    Стефан ERA има 3.1тд с чип. До колкото знам е доволен.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Чип тунинг - ГЧ 3.1тд

                      Така и не разбрах колко ще ми струва турбото/ако се наложи да го сменя/

                      Коментар


                      • #12
                        До: Чип тунинг - ГЧ 3.1тд

                        Много сте черногледи бе хора, моят го чипнах преди 50 000 км, ефекта е огромен от към динамика, относно забележката,че щял да има проблем със загряването, отговорно мога да кажа,че няма такова нещо. Ако не си ревизирате охладителната система,ще ви грее и без чип,аз с температурата нямам никакви проблеми !!!! Турбото не го мисли, спазвай само две правила 1.хубаво синтетично или полусинтетично масло на 7000 км смяна и 2. неизключвай двигателя поне минутка след спирането,особенно ако си карал на форсаж
                        Няма вечни коли, каквото ти е писано ще стане,неможеш да предвидиш всичко в този живот.

                        п.с. в интерес на истината,единственният отрицателен ефект от чипа,който съм забелязал е следният, като включиш на автопилот, осезаемо се чувства когато подава газ,с видимо ускорение,според мен това е от неадекватната скоростна кутия на всички грандове,но не е болка за умиралка.
                        TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
                        Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
                        Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
                        Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

                        Коментар


                        • #13
                          До: Чип тунинг - ГЧ 3.1тд

                          Първоначално публикуван от Стефан ERA Преглед на мнение

                          п.с. в интерес на истината,единственният отрицателен ефект от чипа,който съм забелязал е следният, като включиш на автопилот, осезаемо се чувства когато подава газ,с видимо ускорение,според мен това е от неадекватната скоростна кутия на всички грандове,но не е болка за умиралка.
                          Вероятно е заради увеличения въртящ момент. Или по-скоро заради преместването на максималната мощност на по-високи обороти. А може и заради дупката в кривите на сила и мощност да е. Знам ли.

                          Митко от Канада беше писал някъде че след чипирането трябва да се препрограмира автоматика. Иначе, без чип автомата на 3.1 си превключва много мазно. На 110км/ч всичко утихва и автопилота работи незабелижимо. На 2.7 дори с чип няма проблем с автопилота. Там автомата е на Мерцедес.
                          От всички ГрандЧерокита единствено като неадекватна мога да определя японската AW-4 на първия гранд, която е доста мудна и има подобно поведение на това което описваш при включен автопилот.
                          Някои собственици определят кутията на 4.7 като много нервна. Според мен това е качество. Въпреки че има по-спортно поведение, при включен автопилот подава газ без това да се забелязва. Просто си поддържа скоростта.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Чип тунинг - ГЧ 3.1тд

                            Първоначално публикуван от Стефан ERA Преглед на мнение
                            Много сте черногледи бе хора, моят го чипнах преди 50 000 км, ефекта е огромен от към динамика, относно забележката,че щял да има проблем със загряването, отговорно мога да кажа,че няма такова нещо. Ако не си ревизирате охладителната система,ще ви грее и без чип,аз с температурата нямам никакви проблеми !!!! Турбото не го мисли, спазвай само две правила 1.хубаво синтетично или полусинтетично масло на 7000 км смяна и 2. неизключвай двигателя поне минутка след спирането,особенно ако си карал на форсаж
                            Няма вечни коли, каквото ти е писано ще стане,неможеш да предвидиш всичко в този живот.

                            п.с. в интерес на истината,единственният отрицателен ефект от чипа,който съм забелязал е следният, като включиш на автопилот, осезаемо се чувства когато подава газ,с видимо ускорение,според мен това е от неадекватната скоростна кутия на всички грандове,но не е болка за умиралка.

                            това е иситната - няма проблеми , когато маслото е качествено и се сменя често. За безпроблемна експлоатация се препоръчва и махане на катализатора (ако има) . Колегата е пропуснал и 3тата основна грижа - загрявай преди да форсираш , но тя се подразбира за каращите дизели
                            rides:
                            :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
                            :arrow:2005 Yamaha YZ250
                            :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
                            The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

                            Коментар


                            • #15
                              До: Чип тунинг - ГЧ 3.1тд

                              Благодаря

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X