Колеги, да направим бърза справка на поставена диагноза. Машината е WK 3.0crd, диагнозата - предал се в боя хидротрансформатор. Историята на заболяването:
1. В продължение на 2-3 месеца при загряване на машината и външна температура над 18-20t, при подаване на газ от място се е усещала вибрация. При охлаждане всичко се нормализира.
2. Последния месец-два при палене, с леко закъснение започва да се чува за кратко звук, подобен на стартиране на компресор или нещо подобно. При загряване и налична вибрация, и скоростите започват да не работят нормално.
3. През последната седмица, отново при подаване на газ и налична вибрация се чува и леко престъргване, тип ламаринка на накладки. При охлаждане на колата всичко се нормализира.
4. През последния ден, след загасване на колата и опит за нейното палене, все още гореща, се чува много силен звук тип превъртял стартер, но по-дрезгав и по-мудно утихващ след връщане на ключа.
Към момента не може да запали, но подозираме, че сутринта ще успее.
Маслото в скоростите е правилното - на ок.15к, филтърът също, заедно с буксата и всички екстри.
Споделете вашия опит, Дядо Владо и Еди също при възможност да кажат какво мислят.
Благодарим предварително!
1. В продължение на 2-3 месеца при загряване на машината и външна температура над 18-20t, при подаване на газ от място се е усещала вибрация. При охлаждане всичко се нормализира.
2. Последния месец-два при палене, с леко закъснение започва да се чува за кратко звук, подобен на стартиране на компресор или нещо подобно. При загряване и налична вибрация, и скоростите започват да не работят нормално.
3. През последната седмица, отново при подаване на газ и налична вибрация се чува и леко престъргване, тип ламаринка на накладки. При охлаждане на колата всичко се нормализира.
4. През последния ден, след загасване на колата и опит за нейното палене, все още гореща, се чува много силен звук тип превъртял стартер, но по-дрезгав и по-мудно утихващ след връщане на ключа.
Към момента не може да запали, но подозираме, че сутринта ще успее.
Маслото в скоростите е правилното - на ок.15к, филтърът също, заедно с буксата и всички екстри.
Споделете вашия опит, Дядо Владо и Еди също при възможност да кажат какво мислят.
Благодарим предварително!
Коментар