ДА, Прочетох я но не мисля, че проблема е в АBS датчиците.Дават ,че моторчето на щифта на зацепване на диференциала не работи ,а Аз го чувам че включва и изключва!!!
Установил ли си някакъв проблем със системата? Най- малкото една диагностика и направи.. Ако на практика няма проблем, може да е някакъв софтуерен бъг. Колегите с WH/Wk GC, които имат късмета да НЕ е изпълнена сервизната акция ( не помня точно коя беше) на EVIC на таблото много често им пише " Service 4WD System " ( особено когато падне волтажа на акумулатора), но проблем със системата няма и тя си включва на бавни. Идеята е първо да установиш дали има проблем, защото може такъв да няма и да се мъчиш да поправиш нещо, на което няма какво да му се поправя просто защото някаква лапичка ти казва, че имаш проблем.
ДА, Прочетох я но не мисля, че проблема е в АBS датчиците.Дават ,че моторчето на щифта на зацепване на диференциала не работи ,а Аз го чувам че включва и изключва!!!
ДА, Прочетох я но не мисля, че проблема е в АBS датчиците.Дават ,че моторчето на щифта на зацепване на диференциала не работи ,а Аз го чувам че включва и изключва!!!
На кой диференциал щитфта
Ако въобще става въпрос за някой диференциал , там няма моторче (изгубени в превода) там има ел.магнитни вентили които дефектират сравнително често и аз ги поддържам в наличност поради тази причина !
Поставете по-правилна диагноза , за да няма на вятъра и “колеги не се оправи”
Еди Рангелов : 0885 088 444
Няма незаменими има незабравими хора !!!
Съжалявам , възможно е да греша , ако става въпрос за WK2 !
Моля дайте VIN за уточнение .
Въпреки това правилната диагностика е в основата на нещата !!!
Еди Рангелов : 0885 088 444
Няма незаменими има незабравими хора !!!
Ако е с ELSD - според руските форуми е срещан проблем заради моторчето за блокировка на диференциала (на WK2 е обикновено ел-моторче, задвижващо привода на фрикционите)...
Руснаците го раздвижват и рециклират...
Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.
Диагностиката дадеTCM C2221-00 ELSD DTC Present ,ELSD C1490-00 Rear Differential Actuator initialization Failure! Каквото ида значи това????Според Еди Рангелов иска ново моторче. Обаче в Рокавто са само за бензин и е 380$! ТАКА ЧЕЕЕ ??????
Коментар