Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво направих по джипа днес?

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Какво направих по джипа днес?

    Теч няма и няма как и да има. В системата за горивоснабдяване има разреждане /засмукване/, а не налягане. Затова и не виждаш никъде да тече, а засмуква въздух. Подкачващата помпа на 2.7CRD е на двигателя и е зацепена на десния разпределителен вал. От нея назад, през филтъра до резервоара в системата има само засмукване. Затова и няма теч, който да може визуално да се открие.
    Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
    First impression is not always true. Get inspired.
    Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
    Reading is sooo boring, unlike writing!

    Коментар


    • От: Какво направих по джипа днес?

      Какво направих днес,най на края намерих черното клапанче с двете болтчета на горивния филтер,промених го, и нищо маркуча пак е пълен с мехурчета,остава утре да сложа филтър от Спринтер и ще видя какво ще се случи ,се си мисля да не би някаде от резервоара да засмуква въздух,има ли такава възможност?

      Коментар


      • От: Какво направих по джипа днес?

        филтера за Спринтер които ми го показаха в магазина приличаше на маслен филтер на някои коли,за това взех филтър които прилича на филтъра за ауди или голф има вход изход и място за клапанче, сложих го обаче не го напълних с гориво и нещо не стана падна акумулатора, до утре да зареда акумулатора и ще опитам със пълен филтър.Надежта умира последна , надявам се да няма повече въздух в системата,

        Коментар


        • От: Какво направих по джипа днес?

          Добро утро,
          Искам да се похваля, и да благодъря на вашите съвети,Мерси Еди за съвета около филтъра, смених черното клапанче и не искаше колата да пали , нали не ми се искаше да сменявам филтъра щтото го бях менил съвсем скоро няма ни 200 км. искарано , обаче взех един май от ауди или голф със бяло клапанче и пак не стана и вчера намерих друг филтър май за Спринтер обаче съвсем по различен от тоя дето ми го показаха в магазина , смисъл от горе си е еднакъв с вход и изход и място за черното клапанче а от долу няма нищо ни за вода ни за въздух, цял си е като буркан и работата стана, пак малко върти можеби две три секунди обаче пали без старт спрей което не се беше случвало много от давна, можеби в повече от 20 сервиза искаха да сменявам дюзи имаше места кадето ми казваха че трябва да сменявам разни датчици на колянов или на не знам какъв вал , то целия проблем излезна от фитъра по точно от датчика за наличие на вода във горивото, мерси още веднъж за всичките ви съвети.
          п.с.
          И щото до сега нямах време да се занимавам с други дребулии сега пак имам въпрос , преди години в един сервис със магазин за части,по книга ми казаха тоя филтър толкова пари оня толкова,Филтъра за климатика не знам колко и така и аз им казах да добре сменете ги всички филтри и масло туй онуй , и когато се върнах те ми казаха че джипа нямал филтър за климатика ,е сега от както пали искам да ве питам , jeep grand cherokee 2.7 crd 2003 година , има ли филтър за климатика и горе долу да ме орентирате каде се намира?

          Коментар


          • От: Какво направих по джипа днес?

            Първоначално публикуван от pharm.zoran Преглед на мнение
            .....има ли филтър за климатика и горе долу да ме орентирате каде се намира?
            Заводски трябва да няма, продава се "афтър маркет". Седи на един овален отвор под черната пластмаса на чистачките. Махаш рамената на чистачките, отваряш предния капак и махаш гумения уплътнител между капака и купето, той защипва и черната кора под чистачките, тя се крепи и от 5 (по спомени) пласмасови "винта". Развиват се с "торкс" (еврейска звезда) като махнеш тази кора в дясно е отвора за климатика, пусни вентилатора на парното за да видиш(чуеш) от къде смуче въздух и т.н.......
            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

            Коментар


            • От: Какво направих по джипа днес?

              Аз па нищо не направих днес освен да карам ама ми донесоха един

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:WP_000531.jpg
Прегледи:1
Размер:103.7 КБ
ID:5600323

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:WP_000532.jpg
Прегледи:1
Размер:105.2 КБ
ID:5600324

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:WP_000533.jpg
Прегледи:1
Размер:117.5 КБ
ID:5600325

              какту се казва - да ми е честит!
              Jeep Grand Cherokee 4.7 WJ V8
              0888854582
              Дизел втора употреба за лична - НЕ!!!!
              Китайска поговорка "Не ти пожелавам да живееш в интересни времена" басси!!!

              Коментар


              • От: Какво направих по джипа днес?

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10460366_970964736262329_971602423431956825_n.jpg
Прегледи:1
Размер:74.3 КБ
ID:5601059Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10517469_970964366262366_7685461412378314907_n.jpg
Прегледи:1
Размер:81.2 КБ
ID:5601061Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10302057_970964662929003_717191064799332893_n.jpg
Прегледи:1
Размер:93.9 КБ
ID:5601062 Дойдоха от щатите новите ми фарчета
                Jeep Гранд Чероки 3.1

                Коментар


                • От: Какво направих по джипа днес?

                  Търся сериозна Помощ,трябва ми телефонски номер от сервис които репарира дюзи,, със въздуха реших проблема обаче радоста за паленето траеше много кратко няколко дни , и най накрая закарах джипа в замен най свесния сервис в Несебър при Краси, и там искараха всичко огледаха тестваха и се оказа че втора трета и четврта дюза при въртене за палене не пускат нафтата към двигателя а я връщат обратно и ми казаха че трите дюзи трябва да се оправят или репарират , те ми предлагат да ми дадат дюзи от тях вече репарирани а пак на моите няма какво да им правя, за това искам да се свържа със някои също свесен сервис за репариране на дюзи да им ги занеся моите или пусна по еконт спиди да ги репарират и да ми ги върнат обратно , доколкото знаете кой може да ми помогне пишете ми един телефонен номер за връска ,

                  Коментар


                  • От: Какво направих по джипа днес?

                    Местонахождение: Варна ул.”Акад. Корчатов” 2, (срещу изхода от Зеленчукова Борса)
                    Извършвани дейности: специализиран сервиз за дизелови двигатели, ремонт диз.помпи, др.
                    Впечатления: препоръчителен
                    Контакти: инж. Живко Живков – 0887 / 21 63 73, 052 / 753 987

                    Коментар


                    • От: Какво направих по джипа днес?

                      Онзи ден си ресетнах ECU-то на джипката - 1995 2.5 бензин черок XJ. Проблемът беше, че взе да работи лошо на газ, но като реших да си карам на бензин и да не се занимавам с италианските доработки по колата, не стигнах до особен напредък - колата отново прекъсваше и не вървече добре. Реших, че е нещо от компа.

                      След каратка справка в един американски форум, намерих как се рестартира компютъра, така че да изтрие грешките и да зареди нови таблици за управление на горивния процес:

                      1. Разкачате кабелите на акумулатора (аз разкачих и двете, могло само и плюса също);
                      2. Допирате двата кабела един в друг за около 30-60 сек (ако е разкачен само кабела плюса се замасява на блока или някой агрегат - примерно компресора на климатика че е наблизо). Целта е да се разтоварят кондензаторите и да няма ток, който да поддържа паметта на ECU-то);
                      3. Закачате кабелите за акумулатора;
                      4. Завъртате ключа на контакт (но без да се завърта стартера);
                      5. Светвате фаровете
                      6. Гасите фаровете
                      7. Връщате контактния ключ


                      При следващото палене компа си зарежда нови таблици (аз изключих ГИ-то преди за запаля, че да не омеша нещо ако превключи бързо на газ).


                      Ефектът при мен е положителен, колата работи много добре - равномерно, ускорява добре, работи с хубава тяга на ниски обороти. Не съм засичал за разлика в разхода.


                      Един въпрос - Как се деактивира еърбега? Нещо напоследък взех да ломя борчета и да подскачам, да не взмеме да ме върне в първи клас при някой подход Четох че бил механичен на 95-96 моделите и трябвало да се разхлаби някакъв болт под капака на гайдата във волана. Мерси!
                      Jeep Cherokee XJ '95 2.5i

                      UaZ 469B

                      Коментар


                      • От: Какво направих по джипа днес?

                        Първоначално публикуван от alex_r Преглед на мнение
                        Един въпрос - Как се деактивира еърбега?
                        Махаш бушона.
                        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                        Коментар


                        • От: Какво направих по джипа днес?

                          Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                          Махаш бушона.
                          Бил механичен, нямало електроника, няма бушон. Това за първите две години с новия волан след оня като на жигула - демек 1995 и 1996. Развъртал се (охлабвал се) един болт, ма не можах снимки да намеря. В събота слагам каската и ще се тествам.....
                          Jeep Cherokee XJ '95 2.5i

                          UaZ 469B

                          Коментар


                          • От: Какво направих по джипа днес?

                            Първоначално публикуван от alex_r Преглед на мнение
                            Бил механичен, .....
                            Стига бе, това е като дизелов въртолет с ремарке Представяш ли си задействането на пиропатрона във волана от капсул и ударник със жило някъде в кормилния прът
                            Последно редактирано от дядо владо; 29-07-14, 12:09.
                            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                            Коментар


                            • От: Какво направих по джипа днес?

                              Вертолет не си представям с ремарке. Ама механичен еърбег - да. Даже са имали проблем и са ги отзовавали в сервизите за инспекция:

                              Това е съобщението от производителя към сервизите:

                              No. 639

                              April, 1995

                              To: All JeepВ® & Eagle Dealers

                              Subject: Safety Recall #639 -- Driver's Air Bag

                              Models:

                              1995 Model Year Jeep Cherokee (XJ) Vehicles

                              A small number (about 1 in 2,500) of driver's side air bag modules may have been assembled without an arming lever. If the arming lever is missing, the air bag will not deploy in the event of a frontal impact accident. To correct this condition, the air bag must be inspected, and those air bags found without an arming lever must be replaced.

                              IMPORTANT: Some of the involved vehicles may be in dealer new vehicle inventory. Federal law requires you to complete this recall service on these vehicles before retail delivery. Dealers should also consider this requirement to apply to used vehicle inventory, and should perform this recall on vehicles in for service as determined by using DIAL System Function 70.

                              Details of this service action are explained in the following sections.

                              Service Procedure Videotape

                              No videotape of the service procedure for this recall will be provided.

                              Dealer Notification & Vehicle List

                              Involved dealers: Each dealer to whom involved vehicles were invoiced (or the current dealer at the same street address) will receive a copy of this dealer recall notification letter and a list of the involved vehicles by first class mail.

                              The Vehicle List is arranged in Vehicle Identification Number (VIN) sequence. Owners known to Chrysler are also listed. The lists are for dealer reference in arranging for service of involved vehicles.

                              All other dealers: Each Jeep & Eagle dealer who does not receive a Vehicle List will receive a copy of this dealer recall notification letter by first class mail.

                              DIAL System Function 70

                              All involved vehicles will be entered to DIAL System Function 70 at the time of recall implementation for dealer inquiry by VIN as needed.

                              Parts

                              Important: Due to the small number of air bag modules expected to require replacement, no parts will be distributed initially to dealers for this recall. Dealers are requested to order parts only for vehicles containing air bag modules found without an arming lever as indicated in the Special Parts Supply Message.

                              Air Bag Module Packages, Recall PN CCH06390, may be ordered at dealer cost to support demand. FAX parts orders to (810) 497-0980

                              and parts shipment will be expedited via special handling. This recall package will NOT be available through the normal DIAL parts order system.

                              Each parts package contains the following components:

                              Quantity

                              Description

                              Air Bag Module

                              1
                              UPS Hazardous Material 5 Part Shipping Paper

                              1

                              Return Address Label

                              1

                              Dealer Shipping Instructions

                              Owner Notification and Service Scheduling

                              All involved vehicle owners known to Chrysler are being notified of the service requirement by first class mail. They are requested to schedule appointments for the service with their dealers. A copy of the owner notification letter is attached.

                              Enclosed with each owner notification is an Owner Notification Form. The involved vehicle and recall are identified on the form for owner or dealer reference as needed.

                              Service Procedure

                              WARNING: THE INVOLVED VEHICLES UTILIZE A MECHANICAL AIR BAG SYSTEM. BEFORE ATTEMPTING TO REMOVE OR INSTALL THE AIR BAG, YOU MUST FIRST DISARM THE AIR BAG FIRING MECHANISM. FAILURE TO DO SO COULD RESULT IN ACCIDENTAL DEPLOYMENT AND POSSIBLE INJURY.


                              Position the vehicle with the steering wheel centered and the tires straight ahead.

                              Note: If vehicle is equipped with a tilt column, move steering wheel to its lowest position.

                              Remove the arming screw cap from the steering wheel back cover using a small flat blade screw driver (Figure 1)

                              From outside the vehicle, reach through the drivers window and rotate the arming screw counter-clockwise. Do NOT use power driven tools! Back off the screw until the head is about one inch above surface of the steering wheel back cover (Figure 2).

                              Note: The arming screw has a built in stop that prevents the bolt from backing all the way out.

                              Remove the four air bag module mounting nuts from the back of the steering wheel (Figure 3).

                              Note: A nut-blocker mechanism prevents removal of the upper two mounting nuts until the air bag arming screw has been raised to the disarm position, as instructed in step 3.

                              Remove the driver's air bag from the steering wheel

                              With the air bag in the upright position, locate the black plastic cover on the back side of the air bag module (Figure 4)

                              Looking down from the top side of the air bag module, closely inspect the opening on the top side of the black plastic cover for the presence of an arming lever as shown in Figure 5.

                              Caution: Do NOT insert any objects into the arming lever opening or depress the arming lever. This will arm the air bag and could cause accidental deployment and possible injury.

                              Note: Since both, the arming lever and the plastic cover are black, use a bright light when conducting this inspection.

                              If the air bag module HAS an arming lever as shown in Figure 5a, proceed to step 9 to reinstall it.

                              If the air bag module DOES NOT HAVE an arming lever as shown in Figure 5b, the air bag MUST BE REPLACED. Order an air bag module, then proceed to step 8.

                              IF THE AIR BAG DOES NOT HAVE AN ARMING LEVER as shown in Figure 5b, it must be returned to the air bag manufacturer. Use the replacement air bag packaging material and follow the Dealer Shipping Instructions provided in each package for return shipment.

                              Install the air bag into the steering column and torque the four mounting nuts to 90 in-lbs. (10 N•m) (Figure 3).

                              From outside the vehicle, reach through the drivers window and rotate the arming screw clockwise until the head of the screw is below the surface of the steering wheel back cover hole. Do NOT use power driven tools! Torque the arming screw to 25 in-lbs (3 N•m) (Figure 2).

                              Caution: Arming screw MUST BE TORQUED to 25 in-lbs (3 N•m) to assure that air bag is properly armed.

                              Install the arming screw cap into the steering wheel back cover (Figure 1).


                              и още:

                              http://www.naxja.org/forum/showthread.php?t=943272


                              Плюс дизелови хеликоптери:

                              http://www.konnerhelicopters.com/turbina.html
                              Последно редактирано от alex_r; 29-07-14, 13:45.
                              Jeep Cherokee XJ '95 2.5i

                              UaZ 469B

                              Коментар


                              • От: Какво направих по джипа днес?

                                Първоначално публикуван от alex_r Преглед на мнение
                                Вертолет не си представям с ремарке. Ама механичен еърбег - да.
                                Научих нещо непознато
                                0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X