Сава няма да е Вортек а ЛС-2 Ама така е като не четеш списанието
Зависи за какъв тип каране ще го ползвате За по бързо каране в БГ 2.5 л е по добре защото е по лек не друса и унася колата в завоите по дупките. Но трябва да се наточи малко За катерене и пързаляне е по слаб защото тия дето ги правим са с по големи гуми от оригиналните Наи добре се получава 4.2 л с карбуратор от Холей върви зверски и харчи по малко от фабричния много по прост от инжекциона Само дето после се почва с каретата раздатката съединителя и после .......................................................................
Нали знаеш до къде се стига
Вчера пуснахме снимки от най новият проект на Аваланж Инжинеринг и пичовете са останали приятно изненадани
пеко, щом толкова ти харесва 2.5 защо взехте оня осмак
2.5 според мен е слаб, колкото и да се наточи ще стане най много колкото 4л но з акратко защото ще се счупи. 4л тежи много но това може да се компенсира до някаде с хубаво окачване и върви
го го го нали написа че твоя е силно тунингован а после написа:Да карам фабрична кола-
За мен това е принцип! Но знае ли човек? Всичко се променя.
А ако ме изкуши- още по-добре!
Коментар