Здравейте колеги , реших да слагам чип на Гранда-3.1,но възниква въпроса с изхабяването на турбото.Споделете колко би ми струвала подмяната му със старо или ново /ако някой е правил тази подмяна/ за да се подготвя психически от сега.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Чип тунинг - ГЧ 3.1тд
Свий
X
-
До: Части за Джйип
здравей колега ! кажи ми...а без чип..не върви ли ...? все пак..това е джип...? знай..че всяко техническа намеса поражда нови проблеми...и понякога... целта не оправдава средстватаПоследно редактирано от Злой; 28-06-08, 19:35.понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
********************************
JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
Honda Shadow VLX 600 - 1999
FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6
0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
Влади
Коментар
-
До: Части за Джйип
Първоначално публикуван от lcr Преглед на мнениездравей колега ! кажи ми...а без чип..не върви ли ...? все пак..това е джип...? знай..че всяко техническа намеса поражда нови проблеми...и понякога... целта не оправдава средствата
Коментар
-
До: Части за Джйип
Първоначално публикуван от krasi78 Преглед на мнениеИдва ми да сляза да бутам, за да изпреваря
Е, чак пък.Двигателят 3,1 тд не е толкова слаб.
Ако ти е толкова трудно да изпревариш някого, значи той не се движи много по-бавно от теб, т.е. не ти пречи на движението, нали?
Изпреварването на пътя не е самоцел, аз например (с моето най-слабо от всичките Чероки-та - дизеловото с 2,1 двигател), го използвам само, за да мога да продължа да се движа с моето темпо.
А пък и + - 10 км/ч не са от фатално значение, когато не си тръгнал да пристигаш някъде в точен час.
Все пак, нашите автомобили не са магистрални "бегачки" (изключвам най-мощните екземпляри).
Извинявам се за спама, няма нищо в публикацията, което да се отнася до частите.....proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори
Коментар
-
До: Части за Джйип
Първоначално публикуван от krasi78 Преглед на мнениеИдва ми да ляза да бутам за да изпреваря. Аз изпреварвам където ми позволява видимостта, а не мощността. Там където не стига мощност и видимост не помага.
П.П. За маниаци на скоростите препоръчвам Corvette, а не Jeep. С обикновен автомобил разликата между 170 км./ч. и 110 км./ч. по първокласни пътища обикновено е разлика 10-15 км./ч. средна скорост - колкото и странно да звучи. Обърнато в минути за 20-30 минути бива ли да рискуваш живота си, този на спътниците си и другите, които изобщо не ги интересува, че някой е решил, че е цар на пътя.
Не искам да се заяждам просто ми звучиш като: Абе аз карам джип к'ви са тия парцали дето ми пречат.
И аз оня ден бързах залепих 170 на магистралата, даже не вярвах, че вдига толкова, изпревари ме едно порше карера все едно съм спрял. Трябваше ли да слезна да си бутам джипката, че да го мина ? Напротив осъзнах че се движа със скорост недопустима според мен за автомобила и намалих. По-добре жив отколкото много бърз.Не е луд, който яде баницата.... Кучето си лае, кервана си върви... ДОКОГА?
Форд Фокус 1,4 1999 г., Крайслер Гранд Вояджър, Corvette C5
ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА
Коментар
-
До: Части за Джйип
Айде пак бързи срещу бавни.
Ми то е същото както парт тайм срещу фул тайм.
Фул тайм има едно нещо в повече(4х4 на асфалт), както и бързите имат нещо в повече - могат да се движат бързо.Разбира се нищо не им пречи да се движат и бавно.
Фул тайм е по-безопасен извън пътя, защото с парт тайм джипа се свлича на страничен наклон и не завива, както и бързите са по-безопасни на пътя защото изпреварването става направо светкавично. От там и по-малко рискови ситуации.
И това че е нормално джипа да е бавен, някак самоутешително ми звучи.Точно защото е Jeep трябва да е бърз, иначе не се вписва във философията на марката(бързи и проходими).
Това Корвет по-бързо ли е от Гранд Чероки SRT-8.
Коментар
-
До: Части за Джйип
Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнениеТова Корвет по-бързо ли е от Гранд Чероки SRT-8.
Ето малко инфо. Кабриото е най-бавния вариант на корвет: 0-100 км/ч само 4,3 секунди, максимална скорост 306 км/ч
http://www.rsportscars.com/chevrolet...e-convertible/Не е луд, който яде баницата.... Кучето си лае, кервана си върви... ДОКОГА?
Форд Фокус 1,4 1999 г., Крайслер Гранд Вояджър, Corvette C5
ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА
Коментар
-
До: Части за Джйип
Първоначално публикуван от musovir Преглед на мнениеНе искам да се заяждам просто ми звучиш като: Абе аз карам джип к'ви са тия парцали дето ми пречат.
И аз оня ден бързах залепих 170 на магистралата, даже не вярвах, че вдига толкова, изпревари ме едно порше карера все едно съм спрял. Трябваше ли да слезна да си бутам джипката, че да го мина ? Напротив осъзнах че се движа със скорост недопустима според мен за автомобила и намалих. По-добре жив отколкото много бърз.джип се кара бавно
да имат време да го огледат и оценят
))
понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
********************************
JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
Honda Shadow VLX 600 - 1999
FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6
0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
Влади
Коментар
-
-
До: Чип тунинг - ГЧ 3.1тд
Много сте черногледи бе хора, моят го чипнах преди 50 000 км, ефекта е огромен от към динамика, относно забележката,че щял да има проблем със загряването, отговорно мога да кажа,че няма такова нещо. Ако не си ревизирате охладителната система,ще ви грее и без чип,аз с температурата нямам никакви проблеми !!!! Турбото не го мисли, спазвай само две правила 1.хубаво синтетично или полусинтетично масло на 7000 км смяна и 2. неизключвай двигателя поне минутка след спирането,особенно ако си карал на форсаж
Няма вечни коли, каквото ти е писано ще стане,неможеш да предвидиш всичко в този живот.
п.с. в интерес на истината,единственният отрицателен ефект от чипа,който съм забелязал е следният, като включиш на автопилот, осезаемо се чувства когато подава газ,с видимо ускорение,според мен това е от неадекватната скоростна кутия на всички грандове,но не е болка за умиралка.TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба
Коментар
-
До: Чип тунинг - ГЧ 3.1тд
Първоначално публикуван от Стефан ERA Преглед на мнение
п.с. в интерес на истината,единственният отрицателен ефект от чипа,който съм забелязал е следният, като включиш на автопилот, осезаемо се чувства когато подава газ,с видимо ускорение,според мен това е от неадекватната скоростна кутия на всички грандове,но не е болка за умиралка.
Митко от Канада беше писал някъде че след чипирането трябва да се препрограмира автоматика. Иначе, без чип автомата на 3.1 си превключва много мазно. На 110км/ч всичко утихва и автопилота работи незабелижимо. На 2.7 дори с чип няма проблем с автопилота. Там автомата е на Мерцедес.
От всички ГрандЧерокита единствено като неадекватна мога да определя японската AW-4 на първия гранд, която е доста мудна и има подобно поведение на това което описваш при включен автопилот.
Някои собственици определят кутията на 4.7 като много нервна. Според мен това е качество. Въпреки че има по-спортно поведение, при включен автопилот подава газ без това да се забелязва. Просто си поддържа скоростта.
Коментар
-
До: Чип тунинг - ГЧ 3.1тд
Първоначално публикуван от Стефан ERA Преглед на мнениеМного сте черногледи бе хора, моят го чипнах преди 50 000 км, ефекта е огромен от към динамика, относно забележката,че щял да има проблем със загряването, отговорно мога да кажа,че няма такова нещо. Ако не си ревизирате охладителната система,ще ви грее и без чип,аз с температурата нямам никакви проблеми !!!! Турбото не го мисли, спазвай само две правила 1.хубаво синтетично или полусинтетично масло на 7000 км смяна и 2. неизключвай двигателя поне минутка след спирането,особенно ако си карал на форсаж
Няма вечни коли, каквото ти е писано ще стане,неможеш да предвидиш всичко в този живот.
п.с. в интерес на истината,единственният отрицателен ефект от чипа,който съм забелязал е следният, като включиш на автопилот, осезаемо се чувства когато подава газ,с видимо ускорение,според мен това е от неадекватната скоростна кутия на всички грандове,но не е болка за умиралка.
това е иситната - няма проблеми , когато маслото е качествено и се сменя често. За безпроблемна експлоатация се препоръчва и махане на катализатора (ако има) . Колегата е пропуснал и 3тата основна грижа - загрявай преди да форсираш , но тя се подразбира за каращите дизелиrides:
:arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
:arrow:2005 Yamaha YZ250
:arrow:1991 BMW 318hi Coupe
The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар