Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смяна горни тампони преден амортисьор WJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Смяна горни тампони преден амортисьор WJ

    Отдясно ги смених, но отляво (спрямо шофьора) достъпа до шпилката на амортисьора е блокиран от казанчето за спир.течност и АБС-а.
    Успявам някакси да бръкна но не успявам да държа стабилна контра.
    Въпросът ми има ли някакъв тарикатлък за смяната? АМортисьора, трябва да се запази.
    "Когато целта е всичко и пътят е без значение"

    Grand Cherokee Limited 2.7CRD

  • #2
    От: Смяна горни тампони преден амортисьор WJ

    Ако можеш да вкараш там резачка за гайки, отвиването става доста по-лесно. Не е нужно да я режеш до дъно - и на 50% срязана, пак охлабва достатъчно за да се развие лесно.

    ...и все пак преди да режеш трябва да си си набавил същата гайка де...
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #3
      От: Смяна горни тампони преден амортисьор WJ

      .....и мек кардан и чалъм и АБС-то е с гъвкави връзки - варианти много
      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

      Коментар


      • #4
        От: Смяна горни тампони преден амортисьор WJ

        Благодаря за съветите! А за този инструмент - резачки на гайки не знаех че съществува... супер че някой се е сетил и го е направил.
        "Когато целта е всичко и пътят е без значение"

        Grand Cherokee Limited 2.7CRD

        Коментар


        • #5
          От: Смяна горни тампони преден амортисьор WJ

          След няколко издънки от вида "Дай дългото рамо и ще се отвие", вече винаги го ползвам ако имам съмнения за късане на трудноремонтируеми или труднодостъпни неща.

          И почти винаги слагам лепило за резби с ниска якост. Разликата в отвиването на неща по ходовата част след 2 зими е късане в единия случай срещу съвсем нормално отвиване с малко начално напъване и никаква или почти никаква ръжда по резбите.

          Деди е свидетел - при смяна на амортисьори 3 гайки срязах и се отвиха, четвъртия захват го скъсахме. При смяна на шарнири - от едната страна без лепило - 3 болта скъсани от 4, а от другата с лепило всички си излязоха абсолютнно безгрижно, нищо че главите ба болтовете бяха еднакво ръждясали.

          След тия случки отсвен двата налични, които имах, си взех и допълнителен комплект от 4броя за гайки за ключ от 10мм до 20 и няколко. Вярно, най-големия не е много практичен - трябва много напъване на самата резачка за да среже голяма гайка с висока якост, но е достатъчно само да я приплеска леко за да спука окисния слой и тя тръгва сравнително лесно.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X