Обява

Свий
Няма добавени обяви.

WK проблем

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • WK проблем

    Колеги, да направим бърза справка на поставена диагноза. Машината е WK 3.0crd, диагнозата - предал се в боя хидротрансформатор. Историята на заболяването:
    1. В продължение на 2-3 месеца при загряване на машината и външна температура над 18-20t, при подаване на газ от място се е усещала вибрация. При охлаждане всичко се нормализира.
    2. Последния месец-два при палене, с леко закъснение започва да се чува за кратко звук, подобен на стартиране на компресор или нещо подобно. При загряване и налична вибрация, и скоростите започват да не работят нормално.
    3. През последната седмица, отново при подаване на газ и налична вибрация се чува и леко престъргване, тип ламаринка на накладки. При охлаждане на колата всичко се нормализира.
    4. През последния ден, след загасване на колата и опит за нейното палене, все още гореща, се чува много силен звук тип превъртял стартер, но по-дрезгав и по-мудно утихващ след връщане на ключа.
    Към момента не може да запали, но подозираме, че сутринта ще успее.
    Маслото в скоростите е правилното - на ок.15к, филтърът също, заедно с буксата и всички екстри.
    Споделете вашия опит, Дядо Владо и Еди също при възможност да кажат какво мислят.
    Благодарим предварително!

  • #2
    От: WK проблем

    Четене при Еди......
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • #3
      От: WK проблем

      Абе щом издава звуци...
      От скоростната кутия ако се чуват звуци не е добре.
      Нещо ме съмнява от АСК да се чуват звуци...
      Най ме е страх от хора без мечти...

      Коментар


      • #4
        От: WK проблем

        Така е, четене му е майката! Възможно е да се изпишат и антибиотици.
        Мал шанс, но видно от отворчето на камбаната на скоростите, слънцето е получило сериозни поражения на няколко места от оста на стартера. Би следвало и стартера да е тоталка.
        Та дали причината да не пали не е банална, предстои да разберем. Въпреки, че оздравителната процедура изисква .. мамата.
        Предполагам, проблемът с вибрациите при горещи условия продължава да бъде неясен, а в случая говорим за съвпадение.
        Колеги, някой рециклирал ли е споменатия хидротрансформатор и къде? Носят се слухове за сервизи извън нашите граници.

        Коментар


        • #5
          От: WK проблем

          Първоначално публикуван от Ferdi Преглед на мнение
          Маслото в скоростите е правилното - на ок.15к, филтърът също, заедно с буксата и всички екстри.
          И правилното масло е оная минерална боза дето покрива спецификацията на Мерцедес предполагам.
          Щото нали Мерцедес караш.
          Старите майстори казват - Масло зъби не връща.
          Ние щото сме нов модел бавно развиващи - Сложи му две добавки на Бардал и донеси бира.
          За да убиеш 5g tronic наистина се изисква много голям талант.
          Ако не стане с добавки ще си купиш кутия.
          Преди да се счупи, нещото е здраво. То като при хората. Само живите умират.

          Коментар


          • #6
            От: WK проблем

            Колеги, извиняваме се за отсъствието по темата, но нали и ние сме хора .. бургаското пиво е на ниво и тази година!
            Относно джипката, Kinex благодарим за съветите! Преди време собственикът е чел темата с маслата обстойно и е забелязал твоя коментар за източената мерцедесова боза на 50к. Та пак казвам, маслото е правилното и дори с два Бардала работата на кутията е непроменена - студена слънце, топла проблем!
            Но нещата към момента са следните, маховикът е много зле и е заклинил с оста на стартера. Няма превъртане/палене, стартера боксува зверски. Ще се сваля кутията за подмяна на маховик и съответно подмяна/ремонт на стартер. Подозираме, че е възможна вибрацията да идва и от "смазания" маховик, но не го връзваме логично с температурните влияния. Възможно е и хидротрансформаторът да е на път към пенсионирането си и в случая да имаме любимата на всички мъже комбинация – две в едно.
            Та имам следните питания, молба за мнения:
            1. Съвети за намиране/подмяна на споменатия маховик и мнения за вибрации, породени от него?
            2. Съвети за намиране/подмяна/рециклиране на хидротрансформатора и мнения за разликата при работата на кутията при температурни промени описани по-горе в темата?
            3. След махане на предпазните кори на скоростите забелязахме събрана течност подобна на конденз от климатика, възможно ли е да е спукано някъде охладителното тяло на скоростите и от там ... мамата? Няма загуба на антифриз при казанчето и не е забелязвана такава до момента.
            4. Kinex, бирата се лее обилно и непрестанно, и така ще бъде и за напред, но защо цяла кутия, не може ли само хидрото и то при сигурна диагноза? Студена кутията не се чува, мърка ли мърка..
            Благодарим предварително за съветите и подкрепата!
            Последно редактирано от Ferdi; 08-09-18, 16:25.

            Коментар


            • #7
              От: WK проблем

              Първоначално публикуван от Ferdi Преглед на мнение
              Колеги, извиняваме се за отсъствието по темата, но нали и ние сме хора .. бургаското пиво е на ниво и тази година!
              ...
              Та имам следните питания, молба за мнения:
              1. Съвети за намиране/подмяна на споменатия маховик и мнения за вибрации, породени от него?
              2. Съвети за намиране/подмяна/рециклиране на хидротрансформатора и мнения за разликата при работата на кутията при температурни промени описани по-горе в темата?
              ...!
              1. Морга...
              2. Морга...
              моргите отдавна са пълни с дизелови WH. А "Бургаско пиво" от над 15 г. е менте... на "Каменица".
              България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

              Коментар


              • #8
                От: WK проблем

                Колеги, венецът е набавен, стартера е на ремонт. Вероятността маховика да е виновника за вибрациите отпадна по обективни причини.
                Събраната течност от дясната страна на скоростите клони към конденз на климатика..
                Остана да размишляваме в/у турбото на скоростите. Какво да се гледа при покупка втора употреба и съвети за последваща профилактика преди монтаж?

                Коментар


                • #9
                  От: WK проблем

                  Колеги, да допълня малко гореща информация. По съвет на Дядо Владо /Благодарим!/ бе изчетен и компа, но на място при колата поради проблема с паленето/предвижването към момента. Оказва се, че след последното загряване кутията е влязла в авариен режим и е дала грешка за повреда в платката/управлението на кутията. Става ясно, че поради грешни импулси от платката, кутията прегрява и логично започва да тормози хидротрансформаторът. Ето защо, когато колата не е била карана и е студена всичко е нормално, но след като поработи, прегрява и ..мамата. Та сега е наред и споменатата платка в комплект с буксата, за да се избегне силното покачване на температурата и да видим дали пак ще се обади турбото. Чудим се дали да сменим и него, така или иначе кутията е долу заради венеца.
                  Какво мислите за създалата се ситуация след всичко изписано, Дядо Владо, Еди, Kinex и останалите колеги?
                  Последно редактирано от Ferdi; 10-09-18, 17:45.

                  Коментар


                  • #10
                    От: WK проблем

                    Първоначално публикуван от Ferdi Преглед на мнение
                    да видим дали пак ще се обади турбото.
                    "Турбото" на скоростите се нарича хидротрансформатор или торкконвертор (съкратено торк)на тяхния език. Греенето е или от него или от механичен проблем в кутията или от неправилна работеща магистрала за охлаждане. При покупка на торк втора ръка трябва да гледаш къде ти е най-удобно и сигурно да го изпратиш за рециклиране.
                    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                    Коментар


                    • #11
                      От: WK проблем

                      Дядо Владо, благодарим отново за включването!
                      Със сигурност вече обмисляме рециклирането на нашия торк докато кутията е долу, наистина няма много смисъл да се рискува с директен монтаж на втора ръка.
                      Но мислим и за купуването на платката за управление на скоростите. Колеги са брали доста ядове със същата, видно от мерцедес форумите.
                      Аварийния режим е поради нейната неправилна работа, поне според диагностиката. Но е възможно и торка да се е попредал..
                      Лошото е, че сметката мина от бира към уиски и то от скъпото

                      Коментар


                      • #12
                        От: WK проблем

                        Да докладваме и ние. Скоростите бяха свалени, подмени се хидротрансформаторът, венецът, мозъкът на кутията в компл. с буксата, стартер и консумативи.
                        Резултат, колата пали безпроблемно и работи спокойно, НО в авариен режим. Т.е. електрически авариен режим - след като загасиш и запалиш пак трансмисията кове само на втора предавка,работи и задната,но при преместването на лоста се чува среден по сила удър. Ще трябва отново четене, но да видим.. Предполагаме, че новия мозък /оригинален мерцедесов за нашата кутия/ не сработва по някаква причина.
                        Някакви идеи?

                        Коментар


                        • #13
                          От: WK проблем

                          По принцип, аварииния режим се оправя с изтриване на грешките, ако са останали от преди. Не се оправя, докато не се изтрият, независимо, че вече не са налични. Дано да не са налични, де.
                          Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
                          SSang Yong Kyron 2.0xdi
                          Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

                          Коментар


                          • #14
                            От: WK проблем

                            Това е и нашата надежда, след "почистване" нещата да си дойдат на мястото. Преди свалянето на кутията бе налична грешка за мозък на кутия. Тя не бе изчистена до последно. Влизаше в авариен режим, но след загасване на колата се оправяше. Сега не .. но е твърде възможно с новия мозък да не прави компромис ) Капризничи като блондинка, мисля няма да е нещо сериозно, но към момента сме си в авариен режим от всякъде.

                            Коментар


                            • #15
                              От: WK проблем

                              Грешката е Р0743 Torque Converter Clutch Circuit Electrical, какво мислите?
                              И да попиаме, кой е правилния софтуер за нужните рестарти, мерцедесовата Star ще свърши ли работа?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X