Проблемът: При подаване на газ след 2000 оборота се усеща едно връщане назад и отслабване на мощността, също така, ако по равно или спускане съм достигнал скорост, примерно, 120км/ч и съм на 3000 оборота, ако започне дори леко изкачване скоростта сама пада до около 90, а оборотите на 2000 и зависва така.
Дотук какво съм свършил:
— смених МАП сензора и филтъра.
— компютърната диагностика нищо не показа или по-точно показа само „P1686 No SKIM BUS Messages Received“ като грешка, което едва ли има връзка с проблема.
— ходих на диагностика в турбо сервиз и от там ми каза, че проблемът е в ГНП (нямало достатъчно газове, които да развъртят турбото напълно), затова свалих умната дюза и ГНП и ги носих за диагностика в сервиз на Бош, откъдето ми казаха, че и двете са изправни. Относно дюзата: 93 Ω е при студен двигател, даже припалих с разкачена букса да видя какво ще стане и при подаване на газ се усеща едно разтрисане, което иначе го няма.
— за второ мнение отидох в друг турбо сервиз, където пак според тях проблемът не е в турбината, а трябва да се види газоразпределение/клапани или друго, което води но недостатъчно подаване на газове към турбината.
Можете ли да ме насочите към сервиз в София (или където и да било в страната, даже, ако трябва и в чужбина ще отида), да се установи меродавно какъв точно е проблемът?
П.П. Темата Странно невървене на джипката и други сходни съм ги прегледал вече.
Дотук какво съм свършил:
— смених МАП сензора и филтъра.
— компютърната диагностика нищо не показа или по-точно показа само „P1686 No SKIM BUS Messages Received“ като грешка, което едва ли има връзка с проблема.
— ходих на диагностика в турбо сервиз и от там ми каза, че проблемът е в ГНП (нямало достатъчно газове, които да развъртят турбото напълно), затова свалих умната дюза и ГНП и ги носих за диагностика в сервиз на Бош, откъдето ми казаха, че и двете са изправни. Относно дюзата: 93 Ω е при студен двигател, даже припалих с разкачена букса да видя какво ще стане и при подаване на газ се усеща едно разтрисане, което иначе го няма.
— за второ мнение отидох в друг турбо сервиз, където пак според тях проблемът не е в турбината, а трябва да се види газоразпределение/клапани или друго, което води но недостатъчно подаване на газове към турбината.
Можете ли да ме насочите към сервиз в София (или където и да било в страната, даже, ако трябва и в чужбина ще отида), да се установи меродавно какъв точно е проблемът?
П.П. Темата Странно невървене на джипката и други сходни съм ги прегледал вече.
Коментар