Обява

Свий
Няма добавени обяви.

BBK (Big Brake Kit) за Вранглер JKU

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: BBK (Big Brake Kit) за Вранглер JKU

    Няма причина да мисля за чужди проблеми.
    Според мен един час няма да ти стигне само за алуминиевата планка зад сервото.
    По-големия проблем обаче е как ще обезвъздушиш системата.
    Ама и това не е проблем защото ти така или иначе няма да направиш нищо.

    Коментар


    • #62
      От: BBK (Big Brake Kit) за Вранглер JKU

      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
      Няма причина да мисля за чужди проблеми.
      Според мен един час няма да ти стигне само за алуминиевата планка зад сервото.
      По-големия проблем обаче е как ще обезвъздушиш системата.
      Ама и това не е проблем защото ти така или иначе няма да направиш нищо.
      Абе няма да се басираме ама не виждам, за какви 8 часа иде реч, освен ако това не са време за "пълна промяна" на цялата спирачна система на цялата кола...

      Надали не знаеш как се обезвъздушава система с АБС аме ще ти припомня.

      Помпата(МЦ) се обезвъздушава на менгеме или над леген , после се пълни с ДОТ и се слага на място, бързо после се завиват тръбичките да не става мазало, после се мие с вода покапалия ДОТ.

      АБСа, се обезвъздушава или с "четец" или по реднекски, на прашен път/пясък с няколко активирания на АБСа, останалата част от обезвъздушаването е като на Москвич.

      Това упражнение съм го правил няколко пъти на няколко автомобила, не ме ожалвай толкова
      Бъдете живи и здрави!

      Коментар


      • #63
        От: BBK (Big Brake Kit) за Вранглер JKU

        Ето ти номерата на частите които ти трябват:

        https://www.jkowners.com/forum/modif...omponents.html

        https://www.wranglerforum.com/f202/t...1770777-3.html
        Най ме е страх от хора без мечти...

        Коментар


        • #64
          От: BBK (Big Brake Kit) за Вранглер JKU

          Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
          Ето ти номерата на частите които ти трябват:

          https://www.jkowners.com/forum/modif...omponents.html

          https://www.wranglerforum.com/f202/t...1770777-3.html
          Златен си бате, мерси много

          JK BBK
          68044865AA Adapter (Qty 2)
          68049018AA Pin-Disc (Qty 2)
          68040177AA Rotor (Qty 2)
          68044862AA Caliper (Qty 1)
          68044863AA Caliper (Qty 1)
          68044866AC Pad Kit (Qty 1)
          68091278AC Master Cylinder (Qty 1)
          68091279AA Brake Booster (Qty 1)

          Here's the Mopar BBK parts list:

          68044865AA ADAPTER, DISC BRAKE CALIPER
          68049018AA PIN KIT, DISC BRAKE
          68044862AA CALIPER ASSEMBLY RIGHT
          68044863AA CALIPER ASSEMBLY LEFT
          68044866AA (new) 68044866AC PAD KIT FRONT
          68040177AA 13" ROTOR FRONT BRAKE
          68045998AB Master Cylinder new# 68091278AB
          68045999AB BOOSTER, Power Brake
          Бъдете живи и здрави!

          Коментар


          • #65
            От: BBK (Big Brake Kit) за Вранглер JKU

            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
            Няма причина да мисля за чужди проблеми.
            Според мен един час няма да ти стигне само за алуминиевата планка зад сервото.
            По-големия проблем обаче е как ще обезвъздушиш системата.
            Ама и това не е проблем защото ти така или иначе няма да направиш нищо.
            Баси къв си... човека си направи темичка за кризата на средната възраст, а ти не само не даваш инфо ами и пари искаш.


            Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
            За сега пренасочвам финанси в друга посока и още не съм натиснал спусъка, ще опиша всичко когато му дойде времето, не, че е голяма философия да смениш дискове, маркучи, апарати и помпа, правил съм го вече няколко пъти на няколко автомобила, половин ден работа ако се почесваш и почистваш всичко и т.н.
            Давай че като ти гледам темпото, я ще ти мине средната възраст, я пистолета ще остане без спусък.

            Коментар


            • #66
              От: BBK (Big Brake Kit) за Вранглер JKU

              Първоначално публикуван от teao Преглед на мнение
              Баси къв си... човека си направи темичка за кризата на средната възраст, а ти не само не даваш инфо ами и пари искаш.




              Давай че като ти гледам темпото, я ще ти мине средната възраст, я пистолета ще остане без спусък.
              Хайде още един добавен към листа с блокираните участници.

              Или добавяй стойност или не ми хаби кислорода в темата, Пламен може да иска едни пари ама от време на време добавя стойност, за това му е простено и да си гони бизнес интересите, на тебе обаче не ти е простено да спамиш и пълниш с талаш!
              Бъдете живи и здрави!

              Коментар


              • #67
                От: BBK (Big Brake Kit) за Вранглер JKU

                Това са частите за J8.
                Апаратите са с две бутала.

                05143350AC накладки
                68034720AA х2 супорт
                68048467AA х4 водачи
                68037144AA десен апарат
                68037147AA ляв апарат
                68002221AA x2 дискове
                56052930AA x2 главини
                68048755AA серво
                68048757AA помпа

                Щом главините са различни, логично и други джанти трябва...
                Най ме е страх от хора без мечти...

                Коментар


                • #68
                  От: BBK (Big Brake Kit) за Вранглер JKU

                  Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                  Пламен може да иска едни пари ама от време на време добавя стойност, за това му е простено и да си гони бизнес интересите, на тебе обаче не ти е простено да спамиш и пълниш с талаш!
                  Кой бизнес интерес да гоня бе Георги. Спирачките са на клиент. Иска 1000лв. Аз няма да получа нищо, освен дежурното "Посредника е лайно"
                  От десет години чета как правиш с пръдня боя, а виждам само лунички.
                  Клипче ти пуснах. Човека е в топ капацитетите на спирачни системи. Ако беше някой от Брембо щеше да ти каже "Дай 15 000лв и ще стане"
                  Пича от СтопТеч на чист английски, съвсем добронамерено, ти каза сложи си метални маркучи и си смени спирачната течност с качественна.
                  Аз ти казвам коя е най-качественната спирачна течност на пазара и добавям че трябва да си я смениш при дилър защото с процедури от тубата, вероятноста да имаш въздух е много голяма.

                  http://www.bardahl.bg/bg/product/a/6261

                  Пък ти като не ми вярваш си сложи ЛъкиМоли пред блока. Колата си е твоя.
                  Машина за смяна на спирачна течност си трябва и дилърски софтуер. Иначе - с пръдня лунички.

                  Не искам да правите това което ви казвам. Искам да не го зачерквате просто защото е безплатно, с параноични нюанси на бизнес интереси.
                  Някой ден може и да научиш това което знам. Въпросът е дали ако сега започнеш, един живот ще ти стигне да бъдеш на местата където съм го учил. Места на които се научаваш да знаеш че не знаеш.
                  Айде живи и здрави.

                  Коментар


                  • #69
                    От: BBK (Big Brake Kit) за Вранглер JKU

                    Пламене, от моята уста лоша дума за теб не е излизала никога, моля те стегни се и се дръж подобаващо! Нито да си бизнесмен е обидно нито пък е лошо да добавяш стойност, както казах, че правиш понякога, едно време беше повече ама последните години я ангажименти я просто ти е писнало да повтаряш едно и също, не си толкова конкретен и словоухотлив, но по-добре по-малко от колкото нищо, за мен поне това е нормално.

                    Ако започнеш да се държиш като другия експерт по Джипове онзи с руското име, аз имам топките да ти тегля една в очите, за сега мога само да ти стисна ръката приятелски

                    Съжалявам, че клиента те поставя в такава ситуация за Мопар кита, така сте се разбрали, така трябва да действаш, аз ти благодарих за твоите услия, които ти добронамерено направи за мен, коректно постъпи и лоша не мисля съм казал за това, няма и как да кажа. Не ми върши твоя кит работа защото искам двубутален, и ти много добре знаеш защо искам двубутален, на ТераФлекс дисковете се оказват и леко по-големи от "големите" на Мопар.

                    Сега относно спирачките и обезвъздушаването, тоест по същество - нито аз нито 90% от американците по форумите сме ходили някога при дилър за тази процедура, е всички ли сме в грешка от години, ти всеки път на дилър ли ходиш,кажи честно или имаш машина у дома, не програматорче а машина за обезвъздушаване??? Знаеш, че в 90% от случаите ако е направено правилно става и в домашни условия.

                    Метални маркучи ще си сложа, нали писах купил съм ги още преди седмици, ама утре ги връщам щото са китайски говна, ще си поръчам СтопТек или ТераФлекс.

                    Спирачна течност карам от пета година само с ДОТ5.1 на доказана марка, на всичките ми коли и я сменям на около две години или като потъмнее, случва ми се да я сменям и на около година понякога, според как карам може би. Нима има друга спирачна течност специално за джипове?

                    Стига с тоя Бардал, ти точно преди години се кълнеше в ЛикиМоли, не ме карай да ти търся постовете Цял свят и на състезания ходи и не слагат Бардал, тук на острова масова се кара изцяло с Кома, от масла за двг през течности за кутии и диференциали и до спирачна течност, аз имам над 200 000км с техните течности и нямам забележки, до момента.

                    Аз не съм като тебе с дъщери за женене и докато моите станат колкото твоите ще си правя не само боя ами и торти от пръдня, да не ти припомням и ти колко години ходеше с едно кожено яке щото парите ти отиваха по приоритети, аз съм отишъл на майната си и съм почнал от нулата с две децаи жена закачени на гърба, не че не мога ама е тъпо да наливам всички пари за забавления, не е като да не съм го правил преди години ама сега ми дойде малко акъла в главата, това си е мое решение и не ме е срам да си призная защо търпя лишения и подигравки, не само от тебе

                    Айде със здраве и ще ти пусна снимки и клипче как обезвъздушавам спирачки без дилърска машина
                    Бъдете живи и здрави!

                    Коментар


                    • #70
                      От: BBK (Big Brake Kit) за Вранглер JKU

                      Толкова лъжи за себе си и от клюкарките пред блока не бях чувал. Ха ха може и да имам сестра.
                      DOT-5.1 не подобрява спирачната система когато същата е проектирана за DOT-4. Даже я влошава.
                      DOT-5.1 може да подобри само работата на анти блокиращата система.
                      Що изобщо ти обръщам внимание на глупостите не мога да разбера.
                      Непоправим си!

                      Коментар


                      • #71
                        От: BBK (Big Brake Kit) за Вранглер JKU

                        Ай стига сте се дракали!

                        Кинекс - когато се слагат апарати от J8, какво друго се сменя - ламарините зад дисковете?
                        Шенкелите същите ли са - като на Сахара, като на Рубикон, трети модел?
                        Най ме е страх от хора без мечти...

                        Коментар


                        • #72
                          От: BBK (Big Brake Kit) за Вранглер JKU

                          Пламен му е дошъл днеска цикъла и си го изкарва на мен, ама аз се не плаша лесно, нали съм женен отдавна )) как инак да си обясня такъв тон от стар приятел

                          В спора се ражда истината, за момента се роди яснота в мен, че добре съм намислил от началото, нещо болт он, което се продава в Европа, което го има налично и което при нужда може да се поръча и достави за ден два(ДиЕйчЕл имат 24 часова доставка в цяла Европа), нещо което е пробвано и доказано работи, нещо което струва разумна цена и последно ама не по значение, нещо което може да се инсталира и ремонтира от мен самия с наличните ми умения и инструменти.
                          Бъдете живи и здрави!

                          Коментар


                          • #73
                            От: BBK (Big Brake Kit) за Вранглер JKU

                            Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                            Кинекс - когато се слагат апарати от J8, какво друго се сменя - ламарините зад дисковете?
                            Шенкелите същите ли са - като на Сахара, като на Рубикон, трети модел?
                            Аз не съм слагал апарати от J8.
                            Слагах предни главини от J8 на заводски шенкели Рубикон на диференциал Къри 44 с усилени ръкави.
                            Апарати и дискове Терафлекс. Ламаринките същите. Дисковете ги преправяхме ама не помня само централния отвор ли беше или и междуболтовото на 5х5.5
                            Помпа и серво Мопар ББК
                            Цялата галимация защото Вранглера е експедиционен. Тежи 3650кг на 4 инча с 37-ци.

                            Коментар


                            • #74
                              От: BBK (Big Brake Kit) за Вранглер JKU

                              Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                              Пламен му е дошъл днеска цикъла и си го изкарва на мен, ама аз се не плаша лесно, нали съм женен отдавна )), нещо което е пробвано и доказано работи, нещо което струва разумна цена и последно ама не по значение, нещо което може да се инсталира и ремонтира от мен самия с наличните ми умения и инструменти.
                              Няма да се пуашиш. Aз имам чисто комерсиална цел, да измуфтя ноу хау от тебе и от Кинекса и да пусна болт он кит по 12.99 USD с безплатна доставка в Евроапа.

                              И да стана милионер в зелено.

                              ПС-Темата ти е хубава, подхода , не толкова.

                              Коментар


                              • #75
                                От: BBK (Big Brake Kit) за Вранглер JKU

                                Бат Джорджоне взимай кита който е при Кинекса. За тези пари ще имаш добри спирачки като на JK 2007. Моя сега е с гуми 33 инча и спира чудесно. Имал съм такъв и с 35 инча и там също е добре. А с оригиналния размер гуми пък спирането ще е чудесно!
                                Не се учудвайте на поведението на Кинекса - знанията имат стойност и никой не е длъжен да ги подарява и то публично.
                                Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X