Обява

Свий
Няма добавени обяви.

гранд чероки помощ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • гранд чероки помощ

    Зех ме си гранд чероки 2.7 црд лимитет 2002, искам да питам да ли джипа е с постоянно зацепване 4х4 ,заштото на лоста за има 3 положения 1-4x4 all time,2- N , 3- low някои които е има такава машина да сподели разни таини .

  • #2
    До: гранд чероки помощ

    Няма тайни за тази машина .....Куадратрак .... това е !!!!
    Почети из форума!
    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

    Коментар


    • #3
      До: гранд чероки помощ

      Първоначално публикуван от shyfx Преглед на мнение
      Зех ме си гранд чероки 2.7 црд лимитет 2002, искам да питам да ли джипа е с постоянно зацепване 4х4 ,заштото на лоста за има 3 положения 1-4x4 all time,2- N , 3- low някои които е има такава машина да сподели разни таини .
      При тази / твойта модификация /
      през цялото време трябва да ти е на 1-4х4 all time.
      този лост управлява раздатъчната кутия и нормалното му положение е 4х4 all time
      това е нормалното положение на лоста, включени са двата моста , като движението се предава на задните колела. В момента, когато забуксуват задните колела, автоматично започва да се предава задвижване на предните колела, докато съотношението стигне 50/50. НЕ МОЖЕ ДА СИ ИЗКЛЮЧИШ ПРЕДНИЯ МОСТ!
      Той става задвижващ, само когато забуксува задния, който е винаги задвижващ.

      Бавните севключват при ситуации, когато е НЕВЪЗМОЖНО да се справиш /Яко боксуване/
      САМО КОГАТО НЕ СИ НА АСФАЛТ , можеш да превключваш на бавни с блокаж и то само докато излезеш от проблемното място
      превключването става по следния начин:
      1,Ако е възможно джипа да е в движение с не по -голяма скорост от 5км/ч ,
      2.слагаш скоростния лост / лоста за превключване P R N D 2 1 / на позиция N
      3.Дърпаш назад лоста на раздатката, като не задържаш на положение N, докато стигне до края low. Ако не влезе от първия път /защото не е синхронизирана/ , поставяш на N , леко заклащаш джипа и опитваш отново.
      Чети във форума за по-големи подробности.
      "Нема се пуашиш"

      Извинявам се за използването на неиздържани в техническо отношение изрази и описания, но смятам че така ще ти е по лесно за разбиране.
      Успех! и честита придобивка, безаварийно да си го караш
      Последно редактирано от Ba4e Mite; 15-04-08, 20:24.
      ________________________________________________________________________________________
      Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
      HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

      Коментар


      • #4
        До: гранд чероки помощ

        Баче, това е FULL TIME , Quadra-Trac II (NV247) какво пречи асвалта на бавните??????
        а и се включват преди якото буксуване


        shyfx - има систематизирана информация горе в раздела - вземи прочети малко и тайните ще изчезнат
        ________________________________________________
        Subaru OUTBACK 2,5
        Hyundai TUCSON 2.0

        Коментар


        • #5
          До: гранд чероки помощ

          Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
          Баче, това е FULL TIME , Quadra-Trac II (NV247) какво пречи асвалта на бавните??????
          а и се включват преди якото буксуване


          shyfx - има систематизирана информация горе в раздела - вземи прочети малко и тайните ще изчезнат

          Управление раздаточной коробкой Quadra-Trac II, рекомендации и предостережения (для некоторых вариантов исполнения автомобиля)

          Особенностью раздаточной коробки Quadra-Trac II является полностью автоматический режим работы 4 ALL TIME, который является основным режимом эксплуатации. Раздаточная коробка Quadra-Trac имеет три режима работы - полный привод колес на высшей и низшей ступенях в раздаточной коробке и нейтраль.
          При включении режима 4 ALL TIME раздаточная коробка Quadra-Trac II работает в полностью автоматическом режиме. В этом режиме раздаточной коробки в нормальных условиях движения крутящий момент подводится только к задним колесам (так же, как у заднеприводного автомобиля). При увеличении разницы в скоростях вращения передних и задних колес, большая часть крутящего момента подводится к передним колесам.
          Когда требуется увеличение суммарной силы сцепления колес с дорогой можно воспользоваться режимом 4LO. В этом режиме межосевой дифференциал заблокирован, и колеса переднего и заднего мостов вращаются с одинаковыми скоростями. Режим 4LO рекомендуется использовать только при движении по скользким дорогам. Включение этого режима при движении по сухой дороге с твердым покрытием может привести к повышенному износу шин и поломке элементов конструкции трансмиссии.
          Для того чтобы ехать при включенном режиме 4LO с той же скоростью, что при полном приводе колес на высшей ступени в раздаточной коробке (в режиме 4 ALL TIME), частоту вращения коленчатого вала двигателя необходимо увеличить в три раза. Поэтому во избежание превышения допустимых оборотов двигателя скорость автомобиля должна быть не более 40 км/ч (25 миль/ч).
          Для правильного функционирования систем полноприводного автомобиля все его колеса должны быть одинакового размера и типа. Кроме того, должно отсутствовать радиальное биение колес. Любое нарушение этих правил влияет на переключение режимов раздаточной коробки и может привести к ее поломке.
          Так как полный привод увеличивает суммарную силу сцепления колес с дорогой, то автомобиль способен интенсивнее тормозить и проходить повороты на более высоких скоростях без потери устойчивости движения.
          Будьте осторожны, согласуйте скорость движения вашего автомобиля с состоянием дорожной поверхности

          П.С. извинете зе червения цвят и големите букви, но това са препоръките от производителя, сори
          ________________________________________________________________________________________
          Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
          HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

          Коментар


          • #6
            До: гранд чероки помощ

            Само да вметна, че ако затънете някъде не го мъчете да буксува на бързи, направо включвайте бавни, блокирайки междинния диференциал.
            Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
            Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

            Коментар


            • #7
              До: гранд чероки помощ

              Първоначално публикуван от Ba4e Mite Преглед на мнение
              При тази / твойта модификация /
              ...В момента, когато забуксуват задните колела, автоматично започва да се предава задвижване на предните колела, докато съотношението стигне 50/50...
              Това май не точно така

              Коментар


              • #8
                До: гранд чероки помощ

                Първоначално публикуван от Stuntman_Mike Преглед на мнение
                Това май не точно така
                Благодаря за забележката, всички очакваме твоето прецизно и компетентно изказване , за да се научим.
                ________________________________________________________________________________________
                Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
                HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

                Коментар


                • #9
                  До: гранд чероки помощ

                  Никога не съм твърдял, че някой трябва да се учи от моето мнение и няма защо да чакате - по темата има доста написано.

                  Коментар


                  • #10
                    До: гранд чероки помощ

                    здрасти на всички!
                    хора..не се караите...
                    човек се учи от собственните си грешки , докато е жив.
                    "live to ride.ride to live..."
                    Последно редактирано от lcr; 17-04-08, 22:20. Причина: добавка
                    понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                    ********************************
                    JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                    Honda Shadow VLX 600 - 1999
                    FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                    0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                    Влади

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X