Здравейте колеги. Появи се много странен проблем с моето чероки. Дясната страна на колата по точно предна и задна дясна врата имат проблеми.Постоянно се чува някво цъкане все едно натискам копчето на прозореца за отваряне и затваряне.Прозорците се движат много бавно нагоре надоло, ако изобщо тръгнат и лампата на предна дясна мига при стартиране на двигателя.Някой ако може да сподели мнение или да помогне с нещо ще съм много благодарен. Модела на колата е Grand cherokee 2.7crd
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Електроника странен проблем !!!
Свий
X
-
От: Електроника странен проблем !!!
Изобщо не мисля че е странен ами е много разпостранен.
Причината е че бордовата електроника не винаги отчита че е затворена вратата. Причините обикновенно са две: Или наистина имаш пречупен кабел който прекъсва(обикновенно на сгъвката на маншона) или просто датчиците на вратите... Едно от двете.
И ако е стар дарак(над 10 г) аз бих заложил като колегата по горе на кабелите
Коментар
-
От: Електроника странен проблем !!!
маншона не може да се сваля,не го и режи,просто се издърпва и с малко псувни почваш да удължаваш всички кабелчетавсични за да си сигурен че другата седмица няма пак да псуваш
намери си жичка
джия със хубав поялник и просто ги удължете малко
малко за да не прегъват вътре че после пак мамата
Коментар
-
От: Електроника странен проблем !!!
Първоначално публикуван от stormbringer 66 Преглед на мнение... просто се издърпва и с малко псувни почваш да удължаваш всички кабелчета ...Ние не сме неутрални!
Коментар
-
От: Електроника странен проблем !!!
Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнениеБих добавил, ако са кабелите - ползвай термошлауХ, а не изолирбанд. Много по културно става. Както и хубава ПАСТА (не флюс) за дазапоиш. И пак термошлаух на двете снадки на всяка жичка. Пипкаво е, но се правиДолните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Електроника странен проблем !!!
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеТо ако сме тръгнали така - първо малко бишоп на мястото на спойката, и отгоре термошлаух - така и влагата спира да влияе. Имах 2 такива случая на пракъсване на същото място - и двата пъти запоено културно и с термошлаух и флюс "no-clean". Понеже си мия мотора поне веднъж годишно с водоструйка без да се съобразявам с кабели - някак беше влязло вътре и където гола мед - станало на гола вОда + гол меден окис.. А иначе, аз ползвам кабели със силиконова обвивка. На практика издържат вечно в маншона. Проблемната зона си остава спойките.
п.п. ти как лепиш бишъпа, аз все както и да го залепя все си мисля, че остава пролука на снадката м/у края и началото налентата ?!
Коментар
-
От: Електроника странен проблем !!!
Както дойде. Като за запояван кабел - запоявам, почиствам със спирт доколкото е възможно, малко парченце бишоп колкото да запълни мястото без изолация и да хване малко от оригиналната, отгоре термосвиваем и нагряване. С бишопа в тоя случай се отнасям кажи-речи като с дъвка. Понякога слагам и по-дълъг термосвиваем като първи слой и след него втори термосвиваем, примерно сантиметър по-къс. Така изнасям деформациите от мястото на спойката.
Точно на сгъвка на врата не съм го правил, обаче. Правил съм го на снопа кабели между двигател и купе, няколко пъти. И според мен поне в моя случай беше дефект на 2 кабела - бяха като отрязани, а всички останали в същия сноп, сигурно 30-ина броя - перфектни. И двата прекъснати бяха за двата термодатчика на антифриза.
Вместо бишоп съм ползвал и "течна гума" на Bison, което може би е по-добро (по-херметично почти със сигурност), но и по-бавно - висиш и го чакаш да изсъхне поне 20-ина минути, преди да нагряваш термошлауха.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Електроника странен проблем !!!
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеКакто дойде. Като за запояван кабел - запоявам, почиствам със спирт доколкото е възможно, малко парченце бишоп колкото да запълни мястото без изолация и да хване малко от оригиналната, отгоре термосвиваем и нагряване. С бишопа в тоя случай се отнасям кажи-речи като с дъвка. Понякога слагам и по-дълъг термосвиваем като първи слой и след него втори термосвиваем, примерно сантиметър по-къс. Така изнасям деформациите от мястото на спойката.
Точно на сгъвка на врата не съм го правил, обаче. Правил съм го на снопа кабели между двигател и купе, няколко пъти. И според мен поне в моя случай беше дефект на 2 кабела - бяха като отрязани, а всички останали в същия сноп, сигурно 30-ина броя - перфектни. И двата прекъснати бяха за двата термодатчика на антифриза.
Вместо бишоп съм ползвал и "течна гума" на Bison, което може би е по-добро (по-херметично почти със сигурност), но и по-бавно - висиш и го чакаш да изсъхне поне 20-ина минути, преди да нагряваш термошлауха.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар